Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Ken_G

Jaaha, pientä päivitystä taas  :icon_smile:

Yökyöpelin Uskalikko "Usko" täytti eilen 2 v 10 kk ja kävi verryttelemässä isossa juoksupyörässä. Sitten taas häkissään jaksoi vielä raahata golfpallon kokoisen kuivan patonginpalan omiin kätköihinsä  :sydan:

Alexandrian Amantes Amentes "Timo" 2 v 6 kk 20 pv myöskin veti iltahölkät pyörässä.
Yökyöpelin Uskalikko tuli eilen 2 v 4 kk ikään. Sen kunniaksi vanha herra hölkötteli iltalenkin juoksupyörässä  :icon_e_biggrin:

Ja samalla kaverilla nyt kuukausi lisää eli 2 v 5 kk, ja edelleen pirteän oloinen ainakin ikäisekseen  :sydan:
Onko mitään uutta tähän vai mennäänkö edelleen kirjepostin varassa?
Marjut Kaakinen (ulkomuotosyyrialaiset)
Sihteeri: Minna Heiskanen
Assistentti:

Satu Evilampi (ulkomuotosyyrialaiset ja -kääpiöt)
Sihteeri: Kati Keinonen
Assistentti:

Lieneekö sitten tietoa kumpi arvostelee lyhkikset kumpi pitkikset...
Eläimet on ilmoitettu ja maksut maksettu, mutta tämä näyttely jääkin nyt väliin. On nimittäin vielä kesärenkaat alla ja huomisaamun kelillä ei niillä ole mitään asiaa liikenteeseen. Talvi pääsi "yllättämään"...
Kasvatus ja genetiikka / Vs: Sukutiedot

Delfoin Yazmin

isä Yökyöpelin Jetti (ei Yetti) --> Jetti oli ylempänä mainitun Jakuaarin veli
Lainaus käyttäjältä: Ely - 08.03.12 - klo:17:55
Ihan puskista tuli tämäkin itkuvonku :D Not  :icon_e_biggrin:

Joopa joo itkuvonku itelles vaan. Kyllähän se on ihan tuttu ilmiö, että kaikilla foorumeilla missä tekeminen perustuu pienen joukon pyyteettömään vapaaehtoistyöhön, on kaikki vähänkin kritiikiksi tulkittava itkuvonkua. Kun ilmaiseksi saa eikä itse ole mukana tekemässä, on tietysti aina parasta olla hiljaa. Tiedetään. Ja hassu hymiö perään  :yea:
Näenkö unta..? Mikä tämä uusi foorumin ulkoasuhirvitys on vai onkohan koneeni sekoamassa. Ihan puskista tuli. Pitää katsoa kotona uudelleen, josko se vanha olisikin edelleen tallella. Huh huh.
No se jotenkin kilahti ja roikkui kiinni ainakin viisi sekuntia ja repi haavaa isommaksi. Itse ei voinut tehdä muuta kuin olla liikkumatta ja toivoa että hamsu päästäisi irti.
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Hah hah, minulla on pikkusormessa kohta kolme vuotta vanha arpi (jos oikein tarkkaan katsoo), joka tuli siitä kun panin käteni harkitsemattomasti Katariina-syrkin ja sen jyrsimän oven väliin. Katariinaa ei enää ole, mutta rakkaat muistot ovat vielä tallella  xD

Mulla on nimettömässä muistona puolen sormen levyinen arpi, jonka edesmennyt Jingtai-syrkki tekaisi eräänä vappuaattona. Viisi tikkiä ommeltiin.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet 2
24.02.12 - klo:14:09
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"Jos pää mahtuu niin ainakin johonkin koloon voi jäädä esim. lonkasta kiinni. Ystäväni hamsu oli jyrsinyt reijän dunaan ja jäänyt siihen lonkasta kiinni siten että oli joutunut dunan halkaisemaan saadakseen hamsun irti. Eli en itse ainakaan luota siihen että jos pää menee niin menisi loputkin hamsusta.

Juuri näin on asia. Oma syrkki on juuttunut lonkastaan reikään, jonka oli jyrsinyt pahvilaatikkoon. Ei päässyt irti omin avuin, mutta onneksi oli vain pahvilaatikko.
Onneksi palstalla on ignore-toiminto, nyt oli ensimmäistä kertaa pakko ottaa se käyttöön.
Uusi pikkumies Tarinan Sparkling Water (ikää 2 kk)

Lainaus käyttäjältä: "E2504"tuleeko jotain ylimääräistä laskutusta jos ilmoittamatta jättää tulematta, näyttelymaksut kuitenkin maksettu.

Ei tule, mutta näyttelymaksua ei palauteta.