• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Valkonauhaiset hamsterit- esittelyssä :)

Aloittaja Minski, 17.07.07 - klo:00:57

« edellinen - seuraava »

Minski

#15
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Mä tuun Minskin mukaan sun hunaja-kyyhkynharmaa (vn)-projektiin kun tuo kotiin jäävä neiti taitaa olla huky xD  Muutenkin suunnitelmissa oli kyyhkikset ja hunajakyyhkikset, nyt on vaan kauhea pohtiminen että raskinko jättää tuon suloinen kyyhkis valkonauhaisenkin kotiin, on kyllä niin laittoman ihana, että.. :lov
Joooooo ! Mukaan vaan, jos saatas näitä hunaja-kyyhkynharmaita (nauhalla ja ilman) joskus näyttelyynkin enemmän kun ne alta 5 hamsua :D Espoon näyttelyssäkin sattu niin, että kaikki oli mun omia xD Tää on niin hieno väri, että olis kyllä kiva jos tän joku muukin ottas projektikseen kun minä, kun mulla tää on vähä hidasta hommaa :) Meni kyllä nyt vähä ohi aiheen :oops:[/size]
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#16
(No lisätään aina sana valkonauhainen mukaan, niin pysyy leikisti topikissa mukana :D  Ja onhan se aina helpompaa kun ei "yksin" tarvitse aloitella mitään ja minä kun noiden mustien kanssa luovutin ja kyyhkikset ja hunajakyyhkikset kiinnostaa niin hyvä jos meitä on nyt kaksi samassa sopassa o/ Hukythän on nyt koe-standussakin, eikö vain?)

No minä voin ihan rehdisti sanoa että mikään ei ole nätimpi kuin lyhytkarvainen huky tai kyyhkis valkonauhaisena.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Dakku

#17
Tässä on tosi huono nauha. Leviää ihan totaalisesti :shock:


Äskeisen jälkeläisellä on myös nauha ihan kaivosta. Leviää, katkeaa..



Ja taas samaa sukua oleva, äskeisen veli. Ihan ok nauha kait mutta leviää :/
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Tatu

#18
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"No minä voin ihan rehdisti sanoa että mikään ei ole nätimpi kuin lyhytkarvainen huky tai kyyhkis valkonauhaisena.  :sydan

Olet harvinaisen oikeassa, wiidii! Kyyhkis valkonauhasena niin siinä on kaikki mitä tarvitaan.  :D

Minski

#19
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"No lisätään aina sana valkonauhainen mukaan, niin pysyy leikisti topikissa mukana :D
xD Piiloviestejä :D
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Hukythän on nyt koe-standussakin, eikö vain?
On :) Ja tosi kiva juttu onkin :yes:
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"No minä voin ihan rehdisti sanoa että mikään ei ole nätimpi kuin lyhytkarvainen huky tai kyyhkis valkonauhaisena.  :sydan
Eipä muuten ookkaan :lov Paitsi keltainen musta ja musta on kans nauhallisina hirmu kauniita :sydan

Dakku: Tolla keskimmäisellä on hauska nauha, kun leviää tuolta sivuilta hauskasti :p
Hamsteriton tätä nykyä

AnnePu

#20
Hunaja kyyhkikset ovat kyllä kans tosi nättejä, minulla oli joku aika sitten sellainen vn. Jäi vain niin pieneksi etten tohtinut sillä tehdä poikasia, mut täs kuva Kirsikasta.


wiidii

#21
Lainaus käyttäjältä: "Minski"xD Piiloviestejä :D
Hys hys, mitään piiloviestejä vaan selkeää valkonauhaisten jalostamiseen liittyvää keskustelua! :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Eipä muuten ookkaan :lov Paitsi keltainen musta ja musta on kans nauhallisina hirmu kauniita :sydan
No mustat nyt vaan on niin, ja en kyllä kemuistakaan valita.  :sydan  Kyyhkikset on silti parhaita.  :mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

#22
Nuorimmaiseni on nauhallinen, eli Unna, normaali umborous nauhallinen (onhan?  :oops: ).


Ja onhan Sylpperskin nauhallinen (ahaa-elämys  xD ):


Ja Sylppersin mieshän on kanssa nauhallinen, mutta mulla vaan lainassa, eli Hiawatha:
//http://www.freewebs.com/misigns/Hiawatha6kkb_300.jpg
(huono kuva nauhan näkemiseen)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Maikkis

#23
Mä en ole tykännyt yhtään kuviollisista hamsuista, mut nyt mä oon ihan ihastunut nauhallisiin, mut lk:na.  :lov

Voi tätä tahtia kun mä saan uusia ihastuksenaiheita, niin mulla alkaa aika nopesti vähenemään tyhjien asumusten määrä...

Nilla

#24
Oi, kun kauniita valkonauhaisia Minskillä  :oops:  Oon ihan kade!  :roll:  Mun Omppu hamsterin nauha katkeaa.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#25
Melli, ihan hieno nauha, hieman repaleinen :)




PiiaL

#26
Meidän nauhallisia, niitä joista löytyi kuvia:
Adalminaa ja Aramista lukuunottamatta muut ovat edesmenneitä. Aramis on kasvattini ja asustaa Tiinan luona.

Waldo lk normaali valkonauhainen


Yolanda lk satiini kyyhkynharmaa valkonauhainen


Kida lk hopeanharmaa valkonauhainen


Kidan poika Aramis lk normaali valkonauhainen (kuvassa 5vk)


Aramiksen tytär Adalmina* lk normaali valkonauhainen



Minnaw

#27
^Vau, en oo ikinä nähny noin tasaista ja katkeamatonta nauhaa kuin Adalmiinalla on! Nauhalliset on kyllä ihan ehdottomasti parhaita, varsinkin kun ne ovat juuri tuollaisia tasaisia ja katkeamattomia!  :sydan

Tässä pari kuvaa minun edesmenneistä nauhahamstereista

Tico, musta valkonauhainen laikukas



Minusta nauha on todella hyvän kokoinen (ei näy hyvin kuvassa) ehkä hieman liian leveä, eikä se myöskään katkea kuin parilla laikulla selästä.


Ihmemaan Isak hunaja valkonauhainen



Tässä on varmaan kaikkien nauhallisten hamstereiden irvikuva  :mrgreen:  Nauha on lähes olematon ja loppuu jo ennenkuin ehtii edes alkaakaan.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Elliska

#28
Itse olen jonkin aikaa miettinyt musta vn tai normaali vn hamsteria :sydan Nimittäin Campbellia :lov Jotenkin ne on alkaneet tuntua ihanilta, tosin tämä saattaa olla vain ohi menevä ihastus :D

wiidii

#29

Meidän nauhasatoa  :sydan  Etenkin tuon hopeakyyhkiksen (oikealla) nauha on ihan hieno, ei katkea ja on ihan suht. leveäkin hamsun kokoon nähden. Kuva vain ei ole mikään imartelevin. :D
Seuraavaksi otan kuvat vanhemmista, isän nauha (kuva onkin ekalla sivulla, Arctican A Macchia d'Olio) on ihan hieno, emolla sitä taas ei ollut oikein nimeksikään. :)

Tässä taas Hörden (Pure Poison) nauha:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.