Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - juk

Kiitos vastauksesta! Tuolta löytyikin jo paljon hyvää informaatiota :)
Moi! Rekisterlöidyin äsken tänne palstalle ja ajattelin jos täältä saisi hieman infoa! En tiedä kuuluu nämä kysymykset tähän ketjuun ja luultavasti samoja asioita on jo mahdollisesti moni kysellytkin, mutta en oikein löytänyt nopeasti etsittynä vastauksia, joten toivottavasti ei haittaa :)

Olen harkinnut hamsterin hankintaa lemmikiksi, mutta taustatietoa on itsellä kovin vähän. Lapsena meillä kyllä oli muutamaan otteeseen hamsteri, mutta tuosta on jo niin paljon aikaa ettei muistikuvia ole kovinkaan paljoa. Jos ihan perusasioita miettii niin minkä verran hamsteri lemmikkinä kustantaa? Entä mitä hamsterilajia suosittelisitte näin "aloittejalle"? Sopiiko hamsterille tuollainen häkki vai suositaanko nykyään enemmän terraariotyylisiä? Millainen sijoituspaikka häkille olisi paras? Suositteletteko ostamaan lemmikkieläinkaupasta vai kasvattajalta? Muutenkin muut vinkit ovat tervetulleita!

Mitään muita lemmikkejä ei itsellä ole ja päivät menee töissä, joten hamsteri olisi mieluinen lemmikki, kun voisi ilta ja yöaikaan seurailla sen tekemisiä. Kiitos jos joku jaksaa vastailla niin osaan miettiä ja harkita asiaa! :)