Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

mirauh

Lainaus käyttäjältä: "nuhainen"Hei voiko tuohon ilmoittautumiskaavakkeeseen laittaa isän ja emän tietoihin värit jos tietää ne, muttei muuta? ja sen että ovat pk...

Sillä tiedolla ei luultavasti ole ihan niin väliä, joten voit varmaankin(?) jättää sen kohdan tyhjäksi :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

nuhainen

Joo, jätin ne tyhjäksi :).
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Jensku98

Haluisin saada vähä lisätietoo noista näyttelyistä ku oisin kiinnostunu lähtee sinne ton talvikko pojan kanssa  :) Pitääkö kuljetusboksiin laittaa mitää muuta ku reilusti puruja ja vessa- tai talouspaperia? Onko hamsun kynsiä pakko leikata?? Kiitos jo etukäteen :D

Vevve

^ Boxiin puruja, paperia ja tietysti nestepitoista tuoreruokaa ettei nestehukka iske kesken näyttelyn. Esimerkiksi porkkanaa tai parsakaalia. Kynnet pitää leikata ihan hamsun normaalissakin elämässä säännöllisesti, liian pitkillä kynsillä on haittoja hamsterille: liikkuminen vaikeutuu ja varpaat voivat vinoutua.

Jensku98

Kiitos paljon!! :sydan  Tiedätkö sitte yhtää että rupeevatko eläinkaupoissa leikkaamaan hamsterin kynsiä kun olen ite vielä aika kokematon nuissa kynsien leikkaamisessa :)

Anonymous

^Joissain leikkaavat ja kannattaa kysyä. Myös eläinlääkärit leikkaavat, mutta voi olla tyyristä.

Jensku98

Selvä, no pitääpä käydä vähän kyselemässä että leikkaisivatko tuon vipeltäjän kynsiä missää eläinkaupassa täällä Kajaanissa :)

Eve87

^ minä myös leikkaan pientä maksua vastaan kynsiä ja hampaita hamsuilta.

Tuolta löytyy yhteystiedot: http://evenhamsula.gnawer.net/
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Jensku98

No paljonko velottasit kynsien leikkauksesta???

Hilssstu

Saako hamsterinäyttelyyn tuoda myyntiin hamsteritavaraa? Me kun tehdään itse aika paljon noita, ja äitiltä inspiraatioo löytyy. Jos vaikka oman pikku pöydän sinne kuskaa?
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

GaneshaX

SHYn järjestämissä näyttelyissä on ainakin tähän mennessä saanut.

Jos järjestäjä on jokin muu yhdistys, niin sitten kannattaa varmistaa järjestävältä yhdistykseltä tms.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

Käytettyä tavaraa on saanut myydä ihan mielin määrin, mutta jos on kyse suuremmastakin uuden tavaran myynnistä, niin kannattaa olla yhteydessä yhdistyksen edustajiin, kun se sitten jo rinnastetaan kaupalliseen toimintaan (eläinkaupat) ja näiltä on yleensä pyydetty erillinen pöytämaksu.

Cindu

Hehee täällä Rovaniemellä Jälki eläinkaupassa jyrsijäpäivät, + lauantaina 31.7 on jyrsijänäyttely, liikkeeseen pitää ilmottautua viimeistään perjantaina, ilmainen on :) Mennään nyt Piparin kanssa tonne =)
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

nuhainen

Nyt teen rumasti ja kopsaan saman kysymyksen tännekin  :roll:

Eli kysymys ennen huomista näyttelyä, että voipiko sinne kuljetusboxiin laittaa vessapaperin sijaan rutirexiä (samanlaista vissiinkin kun se ekokuitu)?
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Saana

Vastaan tännekin, että mieluummin vessapaperisuikaleita. :)