• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

Ninde

Lainaus käyttäjältä: jen4 - 17.08.13 - klo:16:45
Tässä olis taas joukko kysymysmerkkejä. Muutama arvaus on kyllä, mutta kaipaisin varmistusta: Ensiksi vauvat:
kuvassa 1ja 2 samat kaverit, kuvassa 3 ja 4 sama poitsu. Saiskos niitä veikkauksia väreistä? Kaikki vaavit syntyneet 28.7.
1&2 sininen argente ja argente platina(?)
3&4 vaaleansininen, saattaa olla hopeoitu/platina
minkä värinen näiden emä oli?

Aikuisista isä on lila fawn, mutta tädin väri on melkoisen epämääräinen. Doveksi en sanoisi, noiden kuvien perusteella ennemminkin argente.

tammenterho


Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

strauss

Siis onko toi creme vn yhdistelmä siis mahdollinen tai niin, kun mulle myytin sellasena hamsu. Jostain mun oäähän on vaan jääny ajatus et ei voi olla, mutta miten on oikeasti?
:nuija:

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

niin strauss meinaatko että voiko creme olla valkonauhainen?
Kyllä voi, mikä tahansa väri voi olla valkonauhainen, itellä on ollut jopa ms valkoinen valkonauhainen :)

Eve87

Ahaa, kiitos Emma selvennyksestä  :icon_cheesygrin:

ms.valkoset valkonauhaset on hauskoja, kun sen kuvion näkee vain korvista  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

strauss

Tuota meinasinkin, kiitti avusta molemmat. En tiedä mistäjlhn toi mielikuva ettei voisi olla on tullut mieleeni mutta... Paras aina varmistaa  :yes:

Kompleksi

Kaipaisin vielä varmistusta väristä. Minulle tämä on myyty pks musta-keltaisena, joten hämääkö värin nimi vai onko tämä poitsu vain kovin vaalea? Vanhemmat on musta laikukas (isä) ja musta-keltainen (emä).




Ely

Ihan oikein määritelty, joskus nuo muket vaan tuppaa olemaan noin vaaleita :) Mulle myytiin joskus cremenä musta-keltainen uros, joka oli paljon vaaleampi kuin tuo. :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Kompleksi


Unipallo

Tämmöinen värisuora penikoita. Emo cinnamon isä homotsyg hopeanharmaa. Tosi ihmeelliset värit, kaikki "valkoiset" näyttävät hivenen erilaisilta. Yhdellä kajastaisi olevan punaiset silmät. Yksi näyttää beessiltä. Voiko näistä jo arvella mitä värejä?

Eve87

Sen verran sain irti, että vasemmalta kaksi ensimmäistä näyttäisi ps hopeanharmailta ja kolmas näyttäisi olevan hopeakyyhkynharmaa, yksinäinen kaveri vasemmalla seepianharmaa.

Näin oman kokemuksen pohjalta, miltä hopeat poikaset näyttää tuossa iässä  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Unipallo

Thanks. Tuon hopsun mäkin tajusin.  :pilehile: Nuo valkoiset ovat vaan aina yhtä ihmeellisiä, kun putkahtaa uusia punasilmiä. Ja onko tuo musta siis ihan vaan musta?

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani