Syyskokous 2010

Aloittaja Ninde, 17.08.10 - klo:09:51

Ninde

Pitääkö paikkaansa, että syyskokous aiotaan pitää Oulussa? Olin vähän jopa ajatellut että voisi kokoukseen osallistua (ja liittyä taas jäseneksi ennen sitä), jos se olis järkevän matkan päässä, mutta jos se on noin kaukana niin sit jää kyllä väliin. Mietin sitäkin että mikähän mahtaa olla kokouksen osallistujamäärä pohjoisessa, kun ei se hurja ole muulloinkaan...  :S

Kuulisin mielelläni mikä on paikkavalinnan peruste, onko Oulussa/pohjoisessa ylipäätään paljon kiinnostuneita ihmisiä ensi vuoden hallitukseen?

edit: siirränpä tämän tänne jotta muutkin kuin hallituslaiset (ja valvojat) voi osallistua keskusteluun...

viiru

Näin oli tosiaan alun alkaen suunniteltu, jotta saataisiin pohjoisen aktiivejakin osallistumaan kokoukseen, mutta koska on käynyt ilmi ettei nykyisistä hallituslaisista kukaan Oulun näyttelyyn ole lähdössä, on päätetty pitää syyskokous etelämpänä.

Kokouspaikaksi ja ajaksi on jo päätetty la 2.10.2010 klo 13:00 osoitteessa Uudenmaankatu 53-55 B 16, 05830 Hyvinkää. Kokouskutsu julkaistaan foorumilla ja Internet-sivuilla aivan näinä päivinä ja Poskipussissa 3/10, joka lähtee jakeluun jäsenille heti kuunvaihteessa (/Hyvinkään nlyn yhteydessä).

Ninde

^No hyvä homma, kuulostaa jo paremmalta! :)

Marla

On kyllä kiva juttu, että kokous on lähempänä, niin on varallisestikin periaatteessa mahdollista päästä paikalle. :)

Kokouskutsu
?Suomen Hamsteriyhdistyksen
sääntömääräinen syyskokous

Aika: la 2.10.2010 klo 13.00
Paikka: Uudenmaankatu 53-55 B 16, 05830 Hyvinkää

Syyskokoukseen ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen jäsenet. Yhdistyksen kokouksessa on jokaisella jäsenellä 1 ääni (ei nuorisojäsenellä). Päätökset tehdään yksinkertaisella ääntenenemmistöllä. Äänten mennessä tasan ratkaistaan vaalit arvalla, mutta muissa asioissa tulee päätökseksi puheenjohtajan mielipide. Yhdistyksen kokouksissa on jokaisella äänioikeutetulla jäsenellä oikeus edustaa oman äänensä lisäksi kahta yhdistyksen jäsentä valtakirjalla. Valtakirjan tulee olla yksilöity ja nimetty tietylle kokoukselle. Tarvittaessa valtakirjan antajan on todistettava jäsenyys kuitilla maksetusta jäsenmaksusta.

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus.
    2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkastajan sekä kahden ääntenlaskijan valinta.
    3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
    4. Hyväksytään työjärjestys.
    6. Kahden tilintarkastajan sekä heidän varamiestensä valitseminen.
    7. Hallituksen seuraavan vuoden toimintasuunnitelman ja talousarvioehdotuksen hyväksyminen.
    8. Seuraavan vuoden jäsenmaksujen määrääminen vuosi-, nuoriso- ja yhteisöjäsenille.
    9. Hallituksen esittämät tai kokouskutsussa mainitut asiat.
    9.1 Liittymismaksun käyttöönotto
    9.2 Näyttelyiden ilmoittautumismaksut vuodelle 2011
    10. Kokouksen päätös.

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^Tossa on hallituksen jäsenten valitseminen kahdessa kohdassa, yks varmaan riittää?
Oops...

wiidii

Lainaus käyttäjältä: "viiru"5. Valitaan vuodelle 2011 puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet tai vaihtoehtoisesti päätetään yhdistyksen purkamisesta.

Nyt sitten aktiivisia jäseniä hallitukseen ehdolle! Mitä enemmän porukkaa saadaan, sitä helpompaa on kaikille, JA, yhdistystä ei tarvitse purkaa. Vaikkei kokoukseen pääse paikalle, voi silti asettua ehdolle hallitukseen, ilmoittaa vain halustaan sitten. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

Pitäiskö hieman valottaa tarkemmin, kelle voisi ilmoittaa halustaan ilmoittautua ehdolle ja mitä sen eteen pitäisi tehdä yms.?

//Ookoo. :) Mä yritän itse päästä paikalle (jos joku on menossa Tampereen kautta tuonne, niin voisin hypätä kyytiin).

wiidii

^Kuulin jo vähän juttua että ketkä on kiinnostuneita. :) Selvitellään ensin että keitä on tulossa paikan päälle, ja jos itse ei ole tulossa niin ilmoittaa jollekin paikalle tulevalle halukkuudestaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

Mä oon tulossa tuonne.
Tuu Marla Junalla jos et muuta kyytiä saa, voin tulla vastaan ja kävellään yhessä tonne :) ?

Vevve

Tulossa ollaan, ainakin yritetään! Jos en pääse paikalle, niin olen kuitenkin halukas hallitukseen.  :)

MirkkuH

^pääset mun kyydissä tietty :)