• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

viiru

#180
No voi räkä, taas meni ilmoaika sivu suun! Jäin hölmöyksissäni odottelemaan niitä loppuja tuomaritietoja. Noin ja näin...

Ironista sinällään, minun kun pitäisi osata nämä hommat.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#181
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Mutta voiko olla, että roboja ilmoittivat vain Mirkku, Vevve, Nape ja minä!? Ja noin vähän. :O
.

Posti-ilmot puuttuu vielä! Oli ainakin lentsun kirje.. Naputtelen ne sunnuntaina koneelle, tänään on kiirus.  :)

Saana

#182
Saija Kukkohovi arvostelee lemmikkisyyrialaiset. Todennäköisesti tämä luokka puolitetaan suuren osanottajamäärän vuoksi. Saija saattaa tuolloin ottaa myös ulkomuotorobot. Se taas riippuu siitä, nouseeko ulkomuotokääpiöiden kokonaismäärä liian suureksi.

-carita-

#183
Laitoin eilen ilmot menemään ja huomasin äsken että olin unohtanut kirjoittaa siihen olevani yhdistyksen jäsen, lähetänkö siitä tiedon jollekkin vielä?

Katitar

#184
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Mutta voiko olla, että roboja ilmoittivat vain Mirkku, Vevve, Nape ja minä!? Ja noin vähän. :O

minä ilmosin 7 robokoppia mutta etanapostilla! missä ne on?  :cry:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Hömpsylit

#185
^On varmaan vielä avaamatta kuten Veera tuossa jo tokaisikin.

Hamsutin86

#186
Kaikki ajallaan. On näillä ihmisillä muutaki elämää kuin hamsteri näyttely asiat :)

sarsu

#187
Onko vahvistuksia laitettu vielä tulemaan? Ilmoitin hyvissä ajoin perjantaina hamsterit eikä toistaiseksi ole kuulunut mitään :o
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

wiidii

#188
Mä kaipaan koearvosteluuni jokakuta ihanaa sihteerikseni.  :angel
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

mirauh

#189
Mä haluaisin tulla sulle Marjut sihteeriksi, mutta mun tuleminen on vielä tosi epävarmaa :S
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Juulia

#190
Mäkin voisin kantaa korteni kekoon ja tehdä jotain johon ei oo vielä tekijää... ;)

Marjut/ Miäkin voisin tulla jos mirauh ei pääse! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

wiidii

#191
Mira (jos pääsee) ja Juulia voi myös vuorottaa kun hamstereita on noin paljon arvosteltavana, kiitos.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vilma

#192
Hups, en tajunnut että Vilma olikii kirjautunut sisään. Laitoin tän vahingos Vilman omalla...

Mutta siis käy mulle että vuorotellaan! :)
- Juulia
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Maiju*

#193
Meikäläinen voisi olla lemmikkiluokassa sihteerinä, jos vielä mahtuupi.  :)
Syrkit tai kääpiöt, ei väliä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

sarsu

#194
Mites mun pitäis tehdä, kun ilmotin vahingossa yhden hamsterin joka ei tulekkaan?  ;)  Ilmotanko jollekkin paikan päällä ettei tule?
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s