Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

jonna

Pohdin nuo hopeasuklaa/-samppanjavaihtoehdot mutta nuo on "liian harmaita" mun silmään ollakseen kumpaakaan. Ainakaan sen perusteella mitä olen kuvia nähnyt em. väreistä. Tuo väri kun ei oikeastaan yhtään siftaa ruskeaan. Noilla satiineilla ehkä aavistuksen mutta se satiini muuttaa sitä väriä muutenkin.
SIlmärenkaita en omilla tihruillani näe, noilla satiineilla ehkä ihan aavistus mutta onko tämäkin sitten satiinin aikaansaama efekti..tai sitten ne on vasta tuloillaan..?

Oli mitä oli, tuo väri noilla ei-satiineilla on tavattoman kaunis näin omaan silmään. Tuollainen puhdas, kaunis teräksenharmaa. (mulla on joku fiksaatio harmaisiin ötököihin  :haha: )

jonna

Pirpanoilla ikää neljän viikon kieppeillä ja tältä ne nyt näyttää. Alan tosin epäilemään onko nuo hopeaminkeiksi diagnosoimani sittenkin jotain hopeakyyhkiksiä  :nuija:
Silmärenkaat uupuu edelleen.

Tässä nämä punasilmäiset vas. laidassa, satiini ja ei-satiini, sitten 2 näitä mahdollisia hopasuklaasoopeleita ei-satiinina ja nurkassa satiinina.

tammenterho

Minkä värinen tämä muksu on? Sillä on punaset silmät. Vanhemmat lk creme + lk hopeamusta laikukas.

Ninde

^Onko siellä cremen takana mustaa? Näyttäis ehkä vähän hopeakyyhkynharmaalta?

Tanya

Jonna käyppä kurkkaa meijän naperoista kuvia http://www.petsie.fi/pet.php?petid=217805 Onko yhtään samanvärisiä kun noi teidän lapsukaiset? Ja noista kun kattoo eka tytöt 4 viikkoa niin ne kaks on sillon vielä tosi tummia, mutta Bijouista on sitten kuusviikkoskuvia ni se on vaalentunut ihan hirveesti kahessa viikossa. Noitten vanhemmat siis pk minkki ja pk rex hopeaminkki.

karov

Apua, kai tää on luonnonvalkoinen vn? Pitäs kyllä ottaa siitä nyt uudempia kuvia kun nuo jo vajaat pari viikkoa vanhoja. Mutta oon tota jättämässä kotiin ja alkoi pelottaa et kai se on sitten luonnonvalkoinen eikä mikää creme? Yhdistelmä on lk hopeasoopeli (saanut molemmilta vanhemmiltaan hopeageenin) x lk keltainen vn (selvisi vasta poikasten synnyttyä että oli keltsi, luultiin cremeksi!) :s
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

tmptikka

Meille syntyi ihastuttavia hamsuvauvoja 6.5. (11 nöpönenää), ikää tulee kavereille kohta 3 viikkoa. Uteliaana kyselisin asiaan paremmin perehtyneiltä, mitähän väriä hamsulapset ovat virallisesti? Oma olettamukseni on, että ovat joko valkonauhaisia cremejä tai vn soopeleita.

Äiti on uskoakseni valkonauhainen creme ja isä soopeli, mutta tämä vain omaa päättelyä, ja tietävämmät voivat varmistaa/korjata omaa käsitystä. :)

Liitteenä yritän lisätä kuvan vaaveista (kuvassa näkyy 10 poikasta) + vanhemmista omat kuvansa. Näkyyköhän kuvat? Vai miten ne saisi muuten paremmin esille?

Kiitos jo etukäteen avustanne! :))

EmmaTi

Juu, kuvat näkyy ja värit on ihan oikein.
Rikollisen söpöä porukkaa  :sydan:

Hamsu-hullu

Onnistuukohan kuvan laitto :/ No jos se kuva nyt tossa on, niin minkä värinen tämä herra on? :)
Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

J-P

Minkä värinen Moonflower mahtaa oikein olla kun sisko on ihan selkeä lk creme? o_O Silmätkään eivät ole punaiset jotta voisi olla punasilmäinen creme ja turkki on hieman vaaleampi vatsassa. Tietoja vanhemmista ei ole ja edellinen omistaja vain totesi että molemmat olisivat cremejä. (Kuva on tosin melko huono mutta jos se nyt edes jonkinlaista apua antaisi)

Hamsu-hullu

Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras

tammenterho

Lainaus käyttäjältä: J-P - 03.06.12 - klo:15:29

Olisko luonnonvalkoinen?

Eve87

Lainaus käyttäjältä: tammenterho - 08.06.12 - klo:19:48
Lainaus käyttäjältä: J-P - 03.06.12 - klo:15:29

Olisko luonnonvalkoinen?

- Kehno kuva, mut onko korvat kokonaan värittömät?
Wonderland's Hamstery
BLOGI