• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

terraarion sisustamisesta

Aloittaja NiinaS, 15.12.11 - klo:11:14

« edellinen - seuraava »

NiinaS

Meille on pitkän tauon jälkeen tulossa huomenna syyrialainen hamsteri. Täällä olen jonkin verran nyt lueskellut ja aika monella tuntuu häkin tilalla olevan terraario. Olen nyt terraarion kannalle itsekin kallistumassa, mutta mietityttää sen sisustaminen. Tärkeimpänä juomapullon sijoittaminen. Miten ootte saaneet sen laitettua? Entä miten ootte juoksupyörän saaneet aseteltua?

Meven

#1
Juomapullo on kiinni terran seinässä akvaariomagneetilla (sillä levän puhdistajalla). Toinen puoli magneetista siis pullon taakse teipillä tai liimalla ja toinen sitten terran seinän ulkopuolelle vastapalaksi..

Juoksupyörä taas sitten on jalan päällä, vai mitä tällä tarkoitit?

Minimau

#2
tai sitten juomapullo rautalangalla?
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

NiinaS

#3
Niin sitä juoksupyörän sijoittamista mietin sillä, että oisko sen parempi olla jollain korokkeella ,niin ei purut hidasta pyörimistä,  kuin jos se pyörä olisi purujen päällä terraarion pohjalla.

Ninde

#4
Mä olen teipannut pahvialustan juoksupyörän jalkoihin kiinni, niin ei ole suoraan puruissa ja toimii vähän helpommin.

Marin

#5
Meillä kylläkin talvikko, mutta juomapuollo on rautalangalla terran reunassa
tästä ehkä näkee vähän


Samaisessa kuvassa juoksupyörä, joka tuossa purumäärässä vielä pyörii hyvin. Usein myös teen niin, että itse pyörittelen pyörää hetken paikallaan, jotta purut ympäriltä asettuvat.

Meillä Blues ei tykännyt ollenkaan, kun kerran vaihdoin juoksupyörän tason päälle - taitaa huimata korkealla   :haha:

Jane

Meidän terraariossa vipeltää pian talvikko :) Olen jo sisustanut terran ja kaikkea, mutta juomapulloa en ole vielä kiinnittänyt .. Kiinnitän sen varmaankin siten,että laitan kuminauhan juomapullon ympärille, ja sitten kun juomapullon mukana tuli pieni pidike, niin laitan sen sillä roikkumaan terran kattoritilästä(; Parempia ehdotuksia? :oo

spellcaster

Mulla on vaan sellaisia pulloja, joissa on se ripustusreikä siellä päässä. Se sitten terran verkkokannen reiän läpi ja pullon reiästä tikku läpi. Kyllä pysyy!