Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - mmg

24.01.08 - klo:18:42
oukei, kiitos :)
onko näitä toisiaan peittäviä värejä enemmänkin?
24.01.08 - klo:18:20
mikä on hamsu genotyyppiä aaee vai onko sekin vain creme? vai olenko mä jotenkin misannut jotain?
24.01.08 - klo:16:36
^ tietopussi kolahti postiluukusta tänään, ja sitä on luettukin jo ahkerasti. :)
ketä kasvattajaa saisi ahdistella vaikkapa sähköpostein genetiikka-kysymyksillä? siksi sähköpostilla, kun kysyttävää mulla riittää, kun ei toi hamsugenetiikka kaikkine outoine systeemeineen uppoa ihan helpolla kaaliin, voisi tulla tänne foorumille hieman piiitkä ketju..  :oops:
En kommentillani tarkoittanut ilkeillä tai tiuskia, jos joku sen sellaisena otti. Aikanaan meillä gerbahallituksessa vaan juurikin puitiin näitä näyttelysääntöjä ja niistä joustamisia huomattavankin paljon, joten ajattelin ihan huomioitavan vaan heittää sen, että johonkin on aina pakko laittaa raja. :/

Itseänikin hieman ottaa päähän, kun omien gerbiililasten kanssa jää samainen 2 päivää vajaaksi, etten saa ilmoittaa niitä gaalanäyttelyyn.  :|
^ säännöt on tehty sitä varten, että joku raja on määriteltävä. jos sun hamsu saisi nyt erivapauden, seuraavaksi joku haluaisi tuoda 4 päivää liian nuoren tai 12 päivää liian nuoren. ja niin edespäin.
nimenomaan hamsupuolelta mulla ei kokemusta mutta gerbiilinäytseistä kylläkin, rajat on laitettava johonkin kohtaan.
Oukei, kiitoksia teille. :)
Nyt varmaan kehtaan jo neitiä julkisesti pk kyyhkynharmaa kk:ksi väittää,s en verran moni on sitä sellaisena pitänyt.
Harmi, kun ei päästä 20.1. näyttelyyn, koiranäyttelyä pukkaa samana viikonloppuna. Ehkä jo sitten seuraavaan.
^ok, kiitos.
Mitäs sitten käy, jos ilmoitan tuon nyt esim. kyyhkynharmaana kilpparina näyttelyyn viralliseen, a se osoittautuukin muun väriseksi, miten menetellään? arvostellaanko se ilmoitetussa luokassa vai siirretäänko oikeaan luokkaan, vai onko fiksuinta ensin ilmoittaa pet-luokkaan?
näkyiskös nyt?
alimmassa kuvassa tosi huono valotus, mutta nuo selän laikut näkyy siinä parhaiten.
^ eikö kukaan tosiaan osaa esittää edes arvailuja?  :pihalla:
Damin isä on kuulema ollut dove (kyyhkynharmaako?) ja emä ps creme, muistaakseni. Auttaisiko tämä yhtään?
Mikähän Dami- neiti mahtais olla väriltään?