• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Vevve

#60
Sitähän vois alkaa miettiä ilmojakin kohta.

Ihanaa, kun pääsee helposti ihan viereen eikä tarvitse etsiä mitään kyytejä.  :lov

Ninde

#61
Meitsi tulee näillä näkymin lauantaina tuomariksi, arvostelemani lajit tuo Viiru paljastanee sit myöhemmin.  :p

Kiiku~

#62
Menen ehdottomasti molempina päivinä 8) Tulee 'VAAN' 16€
Ekat näyttelyt molemmilla hamsuilla <3 Luulen emman pärjäävän <3
? Nöpö ? Talvikko ?
? Emma ? Syrkki ?
? Ella & Caro ? Koirat ?

Vilma

#63
^ Miten ihmeestä voit sellaista päätellä? Tulee sinne paljon muitakin hienoja eläimiä ja omat lemmikit ovat tietysti omistajalleen aina voittajia.  ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

#64
^ No sehän on vaan hyvä, jos eläin on omistajan mielestä hyvässä kunnossa :) Suomalaiset on aina niin tylsän vaatimattomia, aina ennen jotain näyttelyä alkaa se "mun hamsut on ihan kamalassa kunnossa"-valittelu, joten mun mielestä tuo oli ihanan myönteinen poikkeus siihen :yes: Ei kaikkien tarvi olla niin vaatimattomia, saa sen sanoa, jos hamsu on omistajan mielestä hyvässä kunnossa ja saattaisi pärjätä :)


Mutta kuka pelastais mun ja Anninan mansikit ojasta :| Olisko Treläiset innostuneet minkään sortin kimppakyydistä vai onko kaikilla jo jotain muuta suunniteltuna ? Osa tietty varmaan aikoo yöpyä reissussa, kun on kaksipäiväinen näyttely.
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#65
Multa on tulossa tänne todnäk vaan 1 hamsteri molempina päivinä, ja se hamsteri on nyt ihan mahtavassa kunnossa, niin voin vaan kuvitella missä kunnossa se tietty on sitten messujen aikaan XD
Tosin varmaan ilmoitan muutaman muunkin hamsun "ihan vaan huvin vuoksi", vaikka tuskin ne mitään saakaan :p

GaneshaX

#66
Varmaan aika "huvin vuoksi" meiltäkin tulee muutama hamsu. Eivät tämän hetken hamsut ole nyt mitään ihmeellisiä.
Mutta pakko sitä on joku karvapallo näyttelyttää :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vilma

#67
Minski: Onhan se tietysti noinkin. Itse en yleensä sano meidän hamsuista juuta enkä jaata. Katsokoon tuomarit ne ja antakoot arvostelunsa sen mukaan. Ainahan nuo kuitenkin ovat omia mussukoita, jotka on maailman parhaita.  :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

#68
Mä ilmottelin tänään (ja tajusin kerrankin jopa pyytäää sen luettelon!).
Meiltä tulee neljä hamsua, kaksi ulkkiksiin ja kaksi lemmikkiin. Lemmikkipallerot on ainakin nyt ihan loistokunnossa, ulkkikset sen sijaan liian pulleita ja rasvaturkkisia. :D Eli pitää alkaa pitää niille dieettejä.

Olive

#69
Miten voi olla, että kanien näyttely on kaikille pakollinen kaks päivää? Siis en voi käsittää!

Nää siis jää meiltä väliin, kun kynnelle kykeneviä ei oo kun yks ja sekin jo kertaalleen arvosteltu. Jos pupsit ois voinut ilmottaa niin ois ollut eri juttu, miten tylsää!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Tupuna

#70
Taidan muutaman ilmoittaa, itse kun marsuja olen tuomassa kuitenkin. Mielenkiinnosta tuon pikkuisetkin sitten näytille :)

Niina-03

#71
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Toinen tietenkin mikä stressaa ominpäin koko viikonlopuksi hukkaan litomisessa, on tuo ihmislapsi. XD
Sille kun pitäisi hankkia myös hoitaja viikonlopuksi :mrgreen:
Eikun lapset mukaan :D tulee paljon hauskempaa meille kaikille. Itse ainakin ajattelin raahata perheen mukaan. Onneksi siellä on messut, eli viihtyvät useamman tunnin näyttelypaikalla.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Niina-03

#72
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta kuka pelastais mun ja Anninan mansikit ojasta :| Olisko Treläiset innostuneet minkään sortin kimppakyydistä vai onko kaikilla jo jotain muuta suunniteltuna ? Osa tietty varmaan aikoo yöpyä reissussa, kun on kaksipäiväinen näyttely.
Varataanko sama bussi kuin Vaasaan?
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Marla

#73
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta kuka pelastais mun ja Anninan mansikit ojasta :| Olisko Treläiset innostuneet minkään sortin kimppakyydistä vai onko kaikilla jo jotain muuta suunniteltuna ? Osa tietty varmaan aikoo yöpyä reissussa, kun on kaksipäiväinen näyttely.
Varataanko sama bussi kuin Vaasaan?
Mä ainakin tulen sitten kyytiin. :) Tosin pelkästään lauantaina olen näillä näkymin menossa.

Minski

#74
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta kuka pelastais mun ja Anninan mansikit ojasta :| Olisko Treläiset innostuneet minkään sortin kimppakyydistä vai onko kaikilla jo jotain muuta suunniteltuna ? Osa tietty varmaan aikoo yöpyä reissussa, kun on kaksipäiväinen näyttely.
Varataanko sama bussi kuin Vaasaan?
Siis mulle ilman muuta sopii ! Itse asiassa jo Anninan kans yksityisviesteillä tota mietittiinkin, mutta sit mä mietin, että onko meillä sitä kuskia sille reissulle. Mutta jos vaan kuski löytyy niin mä oon ilman muuta mukana :yes:
Hamsteriton tätä nykyä