Juhlanäyttely, Lahti 26.5.2012

Aloittaja lentsu, 02.03.12 - klo:09:49

Katitar

onks kukkaa tulossa Turkusesta ja olis halukas tuomaan mulle roinaa dunallisen verran sieltäsuunnalta tuonne Lahteen? saa ilmoittautua yksityisviestillä halukkuudestaan.  :icon_cool: pientä vaivanpalkkaa voin tuosta maksaakkin.

PS. mulla on meille (=standardi roboille) assari! Riikka Jormakka tullee.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sintturainen

No niin, ihan kivasti arvosteltavaa  :peukku:

sarsu

Meiltä tullaan 13 syyrialaisen voimin, lisäksi vielä yksi kasvatti lähtee kyytiläiseksi.  :icon_smile:

Niin ja tietty Ely ja Mari kyytiläisinä hamstereineen ja myyntitavaroineen, on taas auto hieman täynnä.  :icon_cheesygrin:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Ana

Minkälaisella autolla te oikein tulette? :D Meillä riittää kun on 3 ihmistäjä ja 8 boksia elukoita niin on henkilö auto ainakin ihan täynnä :D

On kyl ilmottautuneita! Onneksi yö paikassa sai olla myös toisen yön. Ei muuten kyllä onnistuisi millään. :D

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Katitar - 22.05.12 - klo:21:26
PS. mulla on meille (=standardi roboille) assari! Riikka Jormakka tullee.
Jee!

Ilmottaudu toimihenkilöksi! Päivän pestistä saat palkkioksi virvokkeita ja lämpimän ruuan. Yksityisviestillä allekirjoittaneelle tai tähän ketjuun! :)

Pitkäkarvaiset hamsterit
Tuomari: Päivi Virtanen
Sihteeri: Taru Virtanen

Lyhytkarvaiset + ei-standardi hamsterit
Tuomari: Tuija Johansson
Sihteeri: Ely Sorsa
Assistentti:

Kääpiöhamsterit (talvikot, roborovskit ei-stand.)
Tuomari: Saija Kukkohovi
Sihteeri: Arja Myllylä
Assistentti:

Kääpiöhamsterit (roborovskit stand, campbellit, kiinankääpiöhamsterit)
Tuomari: Satu Evilampi
Sihteeri: Kati Keinonen
Assistentti: Riikka Jormakka

Lemmikkisyyrialaiset, urokset
Tuomari: Marjut Kaakinen
Sihteeri: Kaisa Matilainen

Lemmikkisyyrialaiset, naaras
Tuomari: Saana Kankare
Sihteeri: Mari Martiskainen

Lemmikkikääpiöhamsterit & lasten lemmikit
Tuomari: Satu Karjalainen
sihteeri:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Viljami

Pääseekö assistentiksi kuka vain? :) ja saako mennä siihen luokkaan missä oma hamsteri on?
Ja pitääkö siellä näyttelyssä mennä sanomaan jonneen jos on assari. Jos joo niin minne? Ois kiva kokeilla....
Ja onko ikärajaa kun olisin 12?

Valeriana

Tarjoudun assaroimaan virallisen luokan kääppäreitä, jos on vielä paikkaa avoinna.

Peippis

Lainaus käyttäjältä: Minnaw - 22.05.12 - klo:19:54
Näyttelyvahvistukseen olis jatkossa kiva saada vielä muistutus paikan osoitteesta sekä aikataulusta (ainakin että milloin paikalla pitää olla). Näin kehitysehdotuksena  :peukku:
Samaa mieltä! Ihmettelen ettei näyttelykutsussa saatika vahvistuksessa tosiaan ole mainittu näyttelun alkamisaikaa tai sitten en ole sitä huomannut... ensikertalaiselle varsinkin olisi tärkeää tietää, että monelta pitää olla paikalla että ei vaan ole myöhässä.  :icon_confused:

spellcaster

Lainaus käyttäjältä: Ana - 23.05.12 - klo:15:15

Me tullaan aina kahden ihmisen voimin ja auto on joka kerta niin täynnä, ettei sinne enää kyytiläisiä mahtuisi  :icon_cheesygrin: Jyväskylän näyttelystäkin kun palattiin, niin hamstereita oli kirjaimellisesti melkein kattoon asti  :icon_rolleyes: Mutta kuten jo todettua, onhan tämä terveellisempi "harrastus" kuin kuluttaa samat rahat vaikka baariin.

Ana

Huomattavasti parempi vaihtoehto. Kyllä tulla ainakin menee pieni palkkani lähes kokonaan eläimeen, ei oo varaa ostella vaatteita tai mitään itelle, mutta näistäpä sitä saa itse kaikista suurimman ilon niin ei haittaa :D

Täällä cämpsyttimet harjoittelee olemaan matka-asunnossaan. Mini dunan niille otan mukaan, ettei tarvi koko aikaa olla boksissa, että vain näyttelyn ajan. Kyllä ne ihmettelee kun on omia tavaroita, mutta kämppä on huomattavasti pienenpi :D

sarsu

Mites nuo hamstrauskilpailut, miten ne ylipäätään toimivat? Saako yksi omistaja ilmoittaa yhden vai useamman?

Lainaus käyttäjältä: Ana - 23.05.12 - klo:15:15

Meillä on isoin farkku mitä löytyy ja hyvin mahtuu, mahtuis vielä enemmänkin.  :icon_cheesygrin:

karriuska

Moneltako tämä tapahtuma alkaa ja moneltako siellä pitää olla paikalla?
Kertoisko joku myös, että mihin aikaa tapahtuma päättyy?

Saana

Laitan vielä täydentävän vahvistusmailin kaikille osallistujille! Siinä on varmasti kattavasti tietoa!

Tuomarit saattavat kääpiöillä vielä hieman muuttua, koska Evilammen Satulla on tällä hetkellä 90 eläintä arvosteltavana. Kun tuomaritiedot vahvistuvat niin laitan samantien vahvistusmailin.

Paikalla näyttelyssä on hyvä olla noin 9-9.30. Jos haluat niin voit tulla näyttelypaikalle jo kahdeksan jälkeen, jolloin hallitus ottaa erittäin mieluusti vastaan talkooapua näyttelyn kasaamiseen. Tuomareiden ruokatauko on ollut tapana pitää puolenpäivän aikaan. Tämän näyttelyn aikana pidetään myös ylimääräinen yleiskokous, joka alkaa kello 13. Näyttelyn loppumisaikaa on todella vaikea ennustaa. Joskus valmiita ollaan oltu kolmelta, joskus taas ilta on venynyt yhdeksään. Useimmiten kuitenkin näyttelyn viimeiset palkintojenjaot on saatu suoritettua noin kello 17 mennessä, lemmikkiluokat mahdollisesti jo aiemmin. Näyttelyn jälkeen hallitus jälleen kiittää ja kumartaa heitä, jotka jäävät siivousavuksi!

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Saana - 24.05.12 - klo:21:27

Kiitos, meili tuli perille. Valitettavasti se vain oli jotain sellaista muotoa, ettei sitä saanut vanhemmalla koneella auki :(

Mutta siis oliko siinä mitään niin tärkeää, että kannattaisi kokeilla jollain toisella koneella, vai oliko kertauksena vain kellon ajat ym. mikä on jo tiedossa foorumia lukien?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

wiidii

.pdf-tiedostot vaativat Adobe Readerin auetakseen, se yleensä on joka koneen perusvarustus (toisin kuin esim. Word)  :enkeli:

Saana tiivisti tässä foorumiviestissä hyvin sen mitä näyttelyvahvistuksessakin luki.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.