• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

Ken_G

#225
Mietiskelevä nallenaama  :sydan

mirauh

#226
Hän on kyllä hurjan herttainen kaveri, mielenkiinnolla odotan mitän näyttelyissä sanotaan. Liam on nyt 4kk 3vk ja painaa reilun 120g, eli tosi pieni äijä, mut meillä tulee kaikki tuhdeiksi :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Markka

#227
Ihana :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sahapukki

#228
Voi suloisuutta.  :puna:
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

mesis

#229
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Georg Ots


Georgin tarinan voit lukaista täältä: //http://veeranhamsterit.blogspot.com/2011/07/georg-ots.html
Vevve, ihana ihminen, kun pelastit pikkuisen sairaan sieltä eläinkaupasta.
(Kävin lukemassa tuon linkin takaa)

Eve87

#230
Tuo Moon Lurjuspoika on aivan ihana  :D
Mä arvasin että Mira käy sen vielä hakemassa sieltä, varmaan kannattikin hakea, sen verran hurmaava herra on  :lov
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

mirauh

#231
Lainaus käyttäjältä: "Eve87"Tuo Moon Lurjuspoika on aivan ihana  :D
Mä arvasin että Mira käy sen vielä hakemassa sieltä, varmaan kannattikin hakea, sen verran hurmaava herra on  :lov

Ei se niin itsestään selvää ollut :P ! Ei tuollaista naamaa voinut vastustaa mitenkään, toivottavasti tuo sen hilkka ottaa ja ilmestyy jostain niin päästään näyttelyihin!:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

helmi

#232
Meille muutti lauantaina kaksi robotyttöä.  :sydan  Kiitos Katitar näistä ihanuuksista!




wiidii

#233
^Voi ällötys! Sulla ei muuten ole tainnut ennen olla roboja, vai onko vuodet sumentaneet mun muistin mennessään?  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

helmi

#234
Ei mulla oo ennen ollu roboja, ihan oikein muistit.  :D

Katitar

#235
^ ja tästälähin sulla on AINA roboja!  :D   :sydan
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

helmi

#236
^ Joo! Miten oon voinutkin elää ilman niitä.  :D

Eve87

#237
Epäonninen Onnekas alias Vilho


Vilho on syntynyt 17.2.2010, eli ikää papalla on 1,5v. Satuin reissullani ajamaan ohi eräästä muuten tutusta eläinkaupasta, josta minulta oli kyselty poikasia. Vilho oli ollut ennen joillain nuorilla tytöillä, ja oli alkanut purra. Kun eläinkaupan omistaja näytti minulle Vilhoa, se nappasi suorilta kiinni hänen sormeensa. Kukapa ei ärsyynny, jos pikkutytöt ovat ensin kiusanneet raukan stressikynnyksen huippuunsa. Noh, minä sitten otin kalteriosan tyystin pois häkistä, avasin pesän ja annoin herran itse tulla, käteni laitoin hetken päästä haisteltavaksi. Reaktio ei ollut todellakaan ärtynyt tai aggressiivinen, utelias ja hieman pelokas. Otin pojan kämmenien väliin ja pitelin sylissä turvassa, sain viedä pojan ilmaiseksi kotiin. Matkalla mietin nimeä, ja päädyin valitsemaan nimeksi Epäonninen Onnekas, ensin hamsuparka on ollut hyvin epäonninen ja nyt onnekas kun se pääsi vihdoin oikeaan kotiin. Lempinimeksi tämä hurmuri sai Vilho. Vilho muistuttaa kovasti ensimmäistä hamsteriani.  :sydan
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

diiah

#238
Hyvä, että Vilho pääsi osaavaan ja rakastavaan kotiin. Tulipa hyvä mieli Eve87 viestiä lukiessa. :)

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

Hilssstu

#239
Mullekkin tuli tosi hyvä mieli :) Nää rescuetapaukset on aina niin  :lov

Meille muutti tänään (Taisiis kelloa jos katsotaan, eilen)

Ninni, vkh tv helmiäisnormaali naaras. s. 04.09.2010  :lov  :sydan




&

Nasu, Pk normaali naaras. s. 21.01.2011  :lov  :sydan




Ja pari viikkoa takaperin kaksi tällästä 2v rescue-robopappaa (=

Niksu:


Naksu:


Molemmat:
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka