• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Vevve

#90
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Miksi muuten kutsua ei ole Internet-sivuilla? Vai olenks mie vallan näkökyvyttömäksi tullut?

Sivut on hiukan vaiheessa, tarkoitus on tehdä pian uudet.

Katitar

#91
Pöh! mä ajattelin että mullakun ei oo paljoa tuotavaa tänne ni olis kiva ottaa joku sihteerinpesti mut täällä ollaan oltu nii nopeita ettei mulle riittänykkää mitää mitä olisin halunnu.  :D  noh, kai sitä vois uskaltautua hiirillekkin sihteeriksi.. se on kyllä se kakkosvaihtoehto.  ;)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Ellli

#92
Hei! Voisiko joku kertoa miten näyttelyihin ilmoitutetaan... Olenkohan liian nuori jos olen 12?... Haluaisin viedä sinne Talvikkoni Hillevin :sydan ... Kertoisitteko? Ainiin ja ostin Talvikkoni n. Kuukaus sitten ja sen mukana tuli juoksupyörä... Ja juoksypyörä meni ostosta 3 viikon päästä rikki...  :huh

Jooja 1 juttu jäi. Monelta tää Lempäälä näyttely on? En oo Saanu mistään tietoo... Kiitos jos kerrotte :sydan
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Mustikkamaan

#93
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Miksi muuten kutsua ei ole Internet-sivuilla? Vai olenks mie vallan näkökyvyttömäksi tullut?

Sivut on hiukan vaiheessa, tarkoitus on tehdä pian uudet.

Mä laitoin sen tonne nettiin nyt kuiteskin, kun ei tiietä et kuin kauan menee että saa uujet, megahienot sivut julkastua.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nettz

#94
Minä olen ehdottomasti tulossa, jos ei mitään maailmanmullistavaa tapahdu.. Vielä en ole päättänyt, lähtevätkö kummatkin talvikot mukaan, vai ainoastaan toinen.. (:

lentsu

#95
Eikö kääpiöhamstereilla ole vieläkään tuomareita tiedossa? Kai niille joku saadaan?  :pihalla:

Mustikkamaan

#96
^Odotellaan rauhassa, ilmopäivään on vielä liki kuukausi aikaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minttu

#97
Kiinnostaisi niin tuo jäljellä oleva assarin homma muttakun kokemus on aivan nollassa. Vielä ei olla yhteenkään näyttelyyn päästy vaikka kahteen jo pitänyt tulla :/

Tällä kertaa toivottavasti päästään edes jonkun korvaparin kanssa, täytynee puhua tuolle miehekkeelle mitä se on mieltä  ;)

Ana

#98
Hei kun nyt vaihtui tuo systeemi, että hybridit saa osallistua lemmikkiluokkaan, saako myös tähän osallistua hybridit?

wiidii

#99
^  :D Sitä se nimenomaan tarkoittaa. Eli hybridit saavat osallistua lemmikkiluokkaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

#100
Ok mahtavaa :) Saa ottaa molemmat mukaan jos pääsen tulemaan.

Sahapukki

#101
Tulisin mielelläni, mutta liian pitkä matka  :D

Pps. Ei liity näyttelyihin, mutta miten saa kuvan? :)
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Anonymous

#102
Meiltä taitaa lähtee tänne muutamia nuoria joista haluan kuulla tuomarin näkemyksen jotta tiedän missä voi parantaa.

Nape

#103
Mä en viel osaa yhtään päättää ketä meiltä lähtee, nuorta porukkaa varmaanki suurin osa. Onhan tässä onneks vielä aikaa miettiä

Sohvi

#104
Oltais tulossa kahden hamsun voimin.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi