• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, 17.5.2014 Lahti

Aloittaja jensku, 07.04.14 - klo:15:30

« edellinen - seuraava »

Eve87

mitenkään tähän näyttelyyn liittymättä, niin luettelon teko ei ole ihan mitään hirmuista huvia, puhumattakaan, että ikiä on väärin ja luettelon tekijä niitä joutuu laskemaan.

Tsempatkaahan  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Lainaus käyttäjältä: viiru - 12.05.14 - klo:09:04
Vahvistuksen ohjeiden mukaisesti voi lähetellä taas kuitteja näyttelynumeroiden ennakkolunastusta varten, mutta valitettavasti en voi luvata vastaavani niihin tämän päivän aikana, sillä nlymaksut ovat vielä laskematta.

Onko vahvistus lähetetty? Mulle ei ole tullut...

viiru

Ei ole lähetetty vielä, virheitä tulee kokoajan vastaan ilmoissa, joten odottelen vastauksia...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Aah, tosta vaan sai jotenkin sellaisen käsityksen että se on jo lähetetty. Sori  :nuija:

Olen jälleen valmis auttamaan, lykätkää jotain hommaa jos löytyy  :icon_smile:

viiru

Tyypit, näyttelyvahvistus on lähetetty. Olkaapa yhteydessä, jos joltakulta puuttuu.

Ennakkoon ilmoittautuneiden eläinmäärät:
Lyhytkarvaiset syyrialaiset, standardi: 32
Pitkäkarvaiset syyrialaiset, standardi: 45
Syyrialaiset, koestandardi: 3
Syyrialaiset, ei-standardi: 10
Venäjänkääpiöhamsteri talvikot, standardi: 25
Venäjänkääpiöhamsteri campbellit, standardi: 15
Venäjänkääpiöhamsteri  campbellit, koestandardi: 4
Venäjänkääpiöhamsteri  campbellit, ei-standardi: 6
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit, standardi: 16
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit, koestandardi: 10
Kiinankääpiöhamsterit, standardi: 21
Lemmikkiluokan syyrialaisurokset: 31
Lemmikkiluokan syyrialaisnaaraat: 43
Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit: 31
Lasten lemmikkiluokka: 17

Jälki-ilmoittautumisia otetaan luokkiin: Ulkomuotoluokat: Lyhytkarvainen syyrialainen; Lemmikkiluokat
Jälki-ilmoittautumisia vastaanotetaan näyttelyaamuna klo 9–9:45. Arvostelut alkavat klo 10.00.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

viiru

Satu Evilampi on ennakkotietojen vastaisesti estynyt tulemaan tuomariksi, joten hänen luokkansa arvostelee Saija Kukkohovi. Näin ollen lemmikkisyyrialaisluokkaan on myös uusi tuomari, luokan arvostelee Veera Kujansuu.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Crodino

Mites nuo assarit nyt sitten erottaa näyttelynumeroista mikä menee mihinkin luokkaan, kun laput on samanlaisia? Siis jos on ilmoittanut uml & pet.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

viiru

Pöytiin laitetaan kyltit mistä nrosta mihinkin on mikin luokka. :) Kuten kahdessa edellisessä nlyssä tänä vuonna.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Alkemistin

Paljon sihteereitä ja assareita vielä kaivataan:yes:
p.s. Muistakaa, että toimarit saavat syödäksensä talon puolesta.  :icon_biggrin:

Crodino

Enään pari päivää! :sydan: Onneks on ihan kiva ilmakin lauantaina!
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Ana

Huomenna lähtö! Huh. Kaikki pitäs saaja pakattua ja laitettua vielä tänään! Pari mekkua piti pakata kun sielä eteläsä voi olla kesä :D

Katitar

#41
mää voisin nostaa käteni ja olla assarina Jonnalle. tuun kanniskelemaan kiinarit ja kämpellit. :yes:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Susanna

Minä (Susanna Aistola) voisin assaroida esim lemmikkiluokan kääpiöhamsut sekä lasten lemmikkiluokan, mutta oon vasta klo 10 paikalla aikataulujen takia (numerolappuni oon sentään lunastanut etukäteen). Jakaako tuomari palkinnot vasta molempien luokkien arvostelun jälkeen?
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

karov

Tulossa ollaan  :yes:

Tuon myyntipöydälle kolme ihanaa syrkkityttöstä  :loov: ja pari omaa hamsteria näyttelyyn.
Lisäksi sihteeröin lyhytkarvaiset syrkit Marjutille.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Susanna - 16.05.14 - klo:16:05
Minä (Susanna Aistola) voisin assaroida esim lemmikkiluokan kääpiöhamsut sekä lasten lemmikkiluokan, mutta oon vasta klo 10 paikalla aikataulujen takia (numerolappuni oon sentään lunastanut etukäteen). Jakaako tuomari palkinnot vasta molempien luokkien arvostelun jälkeen?

Jos hyppäät heti boksisi asetettuasi assaroimaan, niin eiköhän onnistu - jos vaikka sihteeri venyisi sijoittamaan muutaman ekan boksin tuomarin pöydälle valmiiksi.  :icon_smile:

Varmaan vain tuomari itse tietää vastauksen tuohon kysymykseesi.  :icon_e_wink: