• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Osaako hamsusi mennä tikapuita pitkin??

Aloittaja ?lyllertäjä?, 28.07.07 - klo:17:57

« edellinen - seuraava »

Miipemi

#45
Nappi ainakin menee tikkaista eikä edes tarvinnut opettaa :) Tosin Nappi menee mistä vaan... :D
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

HamsuLove

#46
Onko tikkaista meneminen talvikoille hankalaa?
Nipsu
[size=85]Uros
Talvikko
Synt. 5.1.2010[/size]

Miipemi

#47
Lainaus käyttäjältä: "HamsuLove"Onko tikkaista meneminen talvikoille hankalaa?

Riippuu siitä miten suuret porrasaskelmien välit ovat. Esimerkiksi yhtiin undulaatin tikkaisiin jotka ostin liimasin itse joka porrasaskelman väliin lisäporrasaskelman, jotta Napin olisi helppo mennä :)
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

oonaP.

#48
Mun viivi on ainakin mun mielestä hyvä kiipeilijä, osaa mennä '' puolapuut '', tikapuut ja kiipeilyseinän hyvin.  :haha

Miipemi

#49
Lainaus käyttäjältä: "oonaP."Mun viivi on ainakin mun mielestä hyvä kiipeilijä, osaa mennä '' puolapuut '', tikapuut ja kiipeilyseinän hyvin.  :haha

Minullakin on sellainen kiipeilyseinä ja Nappi on siitä kyllä kovasti tykännyt :)
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

PrinceAlbert

#50
Prinssi kyllä kiipeilee, mutta Möhis on niin tyhmä ettei tajua  xD Ei vaan tajua mikä tarkotus tikapuilla on.
Elämäämme rikastuttavat tällä hetkellä
Möhis 5.8.09
Unelias 1/11  
Utu 19.2.2010

Sateenkaarisillalla syrkit Milja (1997), Minni (1998-2000) ja Prinssi (31.8.09-29.6.11)

irap

#51
Joo, kaikki menee :D
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Rose

#52
Juuu, syrkki sekä robo ;D

Insku

#53
kyl meijän talvikko osaa :lov

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

essi.

#54
Osaa  :)
Twinky ?

lennimurmeli

#55
meillä iskä joskus askarteli pikku tikapuut hamstereille. :) kyllähän ne niissä kiipeili mutta eivät mitenkään erityisemmin ymmärtäneet ideaa.. no jaa, olihan niistä silti iloa  kunnes talvikko pisteli suurimmaksi osaksi poskeensa ne :D
6 vuoden hamsterikokemuksen omaava lenni-syrkkipojan omistaja.

Henni

#56
Kyllä meillä talvikko kiipeää oikein sujuvasti, syrkillä ei ole ollut joten en tiiä osaisko mennä.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Cindy

#57
Kyllähän toi poika osaa, vaikka ikää on vasta n. 5 viikkoa. :)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Minihamsteri

#58
Iines osaa. Tepakin varmaan, ainakin pajusiltaa pitkin.  :D

nemuli

#59
Isi teki Ronjalle sellaisen tikapuu-viritelmän, on tykännyt kiipeillä. Tosin pienemmistä tikkaista pikku syrkki puri osan poikki, mutta onneksi kumminkin vielä käyttökelpoiset. Pikku tikapuut ja sellainen "kiipeilyteline" asetetaan tason päälle ja siitä lähtee pitkät tikapuut maahan. On oikein söpön näköinen, kun niissä viipottaa  :lov