Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Hyar

Siivosinpa taas Karrin terraarion. Tässä on viimekertainen sisustus, ja asukkikin pääsi kuvaan :) Rakastan noita kahta pahvitornia, värkkäsin ne kitaran laatikosta. Niissä on kaksi kerrosta ja muutama kulkuaukko. Vaan näyttääpä terra surkean lyhyeltä tästä kuvakulmasta...

Tässä on nykyinen. Karri ehti viedä vihannekset piiloon ennen kuvausta, arh.

Sanokaa, jos tarvitsee pienentää kuvia. Itse tykkään jos kuvat ovat tarpeeksi isoja niin näkee paremmin :)
^^ Kannattaa muuttaa asetukseksi macro, jos ottaa lähikuvia. Se on lähikuvamode. Tajuttoman tarkkoja saa toisinaan.

Esimerkki:

Dramatic look :)
Sandra, sinuna hylkäisin tuon ekan häkin. Itse en ainakaan pidä lainkaan vaneritasoista, ja ne likaantuvatkin herkästi. Minusta ne ovat melko rimpuloita. Toinen häkki näyttää mainiolta, mutta sinun täytyisi laittaa jotakin lisäverkkoa, koska tuosta reilusta 2 cm:stä hamssu karkaa heti. Muuten oikein mainio häkki, kokonsakin puolesta upea.
Kolmas häkki näyttää kivalta myös. Jos tosiaan viitsin näprätä, niin kannattaa ottaa tuo kakkonen.

Siivosin ja järjestin äsken uudestaan elikon kopin. Sinisen pahvipömpelin sisällä on tunnelisto. Harmillisen huonosti näkyy tuo tikapuuviritelmä, mutta ruskeat pajuiset risteytin noiden pitkien kanssa.
Itse magigal asukkikin leijuu kuvassa :-----)
Syötinpä Karrille tammenterhoja, äiti hoki vieressä "älä anna sille enää, se tukehtuu se tukehtuu!! älä anna enää ei se pysty niellä omg" :D voivoi
^ Hui miten pelottava tuo ensimmäinen on, ei näytä kovin lemmikkimäiseltä. :P
Tuon viimeinen on oikein soma.
^ Kyllä, juuri noin se homma pitää hoitaa.  :sydan

Capteeni Pistaasi toivottaa foorumin väelle ilokasta vuotta 2010! :)
Kiva että kuva maistuu:)
Tulipa siivottua ja järjesteltyä Karrin asumus uudestaan:

Kokoa 80x37x50cm

Onhan se siisti ja kivalta näyttää, mutta olenko ainut, jonka mielstä tuolla kuitenkin näyttää olevan vähän tekemistä? Harmittaa kun sellainen ajatus on aina takaraivossa. :( Vai olenko tässä asiassa perfektionisti?

Eikös tässä jonkinlaista ilmettä ole :)

Seuraava kuva kahdesta hamssusta joilla on iso kokoero.
Höh, pakko myöntää että harmittaa kun toisen kerran sama kuva.  :roll:

Patterin sisällä pureksimassa  ;)
Seuraavaksi 'pystyasennossa' oleva hamssu. Eli seisomis-istunta-asento.