• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joululahja vinkit

Aloittaja Tiituz, 27.11.07 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

bamsy

#45
minusta on ihan turha ostaa millekkään lemmikille mitään lahjoja, ei ne ymmärrä kuitenkaan ;D omistajan huviahan se on.

Minnaw

#46
Kyllä minusta lemmikkiäkin pitää välillä hemmotella.
Uskoisin kyllä, että hamsterikin riemastuu uudesta juoksupyörästä tai herkuista.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Cami

#47
^samaa mieltä xD

Ei ne tietenkään ymmärrä että "jippiii, tänään on mun synttärit"  :D  Mutta onhan se aina kiva ostaa nille joku uus mökki tai vastavaa xD
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Minski

#48
Voi, sillon kun mulla oli vaan 1-4 hamsua ostin aina hamsuille jotain synttärilahjaa ja pikkusiskon kanssa ostettiin toistemme hamsuille aina jouluisin joululahjat :) Ihan se ja sama, oliko se omistajan iloa vai hamsun iloa ja ymmärsikö se hamsu siitä jotain, mä vaan rakastan ostaa lahjoja ja siitä tulee hyvä mieli, ei aina tarvi ajatella niin järkevästi, joskus voi vähän höpsötellä ;) Nykyisin ei tule ostettua lahjoja kuin koiralle, syynä se, että noita hamsuja on niin monta, että saisi alvariinsa olla ostamassa jollekin lahjaa, joskus annan jotain extraherkkua sankarille ja jouluisin saavat aina jouluateriat :) On vähän sääli, ettei itsellä ole sellaista vaivannäköä, että viitsisi tehdä jotain ihania synttärikakkuja hamsuille, musta on ihana katella tuolta kuvatopicista niitä kuvia, joissa hamsuille on tehty joku upea synttärikakku synttärin kunniaksi :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#49
Hamsujen synttäreinä teen hyvän ruoka-annoksen/kakun synttärisankarille. Jouluna saavat myös erikois ruoka-annokset, mutta lahjojen ostoa ei täälläpäin kovin paljon harrasteta.  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

_karvaturri_

#50
Tietysti annan :) Vanhalle hamsulle ostin lähinnä ruokaa ja yhden kivan pesämökin (josta se ei kyllä innostunut pätkääkään...) Uudelle ostan joululahjaksi uuden juoksupyörän  :oops:

talvikot on ihania <33
http://www.katsunhamsu.suntuubi.com

Tatu

#51
Synttäreillä saavat oman kakun ja herkkuja ja tottakai erityispaljon huomiota ja rakkautta :sydan Jouluna olen yleensä "lahjaksi" ostanut herkkuja ja mikäli on uuden virikkeen tarvetta niin saattaapi sitä kova pakettikin tulla ;)

Kricee

#52
kyllä mä ainakin aattelin jotain lahjoja ostaa, uus mökki tai muuta rekvisiittaa. Molempien hamsujen ekat synttärit lähestyvät kovaa vauhtia.
Maailman eläintenpäivänä, niin hamsut kuin kisutkin saivat herkkuja ja pienet paketit :)
* Talvikko uros Abu 2.5.2017 (tullut meille)
* Syyrialainen /lk Tutu 2.5.2017 (tullut meille)

* Maatiaiskisut Nupsu 2004- , Kasperi 2012-

R.I.P
* Talvikko naaras Tuhina 6.12.07- 3.9.10
* Syyrialainen/pk Sooopeli naaras  Fála 28.12.07-5.2.10
* Maatiaiskisut Oona 1995-2011, Roosa 2004-2010

Vevve

#53
Mä en ole ostanut mitään, mutta herkkuja yleensä tarjoilen sankareille. Ja jouluna saavat tietysti omat jouluateriansa.

Sirj

#54
ihan mahtava tuo herkkutikun ohje !
kyllä varmasti tuollaista kokeilen ensi jouluna kun hamsteri saapuu taloon  :P
jjepujee, hamsterin hankintaa..

!Hilda!

#55
Minäkin aion ostaa hamsulleni jotain ja tehdä "kakun". :) :yes:

Sohvi

#56
^Meillä sama, eka joulu.    :lov  Mitäsköhän laittais.. joo !

 annan riisipuuroa mantelin kera ja ehkä vähän muitaki herkkuja  :oops:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

blood.and.tears

#57
Meidän joululahja koostuu varmaan porkkana,peruna ja lanttulaatikosta, ainakin kaikki edelliset on tykänny hirmuisesti noista joululaatikoista  :) Roinaa en osta kun just pääsin isosta satsista eroon.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Sohvi

#58
päärynäsosepuuroluumuvauvanruokamössöäni,

 joo pitkä sana ?  :lol:. Mä ostan joululahjaks varmaa uusia leikkikaluja , tai
annan sille unohtumattoman joulu ruoan ! :angel
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Sohvi

#59
Mun rakas isosisko on ollu hamsteri-kasvattaja  :sydan

sil oli tietysti muitakin kun hamsui : 2 undulaattii 3 rottaa ja hiiri  :lov
Silt on jääny se undulaattihäkki joten voin tehä mun hamsulle siitä uuden häki.  :mrgreen:  eiku vaa lisää lautoi että tulee monta kerrosta enemmän ja eiku vaa menoks !
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi