• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi lehdestä

Aloittaja Pähkinä, 10.11.09 - klo:09:16

« edellinen - seuraava »

Pähkinä

Minulle ei ole vieläkään tullut viime numeron poskipussia lehteä. Olen laittanut pari kertaa sähköpostia Heli Ojalalle, mutta ei ole tullut mitään vastausta. Missäköhän minun lehteni viipyy?

Aya

#1
Eikä pähkinä ole ainut jolle on jäänyt lehti tulematta, tiedän useampia mm. minä mukaanlukien joille lehteä ei ole tullut, ja jotka ovat useaan otteeseen yrittäneet olla heliin yhteydessä, mutta eivät ole minkäänlaista vastausta saaneet.

edit. ja koska lehdet ovat jääneet tulematta minulle, en ole myöskään saanut laskua jäsenmaksusta, ja täytyy sanoa, että tällä hetkellä ei edes tee mieli laskua maksaa..

viiru

#2
Ei ole tarkoituksenmukaista ollenkaan, pahoittelen suuresti että olette joutuneet odottamaan lehteä näin kauan. Pyydän Heli Ojalaa vielä lähettämään kaikille elokuussa lehdettä jääneille 3/09-Poskipussin varastostaan, tai vaihtoehtoisesti Hamsteripuotia pitävää Ellaa, jolta pitäisi myös löytyä irtonumeroita.

Pahoittelut omasta puolestani, että tällainen on päässyt tapahtumaan. Olisin itse erittäin mielelläni toimittanut lehdet aikoja sitten (olen huomannut, että näiden perään on foorumilla kysytty aiemminkin), mutta valitettavasti minulla ei ole lehtiä toimittaa. :(
Cheersbigears-talvikkokasvatus