• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#30
Mun mielestä ekat on kamalimpia XD  Kun ei tunne sieltä ketään :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

#31
En mäkään tuntenut. Silti oli tosi kivaa :) Ei kun ihmettelemään vaan. Ja kyyläilemään toisten juttuja, jos ei itse uskaltaudu jutella suoraan kelleen :D Tietty arvosteluiden ihmetteleminen on varmasti se hauskin puoli (esimerkiksi näyttelyluettelon ostaminen, tietojen katsominen sieltä arvosteltavista hamstereista, arvosanojen ottaminen ylös luetteloon - noi on mun meest mielenkiintosia). Sen lisäksi voi kahtella muiden hamsuja bokseissa (ja söpöjä hamsuvauvoja myyntipöydältä - hypistelläkin, kunhan pyytää kasvattajan näyttämään), toisten arvostelukaavakkeita boksien päältä lukea... Ja mussuttaa puffetista kaikkee ihanaa :D (Heidin osalta näyttelyn kohokohta). Niin ja Hamsupuotitavaraakin voi ostaa näyttelyistä, tai vaikkapa rekisteröidä hamsterin lemmikkirekisteriin - tai jalostusrekisteriinkin mikäli hamsu on saanut L1:n :)

ELI EIPÄS NYT PELOTELLA - on siellä tekemistä ja ihmettelemistä, ei se ole yksin kykkimistä vaikkei suurinta osaa tuntisikaan!! Kohta kukaan uskalla näyttelyyn tulla, jos kovin pelotellaan :D Ihan turha pelätä :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Katar

#32
^Kunnon mainosteksti ! Tehos ainaki muhun, oisin heti lähössä pelkästään tonki takii, ihana  :lol:
[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee

Jane_O

#33
OT: Tuli mieleen tosta Musun tekstistä, että mä oon edelleen sitä mieltä, että kaikilla kuuluis olla nimilappu rinnassa, jossa lukee foorumilla käytössä oleva nikki, sit tuntis immeiset enemmän porukkaa, kun on täältä tuttuja ja kynnys jutteluun laskisi. :)

Ja joo, näyttelyissä on ekalla kerrallakin kivaa, jännää myös. Kannattaa myös rohkaistua ja mennä jutteleen ihmisten kanssa, sillai saa uusia tuttuja ja kavereita  :sydan.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Mustikkamaan

#34
Joo, mä oon yrittäny saada ihmisiä laittamaan niit nimilappuja - oon laittanu niit "mainoksia" seinille ja tarroja tyrkylle, mut ei ihmiset uskalla. En tajuu miks, koska mä ainaki haluaisin nähä forkkulaisia! Ja jopa tunnistaa heitä :D Ite laitan kyllä aina :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Elliska

#35
On mun pitänyt laittaa mut se on aina vähän jäänyt. :oops: Mut hyvä ideahan se on :)
Ja viime näyttelyt (messut ja 18.5) on ollu sellaisia, että siellä on ollut kissoja samalla, ja enemmän siellä puolella olen pyörinyt.

GaneshaX

#36
Pitäsköhän laittaa lappu itteensäkkin... :jeps:
Mut sitte kaikki tunnistaa mut :kuiva:  Ei enää anonyymisti laahaamista?

"toi ol ny se, sil laitta välil vähä  :nuts: "
Älkää ihmetelkö... Väsyttää, olen valanut päivän sementtiä. :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jane_O

#37
^ Eiköhän me kaikki olla vähän enemmän ja vähemmän :nuts:  xD . Kato ku ollaan kaikki "eläinihmisiä" XD.

Mutta joo, mä edelleen kannatan noita nimilappuja. Yhdistys vois jakaa niitä ilmojen yhteydessä. :yes:
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Nipa-syyris

#38
Luultavasti..............
-Late

Minnaw

#39
Nimilaput kuulostaa hyvältä  :)
Yhdistysläisillä onkin jo jonkun aikaa ollut, mutta niihinkin vois lisätä foorumi nickit.

Musulla sympaattinen "mainospuhe".  :D
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Maiju*

#40
Tulossa. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#41
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Nimilaput kuulostaa hyvältä  :)
Yhdistysläisillä onkin jo jonkun aikaa ollut, mutta niihinkin vois lisätä foorumi nickit.

Musulla sympaattinen "mainospuhe".  :D


Siis te ette voi olla noin sokeita! Mä oon laittanu jo varmaan kaks vuotta semmosen "oletko jonkin hamsterifoorumin jäsen?" -tiedotteen näyttelypaikan seinälle ihan näkyvään paikkaan ja siihen et "kirjoita nimimerkkisi tarraan niin että muutkin tunnistavat sinut" jne. ja siinä alla on ollut tyhjiä tarroja. Ja oon itseasiassa puhunu asiasta forkuillakin. AAAAAARGGGGGHH!

Tässä siis lisäystä sympaattiseen mainospuheeseen :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

mirilii

#42
Mä oon ainaski aatellu et ei kukaan mua haluu kummiskaan tuntee XD

Ninde

#43
Siis mitämitä! Eiks se menekään niin et kaikkihan apinan tuntee mut apina ei tunne ketään?!? XD

No ei vaa, ku mun mielestä hallituslaiset on siellä töissä niin heillä tulee olla ihan viralliset nimet siinä rintapielessä. Sit jos joku haluaa sen forkkunickin tietää niin voi selvittää ite. :D

Mustikkamaan

#44
Siis tottakai hallituslaisilla pitää olla nimilaput. Mutta voi sitä forkkunikinki laittaa must :) Mäainakilaitan!!! Kaikkien pitäis laittaa jotka forkulla käy :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]