• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

jonna

#150
Onko kukaan tulossa Lahden suunnalta? Kaksi cämpsypoikaa olisi kyytiä vailla  :)

Rossu

#151
Lainaus käyttäjältä: "viiru"
Lainaus käyttäjältä: "Rossu"Olis kiinnostusta tohon assarin hommaan. En oo kyl koskaan ollu assarina, mut se ei ainakaan kuulosta kauheen vaikeelta hommalta. Mutta jos kelpaan, niin voin vaikka olla toinen lemmikkisyrkkien assari, ei oo väliä.
Kiva juttu! Homma ei ole tosiaan vaikea, ja apuakin saa muilta assistenteilta! Ideana siis kaikessa yksinkertaisuudessaan kuljettaa kuljetusbokseja numerojärjestyksessä tuomarin pöydälle ja viedä niitä sitä mukaa takaisin, kun eläin on arvosteltu.

Kiitos! Tulen mielelläni huomenna assariksi!
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Yökyöpeli

#152
Boksit ois  laitettu valmiiks. Intoonnuin myös penkomaan vähän tavaraa myyntiin. Löyty yks iiiiso häkki, pari pienempää ja muutama kuljetuboksi. Olishan mulla vaikka ja mitä myytävää kun vaan jaksais joskus ajoissa kattella niitä.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Saana

#153
Mä vähän leipasin buffaan jotain. Hamsujen kattomista en o vielä ees alottanu. :D

MirkkuH

#154
...no huh-huh, sain juuri boksit sun muut näyttelyyn lähtevät laitettua...ei tullut kun 2 ikean ja 2 olsonin kassillista kamaa; niistä 3:ssa hamsuja :c8

Vevve

#155
Multa tulee kaksi kassillista, näyttelyosallistujia eläimistä alle puolet  :D

Maiju*

#156
Mä lupaan olla sit huomenna hyvin sekava, just kävin hakemassa päivystyksestä vahvan antibioottikuurin.  :c8

Lainaus käyttäjältä: "jonna"Onko kukaan tulossa Lahden suunnalta? Kaksi cämpsypoikaa olisi kyytiä vailla  :)
Kumpaan suuntaan tarviivat kyytiä?
Mä menen maanantaina takas kotiin Lahteen, näyttelyyn lähden Mäntsälästä parin mutkan kautta.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

wiidii

#157
Meikäläinen teki ruokaa näyttelyyn mutta uuni hajosi.  XD  Syödään siis pitsaa huomenna.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#158
^^ Juu siis näyttelystä lahteen päin  xD

Mä oon kanssa enempi vähempi pipi, ab:t päällä mullakin ja kaupanpäällisiksi venäytin selän+kyljen  :c8

Hessuinen

#159
Kaikki on nyt valmiina huomista varten, boksit laitettu kuntoon sekä pakattu evästä sekä minulle etta hamsuille. Ei vaan jaksais herätä niin aikaisin, laskeskelin että joskus 4:30 pitää viimestäs olla ylhäällä.. :c8

Mut kanssa voi tunnistaa sekavasta olotilasta, aivastelusta, pärsimisestä sekä vuorellisesta räkäpapereita. Voi myös olla että mut saattaa bonkata tajuttomana jostain hämyisestä nurkasta. Lupaan myös yrittää tartuttaa jokaista ainakin vähän. :sydan
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

#160
Flunssaa liikkeellä, mullakin on taas vaihteeksi  :c8

Marla

#161
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Multa tulee kaksi kassillista, näyttelyosallistujia eläimistä alle puolet  :D
Njoo, multa tulee tuonne mukana kahdeksan hamsteria plus poikaset, ja noista kolme on menossa näytille. xD Yksi lähtee takaisin omistajalleen, yksi astutuslainaan ja yksi uuteen kotiin, plus kaksi myyntiin.

Ehtineekö joku vielä katsastamaan nuo mun kiinarinpoikasten sukupuolet huomenna jossain välissä? Meinaan mulla nyt olis jonkinlainen visio, mutta mieluusti jollakin tietävämmällä varmistuttaisin. Kyselen kyllä sit huomenna paikanpäällä viimeistään helppiä.

Juups, tässä just joulutortut valmistui, janssoninkiusaus pitää vielä ootella, ja sitten vois painua nukkumaan - herätys vähän ennen kuutta, lähtö 6:45.

Vevve

#162
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Juups, tässä just joulutortut valmistui, janssoninkiusaus pitää vielä ootella, ja sitten vois painua nukkumaan - herätys vähän ennen kuutta, lähtö 6:45.

Hitsi, mäkin tein joulutorttuja! :o
...Ja vielä oikeen kyselin ettei kukaan muu aio tehdä. No, kyllä ne taisi viime vuonnakin aika hyvin tehdä kauppansa.  :D

Ninde

#163
^Joulutortut kelpaa aina!  :)

Vevve

#164
^ Niinpä, viime vuonna kukaan ei syönyt mun muffinsseja kun oli joulutorttuja tarjolla  :D

Mun pitäis varmaan jo mennä nukkumaan... Olen kuitenkin aamulla ihan rättiväsynyt ja sekaisin.