• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Lakupekka

#390
Eve vaan laihtuu ja laihtuu.. On ollut jo jonkin aikaa paksummalla ruoalla kun Malva ja tuntuu että Eve vaan silti laihtuu ja Malva lihoo.. Nyt ois jonkun aika sanoa sellai loitsu (tai vaihtoehtoisesti ruoka) jolla ton sais nyt lihomaan edes vähän. Puuroa oon tarjonnut useana iltana ja marjoja samalla ja pilttiä ja sitä ja tota ja sitä.. Täyttäähän tuo syksyllä 2v, mutta en mä nyt siitä vielä tahdo irti päästää.  :( Oiskohan (jätti-)jauhomadot ton mieleen..
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Juulia

#391
^ Onkohan Even hampaat liian pitkät, voiskohan johtua siitä? :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Lakupekka

#392
^ Ajattelin, että hitsi enpä ole tullut katsoneeksi, mutta kun koetin äsken katsoa, niin ihan hyvän pitkät ne mun mielestä on.. Vertasin Malvaan. Vähän epätasaiset vaan.  :pihalla:

Kuinkahan kuuma vaikuttaa hamsuun, tai kuinka erilaisesti kuuma voi vaikuttaa eri hamsuihin..? Jos kuumat ilmat ois saanut sen paastomaan, näin ajatteli siskoni. Mutta enpä tiedä..  :|
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Markka

#393
^Miten hampaat katsotaan?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Anzukka

#394
^Otetaan hamsteri käteen ja nostetaan ylähuulta. :D Näin se on meillä toiminut. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hamsterix

#395
^^ Minä otan hamsun selälleen ja hellästi vedän poskia taaksepäin jolloin koko hampaat näkyy. Toisinaan myös alahuulta hellästi vedän alaspäin.

Eve87

#396
No ompas taas tulossa lisää väkeä katon alle seuraavista näyttelyistä. Saanalta laikkupopo naaras,katalta pk musta naaras ja lauralta pk hopsu vn uros. Onneksi on tämmöinen hamsteri itsekin, että kaikille löytyy hyvänkokoiset asumukset vaikka syrkkilauman koko meniski yli 15 :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

GaneshaX

#397
Mä kans joskus keräilin noita dunia ja häkkejä niin, ettei tarvitse murehtia asumuksista.

En rupee edes laskemaan niitä. Onneks tän kämpän varastossa on tukeva hylly, mihin niitä voi latoa  :) (ja onneksi dunat voi pinota sisäkkäin)

Suurin osa on ikäloppuja, mutta hamsut pysyvät sisällä  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ken_G

#398
Hamsulan nestori Delfoin Jingtai täytti 2 vuotta eilen 10.8.  :sydan






Anonymous

#399
^Onnea hyväkuntoiselle papalle :sydan

GaneshaX

#400
Ihana kakku  xD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sabat

#401
Hei mitä mieltä hamsu ihmiset olisitte semmoisesta kun uroslistan käyttöön ottamisesta? Koirapuolella jonkin verran eri koirarotujen yhdistyksien sivuilla on näitä  "uroslistoja".
Täällä moni kuitenkin jossain vaiheessa etsii omille kasvateilleen urosta ja sieltä olisi helppo bongata ja kysellä onko kenties vielä käytettävissä. Tietoihin voisi tulla esimerkkinä;(päästä heitetty)
Tilli,1.1.2010,pk hopeanharmaa,kantaa hopeanharmaata,sukutaulullinen, omistaja tillinen + tittelit

Onko ihan huono idea? :D

Saana

#402
Hamsupuolella ei suosita saman uroksen käyttöä useammalle naaraalla ja aika harva lainaa eläintään tuntemattomalle henkilölle. viewforum.php?f=25 Tuonne voi laittaa ilmoituksen mikäli etsii itselleen lainaan eläintä. Ja kyllä sitä kautta on lainaeläimiä löytynytkin. Täytyy ensisijaisesti vain tutustua muihin kasvattajiin ja luoda sitä kautta luottamusta.

Lakupekka

#403
Jes, äiti päätti lopettaa akvaario touhut ja saan hienon ison terran Malvalle yhdestä isohkosta akvaariosta.. Tänään kävin ostamassa purua ison pussillisen ja huomenna vähän jos kerkeen niin putsailen sitä terraa. Sitten tarvii vielä väkertää pöytä siihen alle + verkko kansi systeemi.. Ja eikun hamsteri irti.  :D Jos vähän vähentäisi neidin yöllistä mökäämistä.. Eipä ainakaan kuulu sitten (kai..) enään "kalterien" pureskelun ääniä mitä olen oppinut jo vihaamaan yli kaiken.

Voikun tuo Eve alkaisi nyt lihomaan..  :|
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

GaneshaX

#404
Lainaus käyttäjältä: "Sabat"kantaa hopeanharmaata

Hopeanharmaata ei voi kantaa.

Aika harva lainaa juu täysin tuntemattomalle  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki