• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

#240
Lainaus käyttäjältä: "Jinny"
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"Millainen sulla haussa?
Lyhytkarvainen naaras, mieluiten musta (saa olla kuviollinenkin) tai soopeli (myös soopelisuklaa tai hopeasoopeli käy). Oon aina haaveillut sellaisesta pienestä "pandasta" (musta vn laikukas), ja soopeli on sit se toinen rakkaus, johon oon iskenyt silmäni monia vuosia sitten.

Mut saa nähdä miten käy, kovasti oon yrittänyt jo vuosia hankkia lyhytkarvaista naarasta, ja mun kaksi edellistä syrkkiä on silti jostain syystä molemmat olleet pitkäkarvaisia uroksia :D Mutta ehkä tällä kerralla saisin jo sen sukupuolen ja karvanpituuden oikein, vaikka väri olisikin jotain muuta.

Apulassa taisi olla ilmoitus jossa oli lk syrkkejä väreissä musta, soopeli ja mustavalkokirjava, kuvakin oli ja Lahdessa asuivat. En tiedä mitään ko. poikasista mutta tulivain mieleen...

Minski

#241
Lainaus käyttäjältä: "Skars"Toispa joku mullekin! Oon yrittänyt säästää joulusta asti kaikkea (kun niitä pahvisia juttuja tuli ihan kivasti lahjoista), jotta saan puuhaboksin väkerrettyä, mutta lisärojut ei koskaan olisi pahitteeksi..
Jos haluu vähän lisäkiloja niin suosittelen syömään Pringlesejä, niistä saa kivoja pahviputkia hamsuille. Terveisin nimim. yhden kaapillisen tyhjiä Pringles-putkiloita hamsuille kerännyt :D

Lainaus käyttäjältä: "Skars"Ja sitten. En tiedä YHTÄÄN mihin tänne tunkisin tämän, mutta jos joku haluaa kokeilla, niin tein hamsteri aiheisen visan älypäähän. :D Kysymyksiä pitäisi vielä keksiä lisää (niitä on nyt n. 60) ja kuulisin mielelläni myös palautetta, jos joku nyt käy pelaamassa. Ai niin ja jos joku huomaa virheitä kysymyksissä, niin ilmottaa vaan, niin korjaan..

Mutta siis: http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Hamsteritietous
Hei, olipas hauska :)
Tiesin kaikki oikein, yllätys :P Eli mulle helppoja kyssäreitä, mutta voi olla, että peruslemmikkihamsun omistajalle ovat varmaan sopivan haastavia :yes: ammien tulosta en kuitenkaan onnistunut lyömään :)

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Argh, yritän säilyttää hamsujen ruokia pakkasessa niin aina Pena kaivaa ne sieltä pois. Niinku sitä häiritsee pakastimen järjestys. Mutta sitte jos jotain kampetta lojuu lattioilla niin sitä ei häiritse ollenkaan :kieli
Onko teillä parveketta ?
Talvella mä pakastan hamsuruoat partsilla niin ei vie pakastintilaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#242
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Skars"Ja sitten. En tiedä YHTÄÄN mihin tänne tunkisin tämän, mutta jos joku haluaa kokeilla, niin tein hamsteri aiheisen visan älypäähän. :D Kysymyksiä pitäisi vielä keksiä lisää (niitä on nyt n. 60) ja kuulisin mielelläni myös palautetta, jos joku nyt käy pelaamassa. Ai niin ja jos joku huomaa virheitä kysymyksissä, niin ilmottaa vaan, niin korjaan..

Mutta siis: http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Hamsteritietous
Hei, olipas hauska :)
Tiesin kaikki oikein, yllätys :P Eli mulle helppoja kyssäreitä, mutta voi olla, että peruslemmikkihamsun omistajalle ovat varmaan sopivan haastavia :yes: ammien tulosta en kuitenkaan onnistunut lyömään :)
Sama juttu, meni kaikki oikein. Sain näköjänsä 13 023 pistettä. Päivän paras. :ylpee:
Tuo on kyllä oikein kivanlainen, hyvää ajanvietettä varsinkin aloitteleville, ja ihan hyvää muistinvirkistysharjoittelua kokeneemmillekin. :)

Vevve

#243
^ Mäkin sain täydet pisteet, tietty  :D
Mutta oikeen kiva visa!

Minski

#244
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Sama juttu, meni kaikki oikein. Sain näköjänsä 13 023 pistettä. Päivän paras. :ylpee:
Nonni, senkin, mä en kestä tätä tappioo !!! :cry: :( :D
Kohta otetaan kuule yötä myöten kisa tolla ja lyödään toistemme tuloksia ja lällätellään toisillemme :P Niinkun siellä yhdessä Littoisten näyttelyssä siinä ammien opettamassa korttipelissä :D
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#245
Mäkin tein päivemmällä sinne ykköstuloksen, mut mutkin siis sysättiin heti sivuun.  :haha

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Niinkun siellä yhdessä Littoisten näyttelyssä siinä ammien opettamassa korttipelissä :D
Ei edes muistella sitä. Oon traumatisoitunut teidän kahden käytöksestä.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Nape

#246
Jes mäkin tiesin kaikki xD  Sain 11424 pistettä, kolmas sija.


Niin joo ja jos mä laittasin ne ruuat partsille niin voiskohan pikkulinnut käyä napsimassa niitä? Roskapussit ainaski käyvät jos joskus oon laittanu siks aikaa parvekkeelle että pääsen viemään ne.

