18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa

Aloittaja Sintturainen, 17.04.13 - klo:18:03

Vevve

Juu, tulokset paukahtivat tuntia ennen vuorokauden vaihtumista sähköpostiin ja löytyvät nyt tulososiosta.  :peukku:

Tierra

Kyllä ne tulokset sieltä ajallaan tulevat, vaikka sitten vain tuntia ennen deadlinea. Jos joku haluaa niitä kysellä ja hoputtaa, oikea osoite on osjh:n tulosvastaava (ei muut hallituksen/yhdistyksen jäsenet vaikka siellä olisi hamsteri-ihmisiäkin). Eli jatkossa kyselyt osoitteeseen tulokset@osjh.net jos pelottaa että eivät ole tulossa ajallaan =)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

S.D.G.

^ Tuleehan ne toki, mutta mistäpä sitä hätäinen näytteilleasettaja voisi kuitenkaan tietää, varsinkin, kun deadlinen viimeiset tunnit ovat käsillä ja hikikarpalot alkavat jo helmeillä otsalla.  :haha:

Laitoin itse ystävällisesti palautetta oikeaan osoitteeseen siitä, että vaikka ne tulokset tulevatkin (taatusti?) ajallaan, niin ehkä asiakkaita, näytteilleasettajia, kohtaan huomaavaisempaa voisi olla edes muutamaa tuntia aikaisempi ajankohta.  :icon_smile:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.