• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.10.-11Pet-show+ulkom.syrkit,gerb,degut+pist.petrotat+agi

Aloittaja muumimamma-64, 29.07.11 - klo:01:35

« edellinen - seuraava »

muumimamma-64

1.10.2011 PPkjy ry:n Ulkomuotoluokat gerbiileille ja deguille. Ulkomuotoluokka syyrialaisille hamstereille, pet-luokat syyrialaisille- ja kääpiöhamstereille. Rotille pisteellinen pet-luokka ja agility. Kaikille muille lajeille pet-luokat paitsi marsuille. Himangan urheiluhalli Kannustie 134, 68100 Himanka

Eläinten vastaanotto ja jälki-ilmoittautumiset klo 9.00–9.45.

Tuomarit:
Vir.gerbiilit ja degut Elise Eskelinen huom. eläinmäärärajoitus!
Pet-gerbiilit Jaana Kotoneva, varalla Heli Noponen
Vir.syyrialaiset hamsterit Satu Karjalainen
Pet-hamsterit (kaikki) Marjut Kaakinen                    
Pet-rotat Riitta Haveneth (urokset) ja Elina Karttunen (naaraat)
Rotta agility: Lucas Palmroth
Pet-hiiret Riitta Haveneth
Pet-kanit Laura Blomqvist,Katriina Hautala
Pet-chinchillat Satu Karjalainen

Näyttelyssä ei luokkia marsuille silsatartuntavaaran vuoksi! Lisätietoa marsuyhdistyksen sivuilta http://www.marsuyhdistys.net

Rotta-agilityyn ilmoittautumiset paikanpäällä.

Vir.- ja pet-gerbiileiden ilmoittautumiset viimeistään 16.9.2011: Kati Ojatalo, Lohitie 6b6, 68210 Marinkainen tai pirttihirmun@kotinet.com

Kanien ilmoittautumiset viimeistään 16.9.2011: Riina Hosionaho,Maailmanniityntie 36, 85560 Ainastalo. Lisätietoja puh. 040-1271081

Rottien, hiirten ja muitten erikseen mainitsemattomien ilmoittautumiset postitse viimeistään 16.9.2011(postileima) tai sähköpostilla viimeistään 18.9.2011: Sharon Garnett, Vitikantie 5 A 7, 85800 Haapajärvi tai http://www.kesyrottayhdistys.fi

Hamstereiden ilmoittautumisohjeet löytyvät SHY:n sivuilta http://www.hamsteriyhdistys.fi

Gerbiileiden ilmoittautumisohjeet löytyvät SGY:n sivuilta http://www.gerbiiliyhdistys.fi

Tiedustelut näyttelystä: Päivi Pelto-Arvo 050-3299982 tai mailto:pirttihirmun@kotinet.com">pirttihirmun@kotinet.com

Yleisölle vapaa pääsy, tervetuloa!
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Marla

#1
Tänne voisi lähteä, jos ei tuolloin ole jotakin tärkeämpää. Tahtoisin käydä Kokkolassa, ja olisihan se kiva yhdistää näyttelyt samalle reissulle. :)

Eve87

#2
Voisipa itsekin tulla  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#3
Joo kyllä tänne lähdetään!

wiidii

#4
No, Marla tietää kuka voisi tulla sitten kyytiin.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#5
Oulusta järjestetään bussimatka tänne näyttelyyn. Lisätietoa tulee uusimpaan Leukikseen ja OSJH:n nettisivuille  :)

Eve87

#6
Ja kukaan tietenkään ei oo meiltäpäin tulossa mun lisäksi, jää väliin jos kukaan ei lähde mun apukuskiks, ajan muuten kiinaan  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

#7
^Löydä itsesi Ylivieskaan, nappaa EmmaTi mukaan ja eksykää yhdessä Himangalle?  XD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eve87

#8
^ oivoi, tulee melkoisen iso mutka!  :D jospa mä saan oikeesti jonku lähtemään täältä suunnalta kartturiksi.  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#9
Lainaus käyttäjältä: "Eve87"^ oivoi, tulee melkoisen iso mutka!  :D jospa mä saan oikeesti jonku lähtemään täältä suunnalta kartturiksi.  :P

Voidaan tehdä tärskyt johonkin ja sit mennään peräkkäin Kiinaan! Tai Syyriaan!
Sitäpaitsi jos osasit Kalajoelle niin osaat kyllä Himangallekin!

Muoks! Kajaani-Himanka 227km
          Kajaani-Ylivieska-Himanka 237km  EI PAHA MUTKA  :D

Eve87

#10
no eipä ookkaan :D miten mä muka kartasta katoin et se menee jonnekki nevadaan asti :D oon mä käyny siellä kerran, mut mulla on onneton muisti. pitää pistää ilmoitus forkalle :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

muumimamma-64

#11
Mä ajan aamulla myös Ylivieskan kautta täältä Haapajärveltä, joten mun perässä ajaenkin osaa perille tai voin noukkia kyytiinkin matkan varrelta.
Eli ajan Haapajärvi-Nivala-Ylivieska reittiä sinne näyttelypaikalle.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Marla

#12
Täytyykin tosissaan pistää harkintaan tämä - olisi tänäkin vuonna kiva käydä vähän pohjoisempana näyttelyissä, ja samalla tsekkailemassa mahdollisia tulevia kotiseutuja. :D

mirauh

#13
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Tänne voisi lähteä, jos ei tuolloin ole jotakin tärkeämpää. Tahtoisin käydä Kokkolassa, ja olisihan se kiva yhdistää näyttelyt samalle reissulle. :)

Täällä myös eräs joka tahtois mahdollisesti reissuun mukaan! :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Marla

#14
Enköhän mä nyt ole lähdössä, kun kerran bensakuluja ei yksin tarvitse maksaa - on meinaan tuolloin heikko rahatilanne. Kaakatin on aika pieni auto, mutta kyllä sinne pari-kolme ihmistä hamsuineen menee ellen mä jostain isompaa autoa saa.