Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - NormaJeane

Lainaus käyttäjältä: "Saana"^NormaJeane on lupautunut muistaakseni rotille johonkin hommaan.

Joo mie oon rotille assarina.

4 rottaa ilmotettu ja näytsi päivänä vielä 3 hiirtä :)
onko jälki-ilmo mahdollisuutta? taas huomasin että eilen oli ilmo päivä. muistin että se olis 18 päivä.
Eikö tosiaan ketään kenen kyydissä pääsis tesomalta?
Täällä olisi yksi assari kera rottien ja hiirien vailla kyytiä, mahtuuko kenenkään autoon? Mukaan tulee 4 rottaa (kaksi boxia) ja 5 hiirtä (kaksi tai viisi boxia).
Mie aattelin taas assaroimaan tulla ja jos Anniina pääsee kyydillä ni lupaan palkita sut ruhtinaallisesti <3

Ja jos tällä kertaa oikeen kunnon lauman tois noita rottalaisia kun kaikki ilmo ajat menny ohi.
Mie otan myös kameran mukaan, rottien assaroinnin lomassa voin napsia kuvia :)
Mie tuun ison rotta kasan kanssa :)
Hyvin meni näyttely, rotta tytöille tuli Kp, Tuomarin suosikki ja kannustus.

Marla, sun palkinto on Saanalla :) Kiva päivä oli ja siitä kiitos Saanalle, Annalle ja Marlalle. Assarina oli kivaa ja ens kerralla ajattelin olla myös mukana talkoissa.
Huomenna näemme <3 Vielä on paaaaaaljon tekemistä.
Rotta assariksi voisin ilmoa itseni.
Pittää se tännekkin rottalaiset mukana roudata, en vielä tiedä montako tyttöä otan mukaan mutta näillä näkymin 2-5 rottaa.
Mie en oo vielä saanu vastausta ukolta jotta saanko lähteä mukaan mutta ilmoitan siitä teille sitten viimeistään viimesenä ilmo päivänä jotta tuunko mukaan. Jos tuun niin kolmen rotan kanssa olis tarkoitus lähteä matkustelemaan :)
Tänään kotiutui syrkki poika Emunetus Evocator eli Kirppu. Aivan ihana pallero <3
Suuri kiitos Marlalle rottieni kuskaamisesta. Ilman sinua olisi Fujin ROP3:n jäänyt saamatta. Oli todella hyvät arvostelut saanut joten ens kerralla rottia on varmaan 4 mukana. Olen ihan hullaantunut näihin näyttely juttuihin ja odotan innolla seuraavaa näyttelyä. Voitte olla varma että minäkin ilmestyn paikalle, vaikka väkisellä jos en muuten pääse :D
Ensimmäinen hamsterini oli robo, tuo pikkuinen punkkari He-Puli. Kävin eläinkaupasta pikkuisen hakemassa ja valitsin isoimman poikasen. Rakastuin ikihyvikseni ja tahdoin sitten kaverin He-Pulille, ostin siis veljen muutaman päivän päästä. Toiset ei enää tulleet toimeen joten Junttis sai uuden kodin sitten. He-Pulista tuli kahden pesueen isä joista vielä kaksi on minulla itselläni. He-Puli oli aivan ihana luonne, rakasti olla kädessä, koskaan ei venkoillu vastaan kun kynsiä leikattiin tai pidin kädessä. Sitten eräänä päivänä löysin rakkaan pienen miehen vaipuneena ikiuneen. Suru oli todella suuri, mutta vielä me joskus kohdataan <3