• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Hamsteritar

#675
Ohops, miten mä en tota topaa löytäny vaikka koitin hakeakkin  :oops:

tilhi

#676
Väänsin meidän toisesta vitriinistä terraarion poikasille. Ihan hyvinhän tuo toimii.. pitäs vaan kansi jostain tekasta. Kokoahan tuolla on sen 160x40cm.  ;)

Rakkaudella, meitsin hamsterilauma. ]

Markka

#677
Ihana :sydan  Mäkin haluun...
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

unijojo

#678
Taika asuu  55 x 39 x 27cm kokoisessa dunassa. Tason olen ottanut pois, koska Taika ei viihdy tasolla ollenkaan ja saan paljon enemmän sisustusratkaisuja. =)
Kaksi syyrialaista ja kiinari
http://www.aanimalia.blogspot.com/

anskuxxx

#679
Luin tuolta aiemminsta ketjuista jo hiukan kuinka olette sijoittaneet häkkejä.Meillä Pertti asustelee alakerrassa tietokonehuoneessa.Alkuun ajattelin että omassa rauhassa.Nyt kävin miettimään että olisiko se kuitenkin parempi siirtää tänne yläkertaan missä enempi ollaan...?Tietokoneella ei tulekkaan niinkään oltua..Jotenkin harmittaa että siellä yksin.Vaikka siis päivittäin siellä käynkin seurustelemassa.Kyllähän ne varmasti tottuisi normaaleihin elämiseen ääniin:koiran pallon vingutukseen,television ääniin yms.Päivisin kyllä saisi nukkua rauhassa kun töissä ollaan.Toisaalta kesää ajatellen viileämpi olisi olla alakerrassa.Mutta voisihan häkin kesäksi siirtää alas.Jos nyt muuttaisin Pertin tänne yläkertaan asumaan,olisi terran osto edessä,varmempi lipaston päällä koiran takia.Sitten olisikin joutavana tuo 3-kerros häkki.Huoh,koittakaa ymmärtää pohdintojani,ekan hamsun kohdalla  ;)
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

jensku

#680
Tässä on meidän tulevan syrkki pojun hieno 100cm duna. :D  Kiva sisustus tuli, mutta jotain ehkä kaipaa viellä?  :)

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Anzukka

#681
Toi 160x40 Terraario on aivan mahtava! Kyllä mullekkin kelpais jos olis vielä vähän enemmän tilaa, ja varmaan tuollaisesta saa maksaa mansikoita. :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Henni

#682
^Mä olen ymmärtänyt että noi 160x40 terraariot on muokattu tästä Ikean detolf-vitriinistä joka nyt ei hirveästi maksa.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/produ ... /10119206/
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Yadell

#683
Viikonlopun aikana yritän saada Alvarin terraprojektin valmiiksi, eli yhdistän putkella tuohon 160cm terraarioon Alvarin entisen 100cm terraarion :D Laittelen sitten kuvaa kun se on valmis.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

metsku

#684
^IHAN MAHTAVAA  :D  xD  :)

Yadell

#685
Mulla olisi vielä 80cm terrakin ylimääräisenä mutta ei taida mahtua mihinkään :D Eikä riitä putkea sen yhdistämiseen.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

noora

#686
Mua kiehtois kanssa tuo putkilla yhdistely. Semmonen pitkä putki kahen terran välillä ois kiva, joku vaikka metrinkin mittainen, josta näkisi läpi kun eläimet kulkee siinä.
Mutta mistä tommosen putken vois tehdä?
Mistä sä meinaat Yadell sen tehdä?
Ainoa vaihtoehto mikä mulla itselläni on tullut mieleen, on sisältä päin verkolla vahvistettu pölynpoistoon tarkoitettu putki. Mikä lie sen putken oikea nimitys... Semmoinen taipuisa läpinäkyvä.
En kyllä yhtään tiedä, miten sinne saisi verkkorullan napakasti sisälle, etenkin, jos on pitkä putki... Mutta jos se toimisi livenä samoin kuin mun mielikuvituksessa, siitä tulisi taivuteltava ja kissankestävä.

Yadell

#687
Juuri sellainen pölynpoistoon tarkoitettu putki meiltä löytyy ja sillä olisi tarkoitus terrat yhdistää (on aiemminkin ollut siinä käytössä) :) Isä tuon joskus jostain varastosta mulle löysi, en tiedä mikä sen alkuperäinen käyttötarkoitus sitten todellisuudessa on.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

varjola

#688
Kertokaas muuten te kellä noita Detolf-vitriinejä käytössä... Pysyykö ne lasilevyt siellä sisällä vaakatasossa enää paikoillaan? Meillekin ois sellanen hankinnassa ja sitä jäin pohtimaan että tarpeen tullen sinne sais kaksikin hamsteria kun puolittaisi sen keskeltä sillä yhdellä hyllylevyllä. Entä tarviko vitriini muuta tuunailua ennen kun sinne voi lappaa purua ja asukin sisään?

suski87

#689
Kun tuolla joku oli aiemmin Ferplastin Kios -häkin huuto.netistä linkittänyt, niin noitahan saa zooplus.comista uutena kotiinkannettuna nyt hintaan 41,90€/kpl http://www.zooplus.com/shop/rodents/cag ... ges/195906 Meillä noita on muutamia hankittu rotille poikimishäkeiksi.