• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

wiidii

#180
Rs. hopsuja!!  :lov  Oi vitsit, ne on maailman ihanimpia.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#181
Meillä Alicen massu jo pikkasen pyöristynyt La 30-31.7 :lov

Marla

#182
Meilläkin näyttäisi Erin olevan tiineenä - sillä nimittäin näkyy ja tuntuu tuo sen pyöristynyt maha. Laskettu aika on 26.-27.7. Olisi kyllä nyt jo korkea aika saada sieltä jälkikasvua. :)

KaisaM.

#183
Meidän poikaset on niiiin ihania  :lov  Kyllä mie taidan nyt siirtyä pikkuhiljaa pelkkiin pitkiksiin, on ne niin erisuloisia, etenkin nyt neliviikkoisina karvapöksyineen  :sydan  Koko kuusikko on tosi lutuisia, just kiipesivät kättä pitkin kilpaa samalla kun mutsi roikkui mun olkapäällä  :sydan  Kotiin jäävä Muhku on ihana muhkulainen, toinen mu-ke on ihana rauhallisuus, homuke-pojat on tooosi kesyjä ja tytöt on niin tyttöjä (lue: paksuja). Alkaa olla kaikki muut paitsi yksi tyttö varattu ja mun-tekis-mieli-jättää-kotiin. Kieltäkää.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Hilssstu

#184
Älä jätä kotiin :ankst:

Meille suunnitteilla poikue PK normaali x PK suklaa.   :angel
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

wiidii

#185
Höh, meillä on yksi noista poikasista selkeästi pahnanpohjimmainen, ja nyt on alkanut tekemään itselleen sitä hemmetin nestepallomahaa.  :S  Tomerasti tuolla terrassa viipottaa, joten seurailen sitä nyt hetkisen, mutta näyttää siltä ettei tuosta hamsteria kasva.  :<
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ken_G

#186
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Meillä Alicen massu jo pikkasen pyöristynyt La 30-31.7 :lov

En oo ihan kartalla näistä etunimistä  :P eli mikäs yhdistelmä tämä nyt onkaan ?

mirauh

#187
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Höh, meillä on yksi noista poikasista selkeästi pahnanpohjimmainen, ja nyt on alkanut tekemään itselleen sitä hemmetin nestepallomahaa.  :S  Tomerasti tuolla terrassa viipottaa, joten seurailen sitä nyt hetkisen, mutta näyttää siltä ettei tuosta hamsteria kasva.  :<

mikä nestepallomahaa aiheuttaa? Voiko sitä mitenkään ennakoida ja jollain tavalla ehkäistä ilmaantumasta?
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Anonymous

#188
^^Elikkä tää on Aleksian tytär joka odottaa nyt vaaveja  :lov

Ai niin ja isukki on nyt sit Balandine`s Joda Jaymond pks normaali, kun sijoitus uros oli tietämätön mitä pitäisi tehdä.

Ken_G

#189
No juu, olethan sä tästä kertonut yv:llä, mutta ei mulla heti yhdistänyt kun on useampia poikasvirityksiä menossa nyt samaan aikaan. Siis norre-norre umb yhdistelmä.

Anonymous

#190
^Juu kyllä  :D

wiidii

#191
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Höh, meillä on yksi noista poikasista selkeästi pahnanpohjimmainen, ja nyt on alkanut tekemään itselleen sitä hemmetin nestepallomahaa.  :S  Tomerasti tuolla terrassa viipottaa, joten seurailen sitä nyt hetkisen, mutta näyttää siltä ettei tuosta hamsteria kasva.  :<

mikä nestepallomahaa aiheuttaa? Voiko sitä mitenkään ennakoida ja jollain tavalla ehkäistä ilmaantumasta?

Jonkin elimen (yleensä munuaisen) vajaatoiminta todennäköisesti. Mulla on noita tosi harvoin ollut, tuntuu että 2004-2007 noi oli paljon yleisempiä kuin nykyään.
En ole kuullut että voisi mitenkään, ainakin ikääntyvien hamstereiden munuaisten amyloidoosin syntymiseen vaikuttaa perinnöllinen taipumus - mulla ei niitä ole koskaan ollut mutta ainakin PiiaL:llä oli muistaakseni joskus?
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

mirauh

#192
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Jonkin elimen (yleensä munuaisen) vajaatoiminta todennäköisesti. Mulla on noita tosi harvoin ollut, tuntuu että 2004-2007 noi oli paljon yleisempiä kuin nykyään.
En ole kuullut että voisi mitenkään, ainakin ikääntyvien hamstereiden munuaisten amyloidoosin syntymiseen vaikuttaa perinnöllinen taipumus - mulla ei niitä ole koskaan ollut mutta ainakin PiiaL:llä oli muistaakseni joskus?

Aijaa okei hyvä tietää että jotain tällästäkin on olemassa  :S
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#193
Meillä oli myös pallomahoja silloin. Mikähän lie aiheuttanut ne. Ruokinta ja hoito muuten käytännössä ihan samanlaista nyt, mutta niitä ei ole tullut. *koputtaa puuta*

PiiaL

#194
Tässä on aiempaa keskustelua aiheesta. Tosiaan oma kasvattini Desire lopetettiin 1,5vuotiaana nestemahan takia ja olen kuullut, että samasta syystä olisi lopetettu myös Desiren siskon Darcellin yksi tytär, muista sukulaisista en ainakaan tiedä. Täytyy toivoa ettei ilmaantuisi näitä pallomahoja tähän linjaan, mitä olen Desiren veljellä jatkanut.