PiNan kevätnäyttely 26.5.2012 Lempäälässä

Saana

Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää
KEVÄTNÄYTTELYN
Lempäälän Piippo-keskuksessa (Piiponraitti 1, 3 krs., Lempäälä) lauantaina 26.5.2012.

PiNa järjestää lemmikkiluokat kaneille ja kaikille jyrsijöille, sekä ulkomuotoluokat (=tuplaluokat!) marsuille. Näyttely on SMY:n hyväksymä. Marsuille järjestetään numerolappujen haun yhteydessä terveystarkastus.

Paikalla on myös Suomen Estekanit ry. Lisätietoa estekisoista löydät osoitteesta http://www.suomenestekanit.net/tapahtumat.html

Näyttelyn tuomarit:
Ulkomuotoluokka, marsut 1: Helen McCormick -UK
Ulkomuotoluokka, marsut 2: Jim McCormick -UK
Pet-hiiret ja -rotat: Riitta Palomäki
Pet-marsut: Katja Kivipuro (SMY:n hyväksyntä)
Pet-chinchillat: Maria Nokso
Pet-kanit: Elina Lemberg & (toinen tulossa)
Pet-gerbiilit: Laura Nieminen
Pet-hamsterit: Niina Toivonen
Kerrothan ilmoittautuessasi missä luokassa haluat eläimesi kilpailevan. Huomaathan erityisesti ulkomuotoluokkaan ilmoittaessasi mainita, kummalle tuomarille marsusi haluat arvosteluun, vai toivotko molempien tuomareiden arvostelevan sen.

Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7 eur/kpl, kolmas, jne. 5 eur/kpl. Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 eur/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut ulkomuotoluokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7 eur/kpl, kolmas, jne. 5 eur/kpl. Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 eur/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Tuplaluokat ovat myös ilmoittautumismaksujen osalta toisistaan erilliset. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.
Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea FI30 2243 1800 0144 00 viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557. Ilmoittautumiset kuitteineen tulee lähettää 15.5.12 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Piettasenkatu 43 B 28, 33580 Tampere, tai sähköpostitse johanna.revonniemi@gmail.com.

Näyttelyssä on jälki-ilmoittautumismahdollisuus lemmikkiluokkiin. Ennakkoon ilmoittautuminen edullisemmilla ilmoittautumishinnoilla päättyy 15.5.12, jonka jälkeen on olemassa mahdollisuus vielä jälki-ilmoittautumiseen aikavälillä 19.5.12–23.5.12. Em. aikavälillä ilmoitetut eläimet maksetaan jälki-ilmoittautumishinnoin 10€/eläin yhdistyksen tilille Nordea FI30 2243 1800 0144 00 viimeiseen jälki-ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557.  Viimeiseen jälki-ilmoittautumispäivään mennessä tulee toimittaa Johannalle myös maksukuitti. Jälki-ilmoitetut eläimet eivät tule lukemaan näyttelyluettelossa.

HUOM! Tuothan eläimesi paikalle kuljetusboksissa, etkä sen omassa häkissä!

Arvostelut alkavat noin klo 10:00.  Näyttely on avoinna yleisölle klo. 10:00–17:00, jona aikana eläinten tulee olla paikalla. Lisätietoa näyttelystä sekä sihteeriksi/assistentiksi ilmoittautumiset Johanna Revonniemelle (044-0680872 tai johanna.revonniemi(at)gmail.com). Talkoolaiset saavat vaivanpalkaksi välipalan sekä talkookortin, joka käy tulevissa näyttelyissä vaikkapa yhdestä ilmaisesta ilmoittautumisesta.

Pääsyliput: Lapset 1 eur/kpl, aikuiset 2 eur/kpl.
PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.

TERVETULOA!

Ely

Pöljää kun sattuu samalle päivälle juhliksen kanssa, olisin halunnut pupun viedä pomppimaan :/ No, aina ei voi voittaa. :icon_sad:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

lapanen

Mun ihkaekan hamsunäyttelyn "korkkaan" täällä! Eli talvikko lähtee mukaan + marsut.

lapanen

Täällä sitten oltiin tänään, ja Narsku päätti napata kääpiöiden LKV 1-sijan! Ihan eka näyttely meille molemmille ja näin mahtava tulos  :icon_cheesygrin:. Pari valittua sanaa piti ilmeisesti tuomarille kuitenkin sanoa, vaikka niin toivoin että se olisi ollut hiljaa  :icon_e_wink:. Mutta eiköhän nyt tulevaisuudessakin käydä useammin näyttelyissä, kun näin hyvin starttasi!

Eve87

^ onnittelut, varmaan mahta fiilis.

Hamsuilla muuten menee nuo lkv-systeemit PLH 1-5, eli paras lemmikkihamsteri  :peukku:
Wonderland's Hamstery
BLOGI