• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2015, Kouvola (SHY)

Aloittaja jensku, 01.01.15 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Vevve

#75
!!Tuomarimuutos!!
Tuomari S. Evilampi on sairastunut, joten hänen tilalleen pitkäkarvaisia ja koestandardisyyrialaisia tulee arvostelemaan Marjut Kaakinen.

Ihanat oleskelutilat! Muistakaa sitten ettei niitä saa sotkea hirveästi, muuten tulee satikutia  :nuija:

Vevve

Kovin on ollut hiljaista numeroiden ennakkolunastuksessa... Huomisen ajan voi vielä lunastaa, pistäkäähän mailia! Näyttelyaamun hommat nopeutuvat kun mahd. monella on numerot lunastettuna etukäteen.

Näyttelynumeroiden ennakkolunastus
Arvostelunumerot on myös mahdollista lunastaa 17–19.2.2015 välisenä aikana sähköpostitse. Liitä maksukuitti ilmoittautumistasi sähköpostiviestiin ja otsikoi se Ilmoittautumiset 4 21029. Kirjoita viestiisi eläinten esittäjän nimi, mikäli maksaja on eri kuin esittäjä. Viesti lähetetään osoitteeseen hamsterinayttelyyn@gmail.com. Maksukuittia vastaan saat sähköisesti arvostelunumerosi, jotka tulostetaan, leikataan ja teipataan osallistujien kuljetusboksien kansiin. Lunastaessa arvostelunumerot sähköisesti, ei paikan päälle tarvitse tuoda maksukuittia. Mahdollisten poissaolevien eläinten arvostelunumerot tulee kuitenkin palauttaa näyttelyn infopisteeseen.

Ely

Rohkeasti vaan ilmoittautumaan assariksi, homma ei ole vaativaa.  :icon_smile: Arvostelut eivät ala ennen kuin tuomareilla on sihteerit ja assistentit. Assistentit saavat myös ilmaisen ruuan ja talkookortin, joka oikeuttaa yhteen ilmaiseen ilmoittautumiseen.

Assistentteja ovat siis vailla minä (Ely Vihavainen, lk & ei-standardi syyrialaiset), Marjut Kaakinen (pk & koestandardi syyrialaiset), Saija Kukkohovi (talvikot & roborovskit), Veera Kujansuu (lemmikkikääpiöhamsterit ja lasten lemmikkiluokka).
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

karov

Kouvolan näyttelyn jälkipuintia!  :icon_cheesygrin: Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Miten teidän hamsuilla meni ja mitä tarttui mukaan vai tarttuiko mitään? Vai saitko kenties myytyä läjän hamsuja pois?  :tongu:

Mä kirjoittelen itse myöhemmin, koska nyt pitää mennä  :nuq:  :icon_cheesygrin:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Tinjau

Jos jonkun asian nostan ylös, niin sen että buffassa oli hetkiä kun kukaan ei pitänyt huolta siitä. Ihmiset jonotteli ja maksua otti vastaan ihmiset jotka sattu olee paikalla (eivät olleet siis hallituslaisia). Myös monet joutu syömään ilman lautasta kun ei missään näkynyt. Mutta muuten todella onnistunut päivä  :peukku:
PLH3 Blue Spot oli mulla :3 ja kotiin tarttui lk kupari naaras. Oma kasvatti Raparperin Alla oli S3 ja sai sertin, ihanaa!
Ja uusiin koteihin meni 2 opal pämpsyä.

Janzu

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:08:36
Jos jonkun asian nostan ylös, niin sen että buffassa oli hetkiä kun kukaan ei pitänyt huolta siitä. Ihmiset jonotteli ja maksua otti vastaan ihmiset jotka sattu olee paikalla (eivät olleet siis hallituslaisia). Myös monet joutu syömään ilman lautasta kun ei missään näkynyt.

Tää asia kun hoituisi ihan vaan sillä että olisi enemmän vapaaehtoisia tekijöitä, mutta kun ei ole. Minä ja Marika yritettiin buffettia pitää pystyssä siinä sivussa kun piti myös satayksi muuta asiaa päivän aikana hoitaa, joten buffetti jäi välillä loppujen lopuksia aika pieniksi hetkiksi tyhjäksi. Jos tää häiritsee, niin voi olla hyvä ja tarjoutua itse apuun kun huomaa muilla toimihenkilöillä olevan kiire.
Lautasia oli tarpeeksi ja löytyivät buffettikassista. Vastaavanlainen puutekin korjaantuu nopeasti vaikka sanomalla siitä jollekin.

karov

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06
Lautasia oli tarpeeksi ja löytyivät buffettikassista.

Jep, itse söin vasta puoli kahden jälkeen ja lautasia oli vielä silloinkin. Ja ainakin yläkertaa näyttelyn lopuksi siivoillessani löytyi käyttämättömiä lautasia.  :yes: :icon_cheesygrin:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Tinjau

Mä hoidin assarointihommia ja harkkaria,  ei ollu hirveesti aikaa ettiä lautasia siinä vaiheessa. Katoin kuitenkin nopeesti buffan kasseista. Mut en löytänyt, kun kaikki tuntu häviävän kuin tuhka tuuleen, en pystynyt mainita asiasta. Suosittelen että jos on jotain tekemistä, hakee jonkun siihen sillä välin, ettei porukka vaan ihmettele siinä sitten.
Lainaus käyttäjältä: karov - 22.02.15 - klo:09:22
Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06
Lautasia oli tarpeeksi ja löytyivät buffettikassista.

