• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajanimistä

Aloittaja lentsu, 24.10.10 - klo:13:38

« edellinen - seuraava »

Juulia

#60
Jäsenmaksuahan voisi (jo vaikka ensi vuonna, jos se ehditään suunnitella) korottaa tilapäisesti, jotta tietokannan teon kulut saataisi maksettua ? :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

AnsaLucia

#61
Ai ihme kun olen onnellinen! :pilehile:   :hyper
Just äsken putkahti sähköpostiin viesti että mun kasvisnimen laajennus syyrialaisille on hyväksytty Jyrskässä. Oli kuulemma hyväksytty jo 1.5. mutta käsittelijän sähköposti ei ollut toiminut...hm..
Noh, parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Kiitti isosti Heidille asian aktiivisesta  hoitamisesta  :peukku:
Nyt siis Tarinoita syntyy myös numeroa suurempana, eli syyrialaisina!  xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Unskie

#62
Aa sukuposti, pääsi ihan unohtumaan. Mutta se on tosiaan kätevä myös.

SKL on Suomen mittakaavan suuri yhdistys, joten heillä on mahdollisuus tuohon, ymmärrän täysin että tuollainen vaatii rahaa, aikaa ja ylläpitäjän/pitäjiä, mutta pienemmässä mittakaavassa olisi aika mainio. :)
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.

http://dewilkaakat.blogspot.com

Anonymous

#63
^^Onnea vielä tätäkin kautta :)

Sintturainen

#64
^^^ Onnee täältäkin  :)

Unskie

#65
Onnea paljon!  :mrgreen:
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.

http://dewilkaakat.blogspot.com

Mustikkamaan

#66
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Ai ihme kun olen onnellinen! :pilehile:   :hyper
Just äsken putkahti sähköpostiin viesti että mun kasvisnimen laajennus syyrialaisille on hyväksytty Jyrskässä. Oli kuulemma hyväksytty jo 1.5. mutta käsittelijän sähköposti ei ollut toiminut...hm..
Noh, parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Kiitti isosti Heidille asian aktiivisesta  hoitamisesta  :peukku:
Nyt siis Tarinoita syntyy myös numeroa suurempana, eli syyrialaisina!  xD

Nou proplem! Saas nähdä kuinka kauan mun anomuksen käsittely nyt kestää, kun mä oon häiriköinyt niitä :D Varmaan kiusallaankin venyttävät. Johan se on tovin siellä ollut. Ite pääsääntösesti käsittelen nuo heti kun tulevat, jotta mun logiikalla pitäis olla edes viikon sisällä käsiteltynä jahka omistaa muuta elämää enempi kuin minä. En sit tiiä mitä kaikenlaista byrokratiaa ne siellä hoitavat sitten jotta kestää  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#67
Onnittelut ! Sitten kait meidänkin ipanaa saa vastedes kutsua Tarinan Poison Ivy´ksi ?

Mustikkamaan

#68
^Jep, nimet tulevat takautuvasti voimaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minnaw

#69
Hurjan paljon onnea, kokoa isompien, Tarinoiden johdosta!  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Mustikkamaan

#70
Nyt saa taas meikäläisenkin kasvattien nimen eteen lykätä Mustikkamaan-liitteen :)

Kaks kuukautta siinä kesti, että päätös tuli :D Mut tulipas kuiteskin!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

S.D.G.

#71
^ Jia! Onnea!  :) Musta on aina muuten huippuhauskaa kun listoille palautuu myös vanhoja nimiä, niin kuin nyt on Colbronde's, Sateenkaaren ja Mustikkamaankin. Mitäs tai kukas seuraavaksi? :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

lentsu

#72
Onnea Heidi! hieno juttu! Kestikö käsittely SKJL:ssä siis noin kauan? :o

Heli

#73
Ei tuo pitkältä ajalta tunnu kun vertaa kennelliiton vauhtiin vastaavissa hommissa.  :D Mutta varmaan näistä on jotkut salaiset säädökset olemassa, että kuinka kauan kunkin käsittelijöistä pitää papereita kirjoituspöytänsä perimmäisessä laatikossa säilöä ennen eteenpäin toimittamista.  :lol:

Mutta onnea tosiaan nimestä!
Destiny's hamsterit 2001-2009

jonna

#74
Hip hei, tänään tuli maili jyrskästä että kasvisnimi syrkeille on hyväksytty! Eli tästä lähtien syrkkikasvattien nimen eteen saapi lykätä etuliitteen Picus  :)

Kun saisi vielä noille cämpsyille haettua, paprut olis melkein valmiina  :D