• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Elliska

#405
Lainaus käyttäjältä: "e??a"^On tosi ihanan värinen toi vihreä duna! :D
No onpa tosiaan xD Mulla on vielä toinenkin tollainen, mutta se on tällä hetkellä hiirillä. Olisi tarkoitus hankkia hiirille uusia asumuksia että saan sen käyttöön hamsuille.

Pitäisi hankkia uudet hamsuhyllyt, kun noi vanhat on rumat :oops: On vaan vaikea löytää just oikeen kokoiset tuohon nurkkaan.

Juulia

#406
Meille on mahdollisesti tulossa karvaista perheenlisäystä ja gabberi olisi enemmän kuin tervetullut, kellään ei vain tunnu olevan gabberia myytävänä, eli taidan tilata lemmikki expressiltä.

Meille on mahdollisesti muuttamassa lk kemupoika Aapo :lov , kumpa kaikki menisi vain suunnitelmien mukaan! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ruusaliina

#407
Onko meidän syyrialaisen duna liian pieni? Koko 70 x 45. Olisiko teillä vinkkejä virikkeiksi häkkiin?


Vilma

#408
^ Ei syyrialaisesi duna ole liian pieni. Se on ihan hyvän kokoinen ja näyttää kivalta!

Olen laittanut omien syyrialaisteni häkkeihin riippukeinuja, kiviä, oksia ja piilopaikkoja. Näin keväisin ja kesäisin suosin luonnonmateriaaleja :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Rowelia

#409
Todella ilo silmälle aina katsella näitä terraariokuvia  :)

Noppiksen hamsuliinin terra on kyllä kiva! Se on jännän mallinen, tuollainen todella pitkulainen. Siellä on saman verran purua melkein kuin meidän gerbiilillä! xD

Minnawin hamsterilla on tuollainen ihana kerrostalo! Mä olen monta kertaa katsellut tuollaisia kaikkia erilaisia kerrosrakennuksia eläinkaupassa. Kiipeileekö sun hamsu siinä, vai onko koristeena?

tzt:n hamsulla on ihana sisustus! Ihanan monipuolinen! 8-)

Vilma

#410
Siivosin huoneeni ja järjestelin hamsujen häkit hieman kätevämmin päällekkäin. Otin myös muutaman kuvan :)



[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Nilla

#411
^ Kiva tuo valkoinen taso/pikku hylly, kun tohon päälle saa jonkun asumuksen ja tonne alahyllylle voisi laittaa siemeniä, kuljetusbokseja yms.
Mistäs ostit?  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juulia

#412
Hieno taso Vilmalla huoneessaan :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Vilma

#413
Nilla: En ostanut mistään, löysin kellaristamme. Onhan tuo tosi kätevä, kun saa asumuksia ylähyllylle ja tavaroita sitten alahyllyille. Kiitos kaikille kehuista! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Kricee

#414
ou, kivoja noi Vilmalla olevat keltapohjaset häkit.
Meille kans ois niin mahtava tollanen, mutta oon päättäny että kissojen takia en ota. Dunat paljon turvallisempia :)
* Talvikko uros Abu 2.5.2017 (tullut meille)
* Syyrialainen /lk Tutu 2.5.2017 (tullut meille)

* Maatiaiskisut Nupsu 2004- , Kasperi 2012-

R.I.P
* Talvikko naaras Tuhina 6.12.07- 3.9.10
* Syyrialainen/pk Sooopeli naaras  Fála 28.12.07-5.2.10
* Maatiaiskisut Oona 1995-2011, Roosa 2004-2010

Minnaw

#415
Lainaus käyttäjältä: "Rowelia"Minnawin hamsterilla on tuollainen ihana kerrostalo! Mä olen monta kertaa katsellut tuollaisia kaikkia erilaisia kerrosrakennuksia eläinkaupassa. Kiipeileekö sun hamsu siinä, vai onko koristeena?
On ihan itsetehty tuo taso hömmeli ja mein Chili siinä kyllä oikein mielellään kiipeilee.  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Rowelia

#416
^ Musta tuntuu että meidän nuorimmainen neiti voisi myöskin kiipeillä mielellään tuollaisessa, kun olen huomannut sen olevan melkoinen pikku apina xD

Meidän vanha poika sai juuri uuden terraarion! Ihana iso lasiterraario, jolla pituutta 100 cm, syvyyttä 45 cm. Tässä kuvaa terraariosta juuri kun olin saanut sinne tavarat sisälle vesipulloa lukuunottamatta:




GaneshaX

#417
Jo on kokoa ja näköä terralla xD
Hieno.
Saako udella mistä olet ostanut siltamökin?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Rowelia

#418
Tuo iso mökki on ostettu Ideaparkista jostain halpahallista. Olikohan sen kaupan nimi Minimani? Siellä se maksoi muistaakseni jotain 8,90 eur. Se on ollut meidän pupulla, mutta sitten se kyllästyi mökkiin ja alkoi heittelemään sitä kokoajan ympäriinsä, niin laitoin hamsterille 8-)

htiina

#419
Laitanpa minäkin kolmikon asumukset, kun tänään niitä järkkäilin uuteen uskoon. Kuvat ei ole hyviä, mutta kyllä niistä selvää saa. :)

Helmi-syrkin gabber:

Riesa-robon terra:

Raisa-robon terra:


Sisustus on kaikissa melko simppeli, syystä että kaikki tykkäävät kaivautua ja pöyhiä puruja.