• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Hamsufani97

#120
Itsekkään en samassa tilanteessa ole ollut,toivottavasti ei todellakaan mitään vakavaa.


Mikälie mielenosotus tuolla pilvellä tänäänkin, juoksupyörä oli heivattu kuuseen, en edes tajua miten se sai sen irti seinästä.. Sitten yläkerran tikkaita oli kohotettu aika paljon,siihen oli lastattu kauhee purukerros arviolta 15-17cm, puruja kuitenkin tippui lattiallekkin  :pihalla: sitten puolenhäkin verran oli vuorattu talouspaperi kerros :D kukkaruukkuakin oltiin pyöritelty mihin sattuun... Aikamoiseen kuntoon oli neiti häkkinsä laittanut! Tietää tälle päivälle vähän siivoamista :D

piu´

#121
Pitäis tänään siivota taas naperon häkki. Ja laittaa sinne uusia virikkeitä. ;)
Ostin Milolle just paripäivää sitte heinätunnelin ja sitte mun pitäis vielä lähiaikoina väkertää taso ja sellanen riippujuttu, mutta mä en oikein tiedä miten ne tekisin. Mikä kangas ei oo vaarallista hamsterille ? :)

Toivottavasti poika tykkää. :)

Poikkeaa vähän aiheesta, mutta olisiko kellään mitään keinoja, mitä kaikkea tälläiseen häkkiin keksisi tehdä/laittaa, että hamsu pitäisi siitä? Tuo taso on meillä rikki.. :/

Saana

#122
^Laita paljon purua pohjalle ja vaikka iso pahvilaatikko tasoksi. Siihen saa tikkaat mukavasti kiinni. Ja pahvilaatikon voi aina vaihtaa siivouksen yhteydessä.

jensku

#123
^^ Ainakin Leevilläni on tuossa häkissä kaiken laisia puu virikkeitä jos hän ainakin tykkää kiipeillä.  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Minnaw

#124
Meiltä nyt näin yleiseen pulinaan joulutervehdys koko hamsulan osalta.
Siirtäkää toki, jos tälle on ketju jossain valmiina  :)

Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Hamsufani97

#125
Ihana kuva<3  :lov

Essi

#126
Kiitos Minnaw, ja ihana kuva<3

Lisette

#127
Jippii ! Meille tulee hamsu <3 :-------D Mä näytin äidille myytäviä poikasia ja se oli ihan innoissaan. Ja sitten se meni kertoon iskällekkin että nyt me aiotaan ostaa hamsteri. Asumus pitäis saada vielä ja mennään varmaan Faunattareen tässä joku päivä.  :D
[size=85]ex-feliX.[/size]

Essi

#128
Laittaisitko linkkinä? :)  Ois kiva nähä.
Ja Onnee

Lisette

#129
[size=85]ex-feliX.[/size]

Essi

#130
Aa, noista pikku söpöläisistä:D Minkä otatte?

Lisette

#131
En vielä tiedä, mutta valkoinen ja normaali laikukas (?) on mun lempparit. Ja toi mustakin on ihana. Äiti varmaan soittaa sinne ja kysyy että onko mitkä vielä vapaana ...
[size=85]ex-feliX.[/size]

Essi

#132
Ok:) Hauska kuitenki että saat hamsterin;)

Hamsufani97

#133
Lainaus käyttäjältä: "feliX."En vielä tiedä, mutta valkoinen ja normaali laikukas (?) on mun lempparit. Ja toi mustakin on ihana. Äiti varmaan soittaa sinne ja kysyy että onko mitkä vielä vapaana ...


Näin muutama päivä sitten nuo kuvat ja katoin just tota valkosta että se on aivan ihana!<3 Ja muuten onnea,kun saat hamsun :D

Siivosin just Pilven häkin ihan perusteellisesti. Oli kauhee urakka!

Juulia

#134
Mä olen jotenkin muutaman viime päivän aikana ruvennut haluamaan myös lk kyyhkis vkkk:n ( :lov ) lisäksi pk minkkiä :oops: . Saas nähdä tuleeko tästä haaveesta ikinä mitään (toivon mukaan joskus... :) ).
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta