• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Marla

#60
Minulla on pk syyris, ja juuri se on ongelmana, että pitkät ja ihanat laahukset jäävät kiinni pyörään... En poiskaan viitsisi pyörää ottaa, kun poika sitä niin rakastaa.
Ihan randomilla en uskalla uuttakaan ostaa, kun jos ei sekään sovi... En viitsisi rahaa suotta tuhlata. Jos jollakin on kokemusta hyvästä mallista (merkki?), niin olisi todella kiva tietää...

piksu

#61
Meillä ainakin on kummallakin pk:lla silent spinnerit eikä niiden kanssa oo mitään onkelmia ollu!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Marla

#62
Lainaus käyttäjältä: "piksu"Meillä ainakin on kummallakin pk:lla silent spinnerit eikä niiden kanssa oo mitään onkelmia ollu!

Taidanpi sitten minäkin katsoa tuota Silent spinneria omalleni, kun olen niitä eräässä liikkeessä nähnyt myytävän...

GaneshaX

#63
Ostin eilen syrkille sellaisen puisen pyörän. Ei ole ainakaan vielä pitänyt mitään ääntä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#64
Tuo Silent Spinner on nyt ollut jonkin verran jo käytössä, eikä enää jää karvat kiinni.
Onneksi isä tekee tuleville hamsuille puiset pyörät. Eipähän tarvitse ostella, hinnat kun ovat melko kovat...

GaneshaX

#65
Mä yritin turusta monesta paikasta sitä isoa silenttia. Missään ei ollut.
Sitten viimesessä paikassa myyjä tarjosi tota puista.
Hyvältä on "kuulostanut" :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

yetta

#66
Meillä on ekaa kertaa sellainen syyris, jota en ole nähnyt pyörässä kuin kerran ja silloinkin vain haistelemassa kun sen dunaan laitoin. Omituinen kaveri tuo Mökö  :D  Pitänee varmaan viritellä sille umpinainen muovinen tuonne jos se siitä innostuisi kun toinen puoli siitä kuitenkin on umpinainen. Ihan hyvä toisaalta, ei yöllä paljoa kolinaa kuulu ku pyörä on rauhassa..

Omppu

#67
Ostin Vanillalle eilen juoksupyörän. Se tykkää todella paljon. Ja näyttää että siitä on tullut myös nukkumapaikka, löysin äsken Vanin pyörästään nukkumasta ihan ylisöpössä asennossa!  :sydan   xD
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

-Sonsku-

#68
Minkä kokosia juoksupyöriä on teidän syrkeillä?  ;) Onko tuo lemmikkiexpressin sivuilla myytävä Silent spinnerin medium koko hyvä syyrialaiselle? :pihalla:
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

Omppu

#69
^Halkaisija on mulla 20cm tai reilut. 20cm on syrkkien alaraja, jos on pienempi ne joutuu juoksemaan selkä mutkalla niin että selkäranka kipeytyy. (korjatkaa jos ihan lööperiä puhuin!)
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

Maikkis

#70
Lainaus käyttäjältä: "e??a"
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"
Lainaus käyttäjältä: "e??a"Meillä on ainakin ihan hiljanen, välillä se vaan on vähän hutera ja sit osuu seinään ja kolisee sitä lasia vasten (meillä on siis terra).. :roll:

Minä kiinnitän juoksupyöriin pahvialustat, jotka ehkäisevät sen ettei ne pääse liikkumaat lasin viereen ja kolisemaan päin lasia.. Kuvaa mulla ei taida nyt siitä olla mutta laitan myöhemmin jos muistan.

Maikkis: Voitko laittaa niitä kuvia joskus? Ei siis mitään kiirettä, mut kyselin vaan. ;)

No nyt muistan laittaa. Eli tuollainen alusta. Pahvissa reiät, joista pujotettu narut ja sidottu pyörä alustaan kiinni. :)


e??a

#71
^Aa, kiitoksia! :D Nyt sain laitettua sitten Lilollekkin, auttaa paljon, ei enää kolise! KIITOS! :sydan
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

noora

#72
Mulla on sellanen iso muovinen pyörä mikä pitää kamalaa kolinaa! Se häiritsee yöllä vaikka hamsu on eri huoneessa kuin missä minä nukun. Pitänee duunata siihen tollanen alusta.
Mä ylihuolehtivaisena uutena mammana lyhensin Kaikun laahusta ettei vaan jää pyörään kiinni.

GaneshaX

#73
Olen ollut aika tyytyväinen tohon puiseen. Siinä ei ole keskinapaa ollenkaan. Jalka on pyörän "takana". Merkki on Karlie Wonderland - malli on Bogie Wheel.
Kyllä silti tuo silentspinner on myös ihan ykkönen.
Jaettu ykkös sija :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

#74
^Myydäänkö niitä puisia pyöriä missä? :D Ja onks ne ihan hiljasia? Millasia ne on, onks niissä siis sellanen umpinainen se pyörä (siis ettei tarvi mitään pahvia yms..)? Kyselen taas, mut sellanen vois olla kiva. :oops: :D
Ja voikko laittaa kuvia, jos mahdollista? ^^
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]