• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Metelöivätkö hamsterisi yöllä?

Aloittaja Mefery, 07.04.08 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

Mefery

On kellään kokemusta kovastikkin metelöivästä hamsterista illalla ja yöllä?

Meiltä löytyy yksi syyrilalainen uros,  joka keksii aina jotain metelöimistä. Viimeinen tempaus on jyrsiä mökkiään sekä edestä että takaa, ja siitä synnyttää mahtavaa jymistelyä. Ja tietysti pienistä reistä nenän tunkeminen, ja tufnuttelu kovalla äänellä... :angel

maarit

#1
Meillä hamsut asuu omassa huoneessaan (missä asustelee meiän muutki jyrsimet) ja ne ei mua öisin ainakaa häiritte kun nukutaan kuitenki eri huoneessa.
Juoksupyörät pitää välillä meteliä (Paten juoksupyörä varsinki  :x ) ja Lettu rämpyttää juomapulloonsa kun se protestoi.Eipä oikeestaa muuta,meiän hamsut on loppujen lopuks aika rauhallisia kavereita tässä asiassa.
Tällä hetkellä hamsteriton

Tuittunen

#2
Kyllä meilläkin vähä fillaroidaan ja kolistellaan, mutta ainakin vielä ei ole ollu turhan häiritsevää.

AnZu

#3
Meillä hamsteri asuu "eläinhuoneessa", jossa sen lisäksi asustaa myös kanit ja marsut. Juoksupyörä kitisee usein siihen malliin, että se on pakko eliminoida ennen iltaunia. Muuten ei hamsterista pahemmin meluhaittoja ole  xD
*Soundlover\'s Harry Potter "Ron"*
RIP Soundlover\'s Asteroid "Harald"
RIP Oodi

Nilla

#4
Ihan normaalia ääntä. Juoksypyörät kolisee ja vinkuu, ruokakuppeja kaadetaan, juomapulloja kolistellaan, puruissa kaivellaan, pahvia nakerretaan yms. Olen tottunut, saisin aina unta vaikka 20 hamsteria metelöisi  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Meii--

#5
Lylle ihan tarkoituksella yöllä pureskelee ja kalisuttelee juomapulloaan etten vaan saisi nukuttua ;)  Ja kyllä meilläkin se juoksupyörä kolisee. :S
Lyllerö 18.11.2006 -->
Talvikko, normaali <3

-Sonsku-

#6
Illalla kun menen nukkumaan, otan juoksupyörän pois, aika paljon kuuluu kaiveluääniä, juomapulloa kolistellaan yms. Onneksi en kuitenkaan ole kovin herkkäuninen, hamsteri ei häiritse yhtään!  xD
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

Nilla

#7
Lainaus käyttäjältä: "Meii--"Lylle ihan tarkoituksella yöllä pureskelee ja kalisuttelee juomapulloaan etten vaan saisi nukuttua ;)  Ja kyllä meilläkin se juoksupyörä kolisee. :S

Äläs nyt, ei se hamsteri varmaan tajua, että sinä yrität nukkua  ;)  Ja kyllä sä siihen meteliin totut, jos minäkin olen aikoja sitten tottunut kuuden hamsterin kanssa  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Maikkis

#8
Meillä ainakin on orkesteri öisin.. Mutta niiden pienten hamstraavien soittajien sävelkorvasta ja musiikkimausta en sitten tiedä  :roll:

minttunen

#9
Juoksupyörä pitää aika kovaa meteliä, mutta olen tottunut siihen eikä se häiritse mun unta mitenkään :)

[size=85]Tahmatassu <3 R.I.P. Myyrä, Siiseli ja Nokkonen[/size]
[size=85]mukana menossa mäyris-tyttö Pipsa ja poikansa Pessi[/size]

excitant

#10
Ihan tarpeeksi metelöivät, välillä on vaikeuksia saada unen päästä kiinni :roll:

maarit

#11
Viime yönä heräsin kesken unieni ja kävin ottaan Patelta juoksupyörän pois kun piti ihan hirveetä metakkaa ja kolinaa vaikka eläinhuoneen ovi on aina kiinni niin kuulu silti sen ovenki läpi.  :mad:
Tällä hetkellä hamsteriton

enskatar

#12
Meilläkin on Raichu ruvennut pitämään ihan hirveätä mekkalaa öisin. Raichun häkki (tai muoviboksihan se on, gabber) sijaitsee meillä makuuhuoneessa, ei ehkä niin fiksu ratkaisu. Öiseen juoksupyörän kolinaan meillä on jo ehditty tässä parin viikon aikana tottumaan (eikä tuo pyörä enää edes niin ääntä pidä, kun vaihdoin mukana tulleen "tiesmitäpaperiaseoli"-paperin pahviin).Nyt  parina yönä on häirinnyt se, kun Raichu on keksinyt alkaa kiipeilemään tuossa päällä olevassa ritilässä, menee siellä kuin mikäkin tarzan etutassuillaan ja jyrsii samalla ritilää. Ja pian kuuluu taas humaus kun Raichu tippuu katosta pohjalle. :P Välillä tuntuu, että se tekee tuota ihan ärsyttääkseen kun niin syyttömän oloisena välillä yöllä katselee... :D
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

maarit

#13
Lainaus käyttäjältä: "enskatar"Nyt  parina yönä on häirinnyt se, kun Raichu on keksinyt alkaa kiipeilemään tuossa päällä olevassa ritilässä, menee siellä kuin mikäkin tarzan etutassuillaan ja jyrsii samalla ritilää. Ja pian kuuluu taas humaus kun Raichu tippuu katosta pohjalle.

Pate harrastaa myös tätä.  :jeps: Se on niinku apina ja välillä tiputaan alas ja taas sama uudestaan.Se ei kyllä jyrsi sitä gabberin kattoritilää.Se luulee olevansa hamsun sijasta minikokoinen apina.  :D
Tällä hetkellä hamsteriton

e??a

#14
Lilon kanssa yhdytään täältä joukkoon, jossa juoksupyörä kolisee, kipot kilisee ja juomapullot kalisee.. :S :D Eivaan, oon kyllä jo tottunut siihen, eikä se enää niin haittaa. :) Ja se on ärsyttävää, kun Lilo aloittaa orkesteroinnin heti kun oon SAMMUTTANUT valot ja mennyt jo NUKKUMAAN... :pilehile:
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]