Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Moona

Oliver on meillä aika sottapytty. Se silppuaa joka paikan ja heittelee yöllä omia tavaroitansa. Se pissaa vaan yhteen nurkkaan, mutta kakkaa muualle. Ja kaiken kukkuraksi sen omia jyviä löytyy joka paikasta, että sen häkkiä saa olla kyllä siivoamassa useimmin kuin kerran viikossa.  :mrgreen:

Mimosa on taas oikein sivistynyt. Pissaa ja kakkaa omaan vessaansa ja kantaa aina muualle lennelleet jyvät takaisin ruokakuppiinsa. Jos sille antaa vessapaperia sen dunaan, se vie ne samantien mökkiinsä, eikä jätä niitä siihen dunan pohjalle lojumaan.  :D
Seinäjoella sijaitseva eläinkauppa faunatar on mielestäni todella hyvä. Eläimillä on suhtkoht hyvän kokoiset asumukset ja niille kuuluva sisustus. Useimpien eläinten mukaan saa sieltä papern, jossa on kasvattaja, emä ja isä ja muuta mahd. tärkeää, esimerkiksi eläinkaupan puhelinnumero, myyntipäivä, eläimen ikä ja tommottia. Myös jokaisen eläimen mukaan tulee hoito-ohjeet.

Faunatar on myös tilava ja siellä on mukavat, asiantuntevat myyjät. Siellä on laaja valikoima eläinten ruokia, tarvikkeita ja hoitojuttuja. Myös akvaarioita ja terraarioita on siellä myynnissä. Hinnatkin ovat sopusuhtaisia. Aina kun sieltä menee jotain eläintä ostamaan ja kysyy siitä jotain, on vastaus siihen heti saatavilla. Ko. eläinkaupassa on myös aina siistiä.
Talvikoista oon aina tykänny.  :sydan
Lainaus käyttäjältä: "Sarantha"Ja talvikoiden kiimaa ei tosiaan huomaa muut kuin talvikkouros, näillähän ei käytetä ns. astutusmenetelmää, vaan naaras ja uros laitetaan asumaan yhteen niin pitkäksi aikaa kunnes naaras on kantavana - jos se on kantavaksi tullakseen.

Eivätkö uros ja naaras rupea tappelemaan? Tämä siinä huolettaa.
- Syötin sille marketin ruokaa, nykyään eläinkaupan
- Herättelin sitä joskus päivälläkin ( olin niin nuori )

Muutakin on kyllä tapahtunut(?) mutta en vaan muista! : D
Saako normaalin värisen talvikon ja safiirin risteyttää?
Mikä on mielestänne talvikoilla ihanneikä ensimmäiseen poikueeseen?
Sanotaan ettei talvikoiden kiimaa huomaa, mutta kai nyt joku merkki löytyy?

En ole pakosti mitään poikasia hankkimassa, mutta mielenkiinnosta kysyn.  :sydan
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
18.01.08 - klo:22:18
Itse käytän harvoin juoksupalloa, useimmiten juoksutan ihan vapaana turvallisella alueella. Uskoisin, että hamsterille on paljon mieluisampaa tutkia paikkoja ja temmennellä vapaana, kuin juosta jossain pallossa.