• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

maarit

#720
Ne on joo tosi tilavia ja käteviä ihan kauppakassinakin.Meillä niitä on useampi ja eläinkaupassa kun käyn ruokaa hakemassa niin erittäin hyvä siinä tuoda ruoat kotio.
Tällä hetkellä hamsteriton

NuclearBitch

#721
Täytyykin käydä katsomassa heti tänään :)

Minski

#722
Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"Laitatteko muuten ne boksit kaikki vierekkäin jos kassiin laitatte, vaiko miten?
Laitan vierekkäin ja päällekkäin :) Mulla on semmonen iso raitakassi, johon mahtuu 6 L-koon boksia; alimpaan riviin 3 L-boksia ja niitten päälle toiset 3 L-boksia. Hyvin ne alimmaisissa olevat hamsut on reissuilla pärjänneet, ei ne niin ahtaasti oo pinottu, että happi loppuis :)

Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"Löytyy kaksikin isoa urheilukassia, mutta ei ne boksit niihin mahdu  :|
Mä oon kyl kuljettanut urheilukassissa kolmea L-boksia siihen aikaan, kun mulla ei ollut vielä näin paljon hamsuja eikä siis niin ollen niitä näyttelytettäviäkään, eikä se ollu mun mielestä edes mikään iso urheilukassi. Asettelin ne boksit niin, että laitoin eka kassin molempiin reunoihin boksit ja sit laitoin lopuksi sen keskimmäisen boksin niiden väliin niin sillä asettelulla ne kolme boksia on mahtuneet, jos tosta edes tajus mitään :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#723
Meillä isot ikean kassit käytössä ja hyvin toimii :D

NuclearBitch

#724
Kokeilin tuolla Minskin tavalla tunkea niitä bokseja urheilukassiin; ei toivoakaan että menisi  xD  Onneksi löytyi tuolainen hieno pääkallokangaskassi jonne ne boksi suurinpiirtein mahtuu, kun pinoaa päällekkäin.

GaneshaX

#725
Mä luotan ikeakasseihin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NuclearBitch

#726
^Minkälainen tuo ikeakassi on? Näin tulevaisuuden varalta :)

Anonymous

#727
GaneshaX:ta sain sen ekan ja mutsilta toisen ni nyt mahtuu porukka hyvin mukaan

GaneshaX

#728
^^ ISO, sininen, "pressu kangasta", kahvoissa lukee ikea, maksaa varmaan 2e/kpl
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Miharu

#729
^Jep, ne tosiaankin on isoja. Ei kylläkään muuta kokemusta, kuin että ikeassa olen nähnyt. xD
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Marla

#730
On jo pitkään ollut mielessä hankkia tuollainen Ikea-kassi, mut kun ei viitsi sen vuoksi lähetä Ikeaan. :roll: Täytyy tyytyä toistaiseksi Pirkka-kasseihin, joihin ei tosin mahdu kuin pari L-koon boksia just ja just päällekkäin... En oo törmännyt missään suurempiin.

Vevve

#731
Hitsi kun mä eilen just kävin Ikeassa, oisin voinu tuoda niitä teille! Ois pitäny muistaa, ei ne maksa kun sen pari euroa... Voisin ehkä käväistä siellä tänään tai huomenna, Helsingistä menee ilmaiset bussit molempiin suuntiin niin ei ole temppu eikä mikään. :)

NuclearBitch

#732
^Tuo olisi kyllä hienoa, varsinkin kun täältä on niin mahdottoman pitkä matka ikeaan :)

Vevve

#733
No jos mä nyt sitten huomenna menen käymään Ikeassa, tuon sitten vaikka muutaman Ikeakassin sunnuntaina näyttelyyn myytäväksi. Kehtaiskohan sitä "välityspalkkiota" lisätä hintaan.  xD

NuclearBitch

#734
^Kyllä kehtaa :)