Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - AnsaLucia

eli voiko kuitenkin laittaa ilmoja tulemaan vai ootellaanko suosiolla? kumpi työllistää teitä vähemmän?
Kenelle lähetetään tänä vuonna valioarvoanomukset?... en löytänyt...
Tulipa mieleen että nyt kun näyttelymaksut maksetaan viimeiseen ilmopäivään mennessä, mahdollistaisiko tämä nyt sen että numerot saisi jo spostilla ennakkoon eli sen kutsun mukana? Helpottaisi meidän näytteilleasettajien näyttelypäivää oleellisesti. Jonotukset vähentyisi näyttelypaikalla jne.. Vähän olis siistii  :hyper:
Juu siis ne puffan leivonnaiset  :applause: Iso kiitos leipurille!
Jos kaikki menee suunnitellusti, meiltä saattaa tulla kämpsylapsia myyntiin.
Kuvatut tulokset laitettu Jenskulle ja Veeralle...
Vahingosta viisastuneena mulla on kännykässä kuvattuna kääppärien tulokset. Sihteerikkönä pelasin varman päälle. Eli kurjahan niistä on lukea mutta jos alkuperäisiä ei löydy niin hätävara on...
Saanaaaa :jiihaa:
Odottelen tämän näyttelyn tuloksia... Kunhan vaan ovat tallessa..
Minä voin vaikka Saijalle sihteeriköidä, jos ei oo muita halukkaita..
Meillä on myös poikasbuumi. Useammalle sellaiselle minusta oikeasti hyvälle naaraalle alkaa tulla parasta ennen päiväys vastaan niin täytyy toimia. Kyyhkis+kyyhkis vkk pesueessa mönkii kymmenkunta aivan syötävän suloista tenavaa, ensi viikolla pääsen niitä paremmin käpälöimään. Ensi viikolle odotan myös poikuetta ruotsalais-hollantilaiselle soopeli - norre pariskunnalle. Emo oli jo sellaista vanhapiika-ainesta, mutta onneksi tuo nuori hollantilaismies löytyi. Alulle laitettiin joku päivä sitten myös jotain omaa ja vanhaa tarina-ainesta, eli isäksi pääsi vanha upea creme herra, joka palautui minulle kotiin äidiltäni joka ei voinut sitä enää hoitaa muuttaessaan palvelutaloon. Esko-mies oli nuorena hieman mitättömän oloinen mutta voi kiesus mikä komistus siitä on tullut. Hälle morsioksi valiutui nuori belgialais soopelineiti.
Ai että odotan näitä kaikkia. Tarinan hamsula täyttynee jälkikasvusta kun kaikki haluaisi jättää kotiin.
Talvikkopoikueitakin on syntynyt muutama, samoin odotettu kämpsypoikue, jossa isänä kasvattini ekasta poikueesta (Susa-Erma´s - Picus -linjaa) ja emona kaunis saksalaisneito. Pieni pettymys oli vaan se että pesässä oli vain yksi tenava, mutta vanhemmat asuvat yhdessä joten eiköhän näitä keräilyharvinaisuuksia saada vielä lisää.
Ja jos saa tähän vielä mainita niin meillä syntyi keväällä ensimmäinen kanipoikuekin, tan-rotuisia, vanhemmat myöskin Hollannista. Yksi tyttö mahdollisesti vielä ilman kotia...vink vink
Tuo on kiva näyttelypaikka ja nyt kun on siistiksi rempattu niin olisi oikein passeli meille myöhemminkin. Aikanaan olin tuolla ensimmäisessä hamsunäyttelyssä  :peukku:
...ja minä oon näköjään just pakenemassa paikalta  :icon_e_biggrin:
Ja onko tuo selkämys mahdollisesti Timanttituijan selkä?
Ekaks isot onnitukset Astalle!  :peukku:

Tokaks, meidän talikot oli nyysinyt sen Martinan talvikon arvostelun. Skannaan huomenna ja laitan tulemaan. Sorry  :mgrin:

Kiva ja rankka päivä oli, kiitokset kaikille ihanille järjestäjille taas hyvin tehdystä työstä. Hyvät ja asiantuntevat arvotelut saatiin kaikille ja erityisen innoissani olen nuoren hollantilaisen kiinaripoikani Gagliostron menestyksestä. Toki talvikkorouva Timanttituijan BIS-voitto oli ihan  :hyper:

Kasvatteja lähti maailmalle luultavimmin ennätysmäärä koskaan. Ihan olin solmussa papereiden kanssa ajoittain. Meille lähti kauan odotettu norre syrkki tytteli Paulalta sekä rakkaus-ensi-silmäyksellä: rex kyyhkis poika Tinjalta. Aivan valloittavia muruja molemmat, kiitos!

Oma vointi kävi jo heti aamulla tukalaksi kun juuri ennen joulua rikkoontunut polvi suuttui numerolappujen teippaamisen vuoksi kyykistelystä ja alkoi kiukutella. Jos näytin hapanta naamaa, laittakaa sen syyksi.

En tiedä halvoista normihinnoista, mutta kun jonkun verran työkseni hotelleita varailen niin ainakin yrityssopimushinnat ovat Omena-hotelleissa -huomattavasti- halvemmat kuin muissa... Treellakin niitä löytyy. En ole itse käynyt yhdessäkään, mutta väittävät ihan hyväksi vaihtoehdoksi.