• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2015, Kouvola (SHY)

Aloittaja jensku, 01.01.15 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Tarinan

Mahtaakohan kukaan hallita ruusukepalautuksia? Muistelen että palauttelin niitä viimeeksi, mutta kun niitä ei näy missään... saisko apuja?

Susanna

Voin tulla Satu Evilammen sihteeriksi, nimeni on Susanna Aistola.
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Tarinan - 14.02.15 - klo:18:38
Mahtaakohan kukaan hallita ruusukepalautuksia? Muistelen että palauttelin niitä viimeeksi, mutta kun niitä ei näy missään... saisko apuja?

Vastaava vaihtui Galan jälkeen, se on nyt Ely Vihavainen.

Ana

Ely varmaan vastaa myös ruusukkeista? Yhen TVLH ruusukeen tarvii :)

Vevve

^Juu kyllä.

Vielä huominen aikaa ilmoittautua! :icon_smile:

Sirpa

Sihteerin hommat näyttivät olevan jo varattuja, mutta voisin tulla assaroimaan jonkin luokan. Vai tarvitsevatko koearvostelijat kokenutta sihteeriä itselleen?

Niin että pitkästä, pitkästä aikaa olen tulossa näyttelyyn! Karoliinalle kiitokset kyydin lupaamisesta, ei siitä muuten olisi tullut mitään.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Sirpa - 15.02.15 - klo:21:25
Sihteerin hommat näyttivät olevan jo varattuja, mutta voisin tulla assaroimaan jonkin luokan. Vai tarvitsevatko koearvostelijat kokenutta sihteeriä itselleen?

Niin että pitkästä, pitkästä aikaa olen tulossa näyttelyyn! Karoliinalle kiitokset kyydin lupaamisesta, ei siitä muuten olisi tullut mitään.

Koearvostelijoille ei pakosti tarvitse sihteeriä, joten mieluusti täytetään ensin nuo oikeiden tuomarien toimihenkilöpaikat  :icon_smile:

Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa!

Vevve

Viimeinen ilmoittautumispäivä Kouvolan näyttelyyn on tänään! Ilmoittautumisaikaa yöhön klo 12 asti.

http://nayttelyyn.hamsteriyhdistys.fi

Tarinan

Sirpa, voisitko tarvittaessa tuurata minua sihteerin hommassa? Selkä vaivaa niin kovasti että en pysty pitkiä aikoja istumaan, vaan täytyy päästä jaloittelemaan.. Olen siis Saijan sihteeriksi lupautunut.

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: Tarinan - 16.02.15 - klo:18:05
Sirpa, voisitko tarvittaessa tuurata minua sihteerin hommassa? Selkä vaivaa niin kovasti että en pysty pitkiä aikoja istumaan, vaan täytyy päästä jaloittelemaan.. Olen siis Saijan sihteeriksi lupautunut.
No totta kai se sopii!

Ja sitten tuota siis... On varmaan ihmisiltä tulossa kääpiöitä myyntiin? En oikein tiedä mitä haluaisin, talvikot olisivat ihania, varsinkin jos helmiäistä saisi, sukupuolella ei ole väliä. Toki campbelli-parikin voisi mennä, varsinkin jos löytyy jotain upeita värejä. Tai sitten jos on joku sellainen yksinäinen cämpsy, joka syystä tai toisesta ei sulata kämppistä, ei välttämättä ole pakko olla ihan pieni poikanenkaan.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Sirpa - 16.02.15 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: Tarinan - 16.02.15 - klo:18:05
Sirpa, voisitko tarvittaessa tuurata minua sihteerin hommassa? Selkä vaivaa niin kovasti että en pysty pitkiä aikoja istumaan, vaan täytyy päästä jaloittelemaan.. Olen siis Saijan sihteeriksi lupautunut.
No totta kai se sopii!

Ja sitten tuota siis... On varmaan ihmisiltä tulossa kääpiöitä myyntiin? En oikein tiedä mitä haluaisin, talvikot olisivat ihania, varsinkin jos helmiäistä saisi, sukupuolella ei ole väliä. Toki campbelli-parikin voisi mennä, varsinkin jos löytyy jotain upeita värejä. Tai sitten jos on joku sellainen yksinäinen cämpsy, joka syystä tai toisesta ei sulata kämppistä, ei välttämättä ole pakko olla ihan pieni poikanenkaan.

Otat multa tietenkin kiinarin  :icon_e_wink: Olisi yksi nuori naaras kotia vailla...

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 16.02.15 - klo:20:39
Otat multa tietenkin kiinarin  :icon_e_wink: Olisi yksi nuori naaras kotia vailla...
En ole ihan vakuuttunut kiinareista, toisaalta eihän mulla ole koskaan niitä ollut. Mutta pysyykö semmoinen poikasena sentin kaltereiden takana? Dunan kattokalterissa on sentin välit (tai  ehkä sen 9mm se varsinainen rako siinä) ja minun ymmärtääkseni kiinarit ovat melkoisia tarzaneita.
Tietysti olisi tuo 120-senttinen terraariokin, sen kalterista ei tule kiinari läpi edes pienenä ja se olisi korkeampikin, että sinne saisi parempia kiipeilymahdollisuuksia. Se terra on nyt kyllä tavaravarastona, mutta äkkiäkös sen tyhjentäisi... En minä kuitenkaan lupaa vielä mitään.

Vevve

^Jatketaan asiaa yv:llä, ettei mene ihan ohi aiheen.  :icon_smile:

Joko kaikki on innoissaan näyttelystä?!  :hyper:

jensku

^ täällä ollaan aika levottomina jo lauantaista (ei malttais odottaa)  :icon_mrgreen: Joka onkin jo säteilly pieninä kömmähdyksinä töissä...   :futschlach: Mutta pian nähdään!  :peukku:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Tinjau

Mäkin tein nopeesti yhden ilmon vielä, vaikka ruma hamsu onkin. Mutta pakko oli lähteä jonkun kanssa näyttelyyn.  :c8: tullaan kaverin kanssa tsekkaamaan myytävät talvikot  :peukku:  Ja ite kun sain kaverilta parisen dunaa tuossa niin kiinari ehkä sitten joskus nyt vaikka  :hyper: