Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

nippa

Mä haluisin tehä Nököllä poikasii  :sydan   Mut ei oikeen onnistu, ku Noksu(uros) on sellanen yli-mini, siis se on syrkky, mut se on pienikokonen <3  Nökö(naaras) on sellanen valtava :D

delfi76

Onpas Juuti ollu kova nakertaan. Jekun laskettu aika on tiistaina. Jekku on jo viikon jyrsiny ihan kauheesti kaikkea mahdollista. Onneksi on Terrassa :lov  Tänään laitoin Terran kuntoon ja siivosin vika kerran ennen synnytystä :)

Eve87

Oi, vastahan se Jekku oli ihan vaavi ja nyt on jo omat poikaset tulossa :) Jännänä jään odottelemaan tuleeko Odd Eye:tä  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

PiiaL

Meillä ny jäi kesävauvat vain haaveeksi, Carousel ei ole tullut kantavaksi kahden astutuskerrankaan jälkeen ja kiimat sillä ovat olleet varmaan astutuksista sekaisin. Mutta tuota melkeimpä voisin astuttaa Carouselin Dieselilläkin, kun nyt tulin ajatelleeksi että se sopisi siihen saumaankin ihan hyvin. Igor Junior on vielä nuori herra, sitä kyllä kerkeää yrittää seuraavallekin sukupolvelle. Toivottavasti vaan kummassakaan osapuolessa, Carouselissa tai Igor Juniorissa, ei olisi mitään vikaa, miksi heillä nyt ei ole tärpännyt.. Molemmista olisi kiva saada jälkikasvua.

Unipallo

Meillä ois taas yrityksessä hopsulapsia. Eilen meille saapui Lenni kosiskelemaan Lumi-tyttöä. Saa nähdä onnaako. Lenni on kyllä hellyyttävä otus. :sydan

Sintturainen

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Pennut täyttävät huomenna 2 viikkoa. Jäljellä enää 4 pentua, yksi tumma oli taas yön aikana taas kadonnut  :S

Simmut kohta aukee, vai onko jo auenneet? Tosi inhottavaa toi ku poikasia häviää, kun ei sille oikein mitään voi muuta kun kauhulla katsoa.
Mä en ensin oikein uskaltanu kiintyä tuohon meidän ainokaiseen, mutta kyllä kai se nyt jo on voiton puolella ku juoksentelee ympäri häkkiä ja käy jo vessalaatikolla pisullakin  :sydan

Anonymous

^^Voi ei  :( Toivottavasti loput selviävät  :sydan

Sintturainen

Niimpä. Eniten harmittaa niiden perheiden puolesta jotka oottaa omaa hamsua, ja ovat odottaneet jo kauan ja eivät sitten saakaan  :(  Mutta minkäs sille tekee. En tiiä onko pennuissa oli jotain vialla, tosi virkeitä ja isoja mun silmään ovat. Vai onko emo vaan stressannut jotain...

Anonymous

^Niimpä.. Ajatella, kun odottaa ensimmäistä hamsteriaan, mutta sitten kaikki meneekin pieleen..  :( (waau, oikee murhenäytelmä X) )

tammenterho

Jei, syrkkinaaraan astutus onnistu eilen. Tulisipa poikasia siitä yhdistelmästä!  :sydan Yhdistelmä siis pk normaali umborous x pks suklaa vkkk. Isä kantaa rs, vois tulla ihania muksuja!

Heli

Meille ei kyllä enää koskaan tule syrkkipoikasia just tuon takia. Mä en pysty käsittämään mikä niitä vaivaa kun poikasten kanssa on niin paljon ongelmia (juu toki on niitä kasvattajia joilla ei ole koskaan yksikään poikanen menehtynyt jne.). Liian paljon pahaa mieltä ja surua.  :S

Destiny's hamsterit 2001-2009

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Meillä olis nyt taas yksi robopariskunta yhdessä. Odottelen tosi innolla että tekisivät poikasia.  :pileet:

Mimmonen?  :)  :)

Mrk

Ette kyllä arvaa mitä meille syntyi viime perjantaina! Joten kerron heti: kiinareita! :shock: On tää kyllä ihmeellistä, talvikkoparit asuvat hienosti yhdessä kuukauksia, vaihtelen uroksia välissä ja taas asutaan nätisti yhdessä, mutta poikasia ei vaan kuulu. Sitten laitan viikoksi kiinariparin yhteen isoon terraarioon, jossa naaras jahtaa joka ikinen kerta urosta kun se sen näkee ja lopulta puree sille haavan jalkaan, joten erotan ne ja hautaan poikashaaveet. Mutta kai se täytyy uskoa että jossain välissä on jotain tapahtunut, koska nyt todisteet piippailevat pesässä. :sydan

AnsaLucia

Voi jee, onnea pikkuisista Mrk! Kivan yllärin järjestivät.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna