• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 24.11, Oulu

Aloittaja Aya, 04.11.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Aya

Pistetääs pystyyn nyt oma gala pulinakin! Eli ketäs on tulossa? Viimeinen ilmopäivähän taisi olla 9.11.

Itse ainakin olen tulossa, ja mukaan lähtee varmasti ennätys suuri lauma hamstereita kun pitkästä aikaa on näyttely näin likellä.

Tierra

#1
Oon tulossa muuten vaan gerbiilien takia, ehkä tuon tuon talvikon jos on jälki-ilmoittautumis mahollisuus pettiin.. Ei jaksa etukäteen, laiska  :P
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

arctican

#2
Jos vaan saadaan ulkomuotosyrkeille joku muu kuin minä tuomariksi, niin meiltä lähtee myös pitkästä aikaa lauma arvosteluun.

Edellisestä kerrasta tuntuukin jo olevan mahdottoman pitkä aika  :)

viiru

#3
Minäkin jopa ilmeisesti näillä näkymin lähdössä, jos nyyti vaan jaksaa ajaa.  xD
Cheersbigears-talvikkokasvatus

maria-helena

#4
Saatanpas olla tulossa pet-luokkaan meidän villikon kanssa. En taida uskaltaa sinne ulkomuotoluokkaan ilmoittautua, kun tulee varmaan niin paljon "ammattilaisten" huippuhamsuja. Ja oisi muutenkin meidän eka ulkomuotoarvostelu... ;) Pitää nyt kuulostella moniko on tulossa. Tulen kuitenkin cämpsyn poikasia bongailemaan.

Goue

#5
Mites väkeä on lähdössä ajelemaan täältä läntisestä Suomesta...? Mieli tekis lähteä reissuun, mut bensakulut syö lompakkoon melko loven ja matka on rankka, jos ei yövy.

Maikkis

#6
^ No vähän mieli tekisi täältä lähteä, mutta enpä taida.. tulee kuitenkin aika paljon kustantamaan ja pitkä päivä jos ei jää yöksi..

Elliska

#7
Täältä etelä-Suomestakin tekisi mieli lähteä, mutta matka on vaan niin pitkä.. no onneksi se on ensi vuonna tampereella.

Pertti

#8
Toisaalta ois kiva lähteä kun toi taitaa olla seuraavaan vuoteen mun viimeinen hamsunäytskä, mut sit taas toisaalta en tiiä viittiikö ja jaksaako ja kerkiääkö  :pihalla:
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minnaw

#9
Tulossa ollaan!  :pileet:
Oman ukonkin otan tällä kertaa mukaan (tai itse haluaa). Hällä on myös hirmuinen syrkkivauva-buumi, eli myyntiin vaan syyrialaisia poikasia niin on sitten ukollakin puuhaa siellä näyttelyssä.  ;)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

yetta

#10
Totta hitossa ollaan tulossa mahd.monen kanssa kun kerrankin lähellä on ulkkikset ihan lähellä ja vieläpä Gala,  pitkästä aikaa varmasti kynnellekin kykenee ellei koiruus tai oma terveys järkkäile ylläreitä. Tarttis tänään miettiä keitä sinne ilmoileepi..

Anonymous

#11
seitsemän ilmoitin :) sekä pettiin että ulkkikseen 6 ensikertalaista :)

Haapajärveltä tullaan kaks porukkaa yhdessä, niin säästetään bensoissa.. meillä kun on mahdollisuus ajella pois ku vain 160 km..

Ratu

#12
Yhden syrkin kanssa olen tulossa. Ihan eka kertaa tullaan Grand Galaan. Ollaan käyty tuolla Honkapirtillä pet showssa, muttei tälläisissä isoissa missä tod.näk. aljon enemmän porukkaa. Tässä olisi pari kysymystä Galasta: 1. Pitääkö hamsteri viedä itse arvostelu pöydälle? 2. Kuinka kauan täytyy odottaa palkintojen jakamiseen asti?

Kiitos paljon vastanneille!

kuva poistettu :sydan  <-- tuon kanssa tulen  ;)


edit: ei kuvia tai eläinten nimiä esille, täällä liikkuu tuomareitakin.//Niina

viiru

#13
Näyttää siltä, ettei olla kuitenkaan sitten lähdössä. Olisi toiselle kuskille tarvetta...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Maikkis

#14
Lainaus käyttäjältä: "Ratu"1. Pitääkö hamsteri viedä itse arvostelu pöydälle? 2. Kuinka kauan täytyy odottaa palkintojen jakamiseen asti?

1. Ei pidä, assistentit vievät hamsterit arvosteltaviksi
2. Riippuu siitä, miten paljon on eläimiä arvosteltavana. Usein näyttelyt saattavat venähtää neljään-viiteen.