Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

PiiaL

Eikai myö jätetä Pet Expoa tänäkään vuonna välistä :) Lauantaina näillä näkymin tullaan. Saahan vaan nähdä millaisella kokoonpanolla ollaankaan sitten liikkeellä.

`jjassu`

Minä olen totta mooses tulossa kumpanakin päivänä parin hamsun kanssa  :D
Tämän hetkiset
Soundlover`s Fanta "Fanta"
Yökyöpelin Omelettinen "Littana"

Muistossa]
Firefly`s Meltdown "Nelli" 19.4.08 - 1.2.10
Nomelios "Roo" 26.8.06 - 20.11.08
Taukki "Taukki" 12.3.06 - 1.9.07

Kiitos :)

Anonymous

Oho jotku jo alottannu ilmoamisen. Mä elän viel tos Lempäälässä tällä hetkellä ja sit vast alan miettiin seuraavaa  :kieli

Vevve

Olive

Eilen tais tulla näyttelykutsu julki ja kyllä ilmoja on jo tullut :)

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Olive"Saiskos pikkasen tarkkuutta niiden ilmottautumisien kanssa, en millään pysty vaihtamaan kaikkien kansssa 5-6 viestiä ennenkun ilmottautumiset on ok!!!'

Kiitos :)
Näissä on kyllä ollut tosi paljon huolimattomuutta, liekö sitten liian helpolla me ilmojen vastaanottajat suostuttu itse korjailemaan jokainen posti. Yleensä lähetetyistä ilmoittautumisista (n. 50) 2-3 on oikein, muissa enemmän tai vähemmän olennaisia virheitä.

Mikäli haluaa varmistaa mukaan pääsynsä, kannattaa ilmoittautuminen tehdä huolella. Yhdistyksellä on oikeus jättää väärinmuotoillut ilmoittautumiset ottamatta vastaan. Ihan oikeasti jos tuohon mainitsemaani statistiikkaan ei ala tulemaan muutosta, siirrymme "natsilinjaan", koska käy turhan raskaaksi ruveta viilaamaan pilkkuja ja välilyöntejä joka postiin oikein, etenkin nykyään kun yleensä luettelonteko jää juurikin sille henkilölle, jolla on aika paljon muutakin tekemistä liittyen näyttelyn järjestämiseen.

Erittäin selkeä ja hyvä Heidin kirjoittama ohje löytyy yhdistyksen sivuilta osoitteesta http://www.hamsteriyhdistys.net/sp_ilmo.php. Toimi ohjeiden mukaan, ja tarkista tuotoksesi ennen lähettämistä. Sivun alareunassa löytyy lista yleisimmistä virheistä, etsi erityisesti niitä.

Omasta puolestani sydämellinen kiitos kaikille teille ihanille, jotka osaatte kirjoittaa ilmoittautumisenne oikein! Huokaisen aina helpotuksesta tällaisten ilmojen kohdalla, lopussa vielä ihanasti laskutoimitus ilmomaksuista ja selkeät ranskalaiset viivat onko jäsen ja ottaako luetteloa. Me likey!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

Tänne jos pääsis edes toisena päivänä piipahtamaan tuttuja moikkaamaan, kun jää noi helmikuun Suomen näyttelyt väliin lähinnä autottomuuden takia. :( Onneks pääsee edes Ruotsiin näyttelytouhuja katsomaan kuun lopussa...

Olive

^^Juu, ei ainuttakaan oikein laitettua ilmoa tänäänkään!

Ja kaikki tiedossa olevat tiedot kyllä pitäis laittaa, eikä niin että ne tulee ilmi vasta kysyttäessä.

Rose

Laitoin viestiä näyttelykutsussa lukevaan sähköpostiosotteeseen missä luki että siihen sähköpostiin ilmoittautumiset. Ja en oo saanu vastausta, vai kuuluuko siihen edes saada ?

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Ai pystyykö sinne jo ilmoamaan? Siihenhän on vielä kaksi kuukautta, ehtii nuhjuuntua hamsut siihen mennessä.  :roll:
Juu ei pelkoo, että koskaan ilmottasin näin ajoissa hamsuja, näin lyhytikästen eläinten kohdalla 2 kk on tosi pitkä aika ja siinä kerkee tapahtuun vaikka mitä. Tosin en kyl koskaan 2 kk ennen mitään näyttelyä tiedä vielä edes, että oonko sinne menossa, kun en jaksa/osaa tehdä elämässä niin kauaskantosia suunnitelmia, oon semmonen ihminen, joka elää aina vaan tätä ja huomista päivää :oops: Mutta on hyvä, kun jotkut osaa olla ajoissa liikkeellä niin ei kasaudu kaikki ilmot sinne viimeselle mahdolliselle ilmopäivälle :)

Lainaus käyttäjältä: "viiru"
Lainaus käyttäjältä: "Olive"Saiskos pikkasen tarkkuutta niiden ilmottautumisien kanssa, en millään pysty vaihtamaan kaikkien kansssa 5-6 viestiä ennenkun ilmottautumiset on ok!!! Kiitos :)
Mä ainakin toivon, että jos mun ilmoissa on joskus virheitä niin saan sen tietää. Ihan vaan pelkästään siksi, että ei ihminen opi ikinä tekemään oikein, jos virheet vaan hyväksytään. Ja sit siinä käy niin, että kun virheelliset menee läpi niin ilmottautuja luulee, että ne oli oikein ja tekee ens kerralla samalla lailla. Oon kyl yrittäny olla noissa ilmoissa huolellinen, mutta aina sitä pelkää, että alkaa ne rivit ja kirjaimet poukkoileen silmissä ja ties mitä virheitä sinne sit epähuomiossa eksyy mukaan :) Ei oo varmaan herkkuhommaa toi ilmojen vastaanottajan homma :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"
Mä useimmiten vain kopioin edellisen näyttelyn ilmot ja vaihdan vain iän sinne. Joskus sieltä löytyy niitä pilkkuvirheitä jne kun kiireessä tulee ilmot aina laitettua. Jostain syystä aina kun laitan Pinalle ilmot, tulee korjattavaa noin tuhat kertaa, tosin ihan omasta aloitteesta. :oops:  Ilmeisesti osalla kuitenkin on suurempia virheitä eikä ilmoja ole laitettu edes ohjeen suuntaan.

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä useimmiten vain kopioin edellisen näyttelyn ilmot ja vaihdan vain iän sinne.

Mäkin teen usein näin.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

Yhyy keksinpä just että me ei päästäkään  :(  Samaan aikaan on Lahden koiranäyttely!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Olive

Minski: Mä en tiedä mikä on yleinen käytäntö, mutta esim muutamassa ilmossa oli eläinten syntymäaika, muttei ikää näyttelypäivänä laskettu. Mä pistin kyselyä ilmottajalle siitä, koska ajattelin asian itekin niin, että jossei koskaan joudu omiaan korjaamaan, niin ei opi ikinä. Vaikkakin olisin toki voinut sen itsekin laskea, mut mut...

Eikä se muutamaan kertaan korjaaminen oo paha, mutta alko hirvittämään kun tuli pelkkiä sellasia ilmottautumisia, jotka ei neljänkään viestin jälkeen olleet vielä ok. Olisin meinaan aika pulassa sitten lähellä näyttelyä :P

caramelli: Ilmot tulee mulle, mutten kerkiä ihan joka päivä viesteihin vastaamaan. Laitan vahvistuksen kyllä kaikille.

AINIIN. Tietääkö kukaan minkä kaikkien muiden lajien viralliset PetExpossa on myös?