• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Ely

^Kokeile ilmoittaa sähköisesti (jos kerran on aiemmin toiminut), jos ei toimi niin lähetä posti-ilmona.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve


Tinjau

Niimpäs muuten pakko fiilistellä : ens viikolla jo!    :sydan:

Crodino

Hui tuleepa näyttely nopeasti :O, no sehän on vaan hyvä asia.  :sydan:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

jjenni

Apua, ensi viikolla jo! Assarointi jännittää! :icon_eek: Mutta ainahan sitä jokainen tekee jotain ensimmäistä kertaa, mutta jännittää silti...
Hamstereita joka puolella

zazo

Nyt on lauma ilmoitettuna mukaan juhlikseen  :icon_e_biggrin: Hienosti ajatuksissani klikkasin "vähän" syntymäajan väärin ja sitten ihmettelin kun vahvistuksessa oli hirmuinen luku, no korjausta lähti menemään hieman oli eri vuosiluvulla  :icon_redface:

Alkemistin

^^Hyvin se assarointi menee! Muistat vain vahtia niitä hamsuja, jotka menevät sekä um- että lemmikkiluokkaan  :peukku:

Tarvitsevatko Asta&Mikki jälleen tuuraajaa, vai miten tuo etusivun teksti pitäisi tulkita?  :icon_e_wink: Tulen taas tyttären kanssa paikalle, joten tuollainen tunnin-parin pesti ois jees. Joskus ehkä uskallan sihteeröidä ulkomaantuomareitakin, kun olen a) sihteeröinyt ylipäänsä suomenkielisten kanssa, b) itsekseni liikenteessä.  :tongu:

Ana

Ei tarvita tuuraajia. En tiijä miks sielä on tuuraajat meijän peräs.

Alkemistin

Ok. :msilly:  No voin kyllä tuurata joka tapauksessa jotakuta.

Ely

^Minä olisin ainakin assaria vailla  :enkeli:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Alkemistin

^Kuinka pitkä tuo "harjoitustuomarointi" olikaan? Ettei jälkikasvu vallan kyllästy.  :icon_biggrin:
Taisihan se normaalia lyhempi olla ja sitten onnistuu.

Tinjau

En tiedä kysynkö oikeasta paikasta ,mutta kokeillaan. Minä olin ilmoittanut hamsterini Vantaalle ,joka kuoli tänään. Emme ehtineet viedä eläinlääkäriin tai mitään joten ei ole kuolemantodistusta asiasta. Maksanko siis hänen osaltaansa myös näyttelymaksut ? Kiitos vastaajille!

Vevve

Tässäpä ilmoittautumismäärät.

Lk syyrialaiset 51 kpl
Pk syyrialaiset 48 kpl
Ei-standardi syyrialaiset 15 kpl
Talvikot 24 kpl
Roborovskit 14 kpl
Koestandardi roborovskit 10 kpl
Ei-standardi roborovskit 8 kpl
Campbellit 14 kpl
Ei-standardi campbellit 5 kpl
Kiinankääpiöt 21 kpl
Lemmikkisyyrialaiset urokset 58 kpl
Lemmikkisyyrialaiset naaraat 49 kpl
Lemmikkiluokan kääpiöt 24 kpl
Lasten lemmikit 21 kpl

Campbellien määriin voi tulla vielä pieni muutos, kun ruotsalaisten ilmoittautujien ilmoissa on vielä häikkää.

Sintturainen

Ompas mukavasti ilmoja, tietää varmasti pitkää päivää :)

weetikki

Jippii en malta odottaa!!  :jiihaa:
Tosin meillä melkein kaikki päätti heittää turkkinsa pois joten menestystä ei voida odottaa  :anksti: