Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Skywalker

Pyörähdin äsken kaupungilla ja Fida lähetystorilla osu silmiin sellanen imelän pastellivärinen 2 kerroksinen häkki/duna, jossa oli putkia ja kaikkee mielenkiintosta, ite häkki oli täynnä kaikkia tarvikkeita ja mukana tuli vielä muovikassillinen lisäkrääsää, mm. kylpyhiekka-astioita, vessoja, pari juomapulloo, juoksupyörää ja juoksupalloo, pesävanua, purua, mökkejä ja kassillinen jotain paakkuuntumatonta kissanhiekkaa, koko setti 35 euroo! Yritin tingata kahteen kymppiin, mutta ei irronnu sillä, sitten aloin jotain piheileen ja lähdin meneen.

Siinä kun käppäilin autolle niin kadutti jo valmiiks etten ostanut sitä ja TADAA, tuulilasiin oli lyöty kaiken lisäks 35 euron parkkisakot  :p

Hohhoijaa, mietin nyt mitä oikeen tekisin, pitäsköhän vaan käydä myöhemmin tänään kattomassa josko se häkki olis siellä yhä ja ottaa se mukaan... Kallis reissu tuli jo valmiiks  :S
Tykkään kans nimenomaan sähköposteista sen takia, että ehtii vähän miettiin mitä kirjottaa ja tulee varmasti kysyttyä puolin ja toisin kaikki tarpeellinen, kun helposti voi jäädä kysymättä puhelimessa tärkeitä asioita tai unohtaa mitä tuli puhuttua ja kenen kanssa :)
Täytyypä laittaa postia, ois pitänyt kyllä heti soittaa, eikä laittaa edes sitä sähköpostia, mulla vaan on aina hirveet ongelmat muutenkin soittaa mihinkään :D Mikä on sinänsä mielenkiintosta, että töissä joudun kuitenkin (lähes) päivittäin soittaan- ja vastaanottaan puheluita ja niiden kanssa ei ole mitään vaikeuksia :D
Ääh, mua ärsyttää kun oon noita 'ostetaan/myydään" palstoja seuraillu aika tiiviiseen tahtiin lähiaikoina ja viimeviikolla kun Apulaan oli tullu kiinnostava ilmotus (ei ollu ehtinyt oleen sivuilla varmaan tuntiakaan), otin saman tien sähköpostilla yhteyttä, mutta kun vastausta ei kuulunut pariin päivään niin laitoin tekstiviestiä, eikä siihenkään vastattu :( Onko teidän mielestä kamalaa ahdistelua jos laitan vielä kerran sähköpostia?
Dunassa on sen mukana tullu muovinen mökki, terrassa Ampparijäätelölaatikko, sit tyhjiä maitotölkkejä suositaan ja yhdellä on sellanen perus kukkapurkki.
Onko kellään mitään hyviä ideoita noitten dunien 'tuunaamiseen'? :D Tykkään, että dunat on hirveen käteviä, mutta kovin rumia, ihan päinvastoin kun (lasi)terraariot. Ne limenvihreet sopis sisustukseenkin, mutta pakko tyytyä noihin sinipohjasiin, koska täällä ei oo hirveesti valikoimaa ja onhan ne törkeen hintasiakin uusina.

Voiko niitä esim. maalata jollain? Onko mitään maalia, joka tarttuis tollaseen muoviin olematta kuitenkaan hamstereille haitallista? Tai voiko niitä päällystää helposti jollain?

Pyörittelin mielessä ideaa siitäkin jos tekis jonkun 'ulkokuoren' liisterillä ja sanomalehtisuikaleilla, mutta en tiedä tulisko siitäkään yhtäänmitään 8)
21 vuotiaan naisen näkemys normaalivärisestä talvikosta   XD

Mieli tekis kyllä tulla hirveesti, mutta toi matka tuntuu olevan melko pitkä, että saas nähdä... Täytyy kuitenkin varmuuden vuoks pyytää töistä vapaata jos vaikka innostuiskin ajeleen :D
Nuo nimet on aivan ihania KaisaM.  :sydan  :sydan  :sydan
Mä näin eilen kirppiksellä 30e ison ferplastin vaaleensinipohjasen dunan kaikkine tarvikkeineen ja paketissa oli myös ruokaa, purupussi yms, mutta en raaskinut ostaa kun rahatilanne on aika heikko ja nyt vähän jäi kaduttaan... Hämeenlinnan suurkirpputorilla oli, lisäks siellä oli muutama muukin häkkiviritelmä tosi edullisesti, mutta niissä pohjan pinta-alat oli tosi pienet, mutta korkeutta oli ihan älyttömästi.
Vähän epäilen, että mulla on mennyt tähän 'harrastukseen' n. 80 e ja tuo hinta sisältää myös nuo 3 hamsteria (20, 20 ja 10 e) ja niiden asumukset, jotka on ollut tosi edullisia: terraario tuli ilmaiseksi, toinen asumus löytyi kirpputorilta muutamalla eurolla ja kolmannella on tuommonen tuunailtu kirkas lootikko joka ei myöskään juuri mitään kustantanut halpahallissa.

Virikkeitä teen aika paljon itse, joten muuten rahaa kuluu sitten lähinnä ruokaan ja kuivikkeisiin noitten 'alkuhankintojen' jälkeen. Eläinlääkärissä ei olla jouduttu käymään vielä kertaakaan ja näyttelyihin aion osallistua ensi kuussa, että niihinhän sitten saa rahaa kait menemään :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
07.04.10 - klo:18:50
Pystyyköhän sellaista pajusiltaa tekeen itse? Mitenhän semmonen onnistuis?
Talvikoista safiiria ja normaalia ja vuonna x&y omistamani syrkki oli päätelmieni mukaan creme, mikäli muistan oikein, siitä kun on niin kauan aikaa enkä tiennyt hamstereista silloin yhtikäs mitään 8)
Voih  :lov Meilläpäin eläinkaupoissa ei juuri kääppäreitä oo, koska kysyntää on enemmän kun tarjontaa. Aina jos joku talvikko eläinkaupan terraarioissa vipeltää on lasissa lappu "varattu".
Äsken tuossa haaveilin ja muistin tälläisen keskustelun....  :)

Tahtoisin kaikkia viittä lajia:

- Yhden pitkäkarvaisen, vaalean (vaikkapa creme?) syrkin kauniisti koristeltuun terraarioon näkyvälle paikalle, josta hamsu pääsis usein jaloittelemaan ympäri asuntoa. Hän olis tietty täysin sisäsiisti, ei järsis johtoja/huonekaluja vaan kiipeis aina sohvalle meidän seuraks pötköttelemään.

- Yksi laikukas kiinari omassa terrassaan.

- Robopariskunta, normaali + huskykuvio pikkuterraariossa, jossa on paljon virikkeitä.

- 4 tai jopa 5 kämpsyä suureen terraarioon, jossa on monia tasoja, paksu kerros puruja ja paljon virikkeitä ja kaikki eri värisiä, albiino, musta, keltainen ja ja.... :D

- Lisäksi talvikoita olis useampia, omissa dunissaan hyllyssä ja tätä lajia kasvattaisin. Joukossa olisi myös vanha ja rauhallinen pariskunta nuorempien vipeltäjien vastapainona 8)

Ehkä sitten joskus kun (jos) on aikaa ja rahaa :sydan