Minski

#247
Noni Marla ja ammie ja Nape ja muut: 13243 :pileet: Pistäkääs paremmaks :P
Hitsi vaan toi Tapsu42, kun sen ohi en päässy :lol:

Lainaus käyttäjältä: "ammie"Ei edes muistella sitä. Oon traumatisoitunut teidän kahden käytöksestä.  xD
Ihan normikäytöstä :ylpee:

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Niin joo ja jos mä laittasin ne ruuat partsille niin voiskohan pikkulinnut käyä napsimassa niitä? Roskapussit ainaski käyvät jos joskus oon laittanu siks aikaa parvekkeelle että pääsen viemään ne.
Tjaa-a, vaikee sanoo, mullei oo ollu tota lintuongelmaa koskaan; hämäläiset linnut on niin hitaita oppiin, ettei ne oo viäkä tajunnu, että jyväseospussia voi nokkia saadakseen sieltä jyviä :P
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#248
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Niinkun siellä yhdessä Littoisten näyttelyssä siinä ammien opettamassa korttipelissä :D
Ei edes muistella sitä. Oon traumatisoitunut teidän kahden käytöksestä.  xD
Lienee syytä ottaa huomioon, että sunhan syytä se oli! ;)

Tuolle hamsutrivialle löytyi hyvää käyttöä, kun porukka mättää siellä ihan into piukkana, kuka on nopein ja saa eniten pisteitä. :D I'm so in. xD


Miten mulla venähtää nää illat nyt näin? Piti siivota yksi duna, ja voishan sen tässä nopsaan vielä ahkeroida... Piti käydä suihkussakin, mut taitaa jäädä aamuun.

Meven

#249
Hei, kiitos teille hamsuvisan pelailijoille! Ja hauskaa, ettei se sentään ollut ihan turha. :D Harmi vaan, kun ei voi itse pelata, ku tietää kaikki vastaukset..

mesis

#250
Minä, amatööri, sain koittaa monta kertaa, että pääsin läpi. En koskaan muistanut, millä on juova selässä, tai muuta vastaavaa, mutta kiva oli :)

hamsuli98

#251
Nonnih. Nyt on Nuppu tullu sisustushulluksi. :c8
Menin kurkkaan sen dunaan äskettäin, ja Oho :huh
Se oli raahannut koko pesänsä paperit ja purut mukaanlukien dunansa ylä-osaan.
Pikkunen käytti tilaisuuden hyväkseen, ja muutti kerrosta ylemmäs yläkertaan  :D
Olis kuvakin, mutten nyt ehi laittaa.  ;)

//


^ Tos se nyt on  :D

Minski

#252
^ Ihana hassu hamsutin :) Se taitaa tykätä näköalahuoneistosta enemmän :P
Meillä on Buddy-pappa ruvennut sisustamaan niin, että se raivaa kaikki purut pesämökkinsä ympärille niin, että koko mökki on noussut ison purukukkulan huipulle ja muu häkki on sitte ihan puruton :) Voi hassua hömppäpappaa, taitaa jo vähän vanhuus nuppia vaivata :P
Hamsteriton tätä nykyä

Hessuinen

#253
Musta tuntuu että Kurnu taitaa nyt sitten olla tiineenä, on alkanut vähän näkymään "lantio sillä tavalla". Ei muuta voi kuin todeta että voi kökkö, Kurnulle kun olisi ollut tulossa upea pk hunaja -sulhanen parin viikon päästä toiselta puolen Suomea tyttöä rehvaamaan, ja nyt sitten tämä nykyinen tilanne eli uusiksi taisi mennä suunnitelmat. Ja niin pirun hankalaa kun oli sopia kuljetukset pojalle, tuntui onnenpotkulta että oma serkku olisi sattunut menemään n.4 viikon päästä sinne suunnille jolloin olisi palauttanut sulhasen kotiinsa, ja tänne olisi puolestaan matkannut hamsupojan omistajan tutun matkassa. Keppanan keppana.  :<

Ei taida enää onnistua juuri kuljetusten vuoksi saman uroksen lainaaminen, jos nyt edes Kurnulle tulee sitten niitä poikasia toivotunvärisen (hunaja, huky) uroksen kanssa kun en oikein tiedä kannattaako toinen poikue hommata samalle naaraalle.  :(

Edit: Ainiinjuu, mä taisin unohtaa päivittää tännekin Kurnun karkumatkan viimeisen osan. Neito saatiin kiinni viime viikon tiistaina kun jääkaapinsiirtoapu tuli paikalle, siellähän tyttö ja oikein sievän pesänkin oli rakentanut, pesätarpeena oli mm. käytetty mun vanhaa sukkaani, joka oli tässä vaiheessa erittäin riekaleina ja jonka katoamisesta olin epäreilusti syyttänyt koiraani, sillä kun on tapana sukkia jemmailla. Olipa jemmassa yksi kengänpohjallinenkin, joka tuli myöhemmin todettua olevan peräisin toisesta lenkkarista.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

mesis

#254
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Edit: Ainiinjuu, mä taisin unohtaa päivittää tännekin Kurnun karkumatkan viimeisen osan. Neito saatiin kiinni viime viikon tiistaina kun jääkaapinsiirtoapu tuli paikalle, siellähän tyttö ja oikein sievän pesänkin oli rakentanut, pesätarpeena oli mm. käytetty mun vanhaa sukkaani, joka oli tässä vaiheessa erittäin riekaleina ja jonka katoamisesta olin epäreilusti syyttänyt koiraani, sillä kun on tapana sukkia jemmailla. Olipa jemmassa yksi kengänpohjallinenkin, joka tuli myöhemmin todettua olevan peräisin toisesta lenkkarista.

 :D  Aikas veijari Kurnu on.