Hamsteripäivä Faunatar Jumbo, 22.5.2010 klo 11-14

Aloittaja viiru, 17.05.10 - klo:12:54

viiru

Jumbon Faunattaressa olisi tarkoituksena taas ensi viikolla esitellä hamstereita ja yhdistystä. Löytyisikö pk-seudun harrastajista innokkaita osallistujia tapahtumaan? Olisi tosi kiva saada paikalle porukkaa esittelyeläimien kera.

Tapahtuma on kauppakeskus Jumbon Faunattaressa lauantaina 22.5. klo 11-14. Laita viestiä alle tai sähköpostitse minulle mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com, jos osallistuminen kiinnostaa!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Lupasin muistaakseni viime kerralla että tulen. Meiltä löytyypi esille syyrialainen, talvikko, roboja ja campbelleja.  :)

Anonymous

^Sulla on ainaki monipuolinen katras  :D

Minski

Kattelin kans, että Vevvellähän on jo yksinään tarvittava arsenaali :D

Ei kun kiinalainenhan tuosta kyllä puuttuu :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

Kinkkejä multa puuttuu, muuten löytyy kyllä aika hyvä edustusporukka.  :D

Vevve

Kivaa oli, ihmisiä enemmän kuin viimeksi ja mukavasti myös hamsuista innostuneita poikia! Ja ihan sikasuloisia laikukkaita syrkkivauvoja kaupalla myytävänä.

Harmittaa vaan, että olisi tosiaan ollut kiva tietää että olin menossa sinne ihan yksinäni!  :evil: Ei ollut esitteitä eikä hoito-ohjeita jaettavaksi, eläimiäkin olisin ottanut enemmän jos olisin tiennyt että samat joutuvat olemaan koko päivän läärittävänä.  :<

Marla

^ No voi hitsi. :< Tuo on kyllä todella ikävää, että tietämättään joutuukin yksin olemaan, mutta varmasti vedit homman kunnialla läpi. Propseja paljon siitä! :)

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Kummallista, ettei pk-seudulta löydy väkeä, kun Tampereella tuntuu välillä, että sitä hamsusakkia on liikaakin hyörimässä.
Aattelin ihan samaa :) (tosin ei kai meitä Treläisiä hamsuihmisiä liikaa kai ole pyörimässä ? Ite ainakin otan innolla kaikki uudet harrastajat vastaan, sellaisiahan meistä kukin on joskus ollut.) Aika suuri konrasti, kun kuitenkin pk-seudulla asuu kasvattajalistankin mukaan monta kasvattajaa ja nimettömät kasvattajat päälle, luulisi edustajia siispä löytyvän. Vevve veti varmasti kuitenkin homman kunnialla läpi, mutta varmaan ei kovin kiva yksin urakoida siellä.
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

Kivaahan siellä oli, eikä onneksi kestänyt kuin kolme tuntia, mutta olin tosiaan unohtanut kynsisaksetkin kotiin kun ajattelin etten tarvitse. Onneksi Faunattaresta löytyi.  :)

Ninde

Olisihan tuonne varmaan enemmänkin väkeä löytynyt, jos ihmisiä olisi alettu kysymään vähän aikaisemmin kuin 5 päivää ennen itse tapahtumaa. Ei varmaan noin lyhyellä varoitusjalla monikaan pääse tulemaan, jos on jo muita suunnitelmia.

Luulisi että näistäkin tapahtumista voisi vähän aikaisemmin tiedottaa, nuo päivämäärät kun kai kuitenkin on sovittu hyvissä ajoin itse liikkeiden kanssa. Tosin en tiedä miksi näitä esittelyjä on sovittu hallituksen puolelta näin paljon, jos hallitus ei itse kuitenkaan ole hommassa 100% mukana. Ei anna kovin hyvää kuvaa yhdistyksestä, kun hommat jää puolitiehen (esitteet puuttuu jne).

Saana

Täältä tulee kanssa tunnustusta Vevvelle! Hienoa, että hoidit homman kotiin yksinkin! :)