Jep, itse söin vasta puoli kahden jälkeen ja lautasia oli vielä silloinkin. Ja ainakin yläkertaa näyttelyn lopuksi siivoillessani löytyi käyttämättömiä lautasia.  :yes: :icon_cheesygrin:

Meinasin pääosin buffan lautasia, pullalle yms. Yläkerrasta en ehtinyt katsoa lautasia, kun kokoajan luulin melkein, että se ei ole aluetta missä saisi olla. Paljastu vasta ruokailun yhteydessä.
Mainitsin vain asiasta, että ensikerralla sitten tietää :)

gimlixx

Meni kyllä ihan yli odotusten meidän syrkeillä.  :kankaalla:
Ei-standuista tuli yhdelle ES1 ja BIS3 ja toiselle ES2 sekä paras nuori.
Pitkiksissä tuomarin suosikki yhdelle ja kuma rakenteesta toiselle.
Ensimmäinen lemmikkisyrkkien harkkari suoritettu ja 11 penskaa lähti maailmalle.
Vaikka oli pitkä reissu (380km suuntaansa ja 33h), niin oli tosi mukavaa ja matkaseurakin mitä parhainta.  :sydan:

Janzu

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:00
Suosittelen että jos on jotain tekemistä, hakee jonkun siihen sillä välin, ettei porukka vaan ihmettele siinä sitten.

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06

Tää asia kun hoituisi ihan vaan sillä että olisi enemmän vapaaehtoisia tekijöitä, mutta kun ei ole.

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:12:30
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:00
Suosittelen että jos on jotain tekemistä, hakee jonkun siihen sillä välin, ettei porukka vaan ihmettele siinä sitten.

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06
Tää asia kun hoituisi ihan vaan sillä että olisi enemmän vapaaehtoisia tekijöitä, mutta kun ei ole.
Eikö muka missään? Facebookin kautta kysyitkö porukalta? Mä oisin kyllä laittanut kaverini buffaan, jos olisin tiennyt että olisi tarvetta.

jensku

#86
Vihdoin selvitty kotiiin.  :sydan:

Kiitosta kaikille eilisestä päivästä! Kädet on pikkasen hapoilla nyt kaikesta. :icon_cheesygrin: Tosiaan perjantaina kootii pienen porukan kanssa näytsi paikka kuntoon. Ja suht nopeaa saatiikin, vaika hieman mutkia oman aikataulun kanssa tulikin Sallan kanssa. Mutta kiitos kaikille kasauksessa mukana olleille.  :sydan:

Itse tosiaan olin kokopäiväsen liimautuneena Even sihteerinä joka oli kyllä aika kokemus. :D Kaikkea uutta sitä oppiikin noin lyhyessä ajassa.  :peukku: Karolle kiitos aivan taivaallisen hyvänmakuisesta pizzasta! Kiitos myös loppusiivoukseen jääneille.  :sydan:

Menestystä ei sen pahemmin tullut, kun EP Ereganto's Illamarie Ikionnellinen alias Marielle, KuMa Diadem's Alice in Wonderland alias Alicelle ja Riinalta saapunut Ereganto's Painkiller oli PLH4 !  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Eve87

Oli kyllä ihan sairaan pitkä ja uuvuttava reissu  :nuija:

Kiitos reippaalle sihteerilleni Jennille ja reippaille assareilleni Riinalle ja Sallalle.

Harmitti tosi paljon, kun en ehtinyt jäämään ulkkareiden BIS-kehään. No mutta Enjolras von Sweetness* oli pk-syrkkien S1+SERT ja BIS6. Onyksi oli ei-standu kämpsyjen ES2. Muutenkin tuli hyvää arvosanaa, joten eipä tuo turha reissu ollut ollenkaan  :mhappy:

Ei voi kun sanoa, että onneksi seuraaviin näyttelyihin on vain 8km matka  :icon_lol:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

#88
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:00
Suosittelen että jos on jotain tekemistä, hakee jonkun siihen sillä välin, ettei porukka vaan ihmettele siinä sitten.

Jeeli vastasikin tähän jo hyvin - kahdesti. Itse täydennän sen verran, ettei sitä kassaa voi satunnaiselle ohikulkijalle jättää ja suuri osa hallituksesta oli tuomarointi- ja toimihenkilötehtävissä. Kaikki naamatutut eivät myöskään arvosta sitä, että heille lykkää hommia jos ovat näköetäisyydellä. Toiset meistä eivät arvosta sitä, että painavat koko päivän duunia saamatta edes talkookorttia matkakorvauksista puhumattakaan (koska lupautuivat hallitukseeen) ja "kiitos" on tämä. Jännä juttu.

Itse polotin 1h 10min Vuoden Voittaja -titteleitä (joita saisi mun puolestani karsia  :icon_cheesygrin: ), vaikka olin kahviovastuussa. Jos kahvinhimoinen ei voi odottaa, niin sitten ei voi. Minusta buffet on kuitenkin vain lisäpalvelu, eikä sitä edes aina ole näyttelyissä ollut.

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:36
Eikö muka missään? Facebookin kautta kysyitkö porukalta? Mä oisin kyllä laittanut kaverini buffaan, jos olisin tiennyt että olisi tarvetta.

Seuraavaksi voit sitten laittaa. It's a deal.

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 22.02.15 - klo:12:02
Vaikka oli pitkä reissu (380km suuntaansa ja 33h), niin oli tosi mukavaa ja matkaseurakin mitä parhainta.  :sydan:
:sydan:

// Muoks. pari täydennystä.

Alkemistin

Kierrosten laskiessa vielä omat kiitokset: Karoliinalle toimihenkilöruuasta (syöjien mielestä vaivannäkösi kannatti!), Jeelille ja Jeelin mummolle kaikista niistä ihanista pullista, Susannalle etc. leipojille piirakoista ja muusta (siippa kiitteli suolaista versiota) sekä erityisesti kasaajille/purkajille.   :yes: