• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

wiidii

#750
Lainaus käyttäjältä: "Ely"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Voi kun tietäisinkin..  xD  Mustasta kun ei sitä umborousta näe. Mutta mun mielestä Marjapussilla ei ole edes minkäänlaisia silmärenkaita mitkä viittaisivat soopeliin. En toki väitä etteikö se silti soopeli olisi.  :D
Marjapussi ei ole creme vaan kantaa sitä, creme edelleen peittää mustan. :)

Umborous ja hopea (ainakin heterotsygoottina) osaa kyllä hyvin piiloutua mustan sukuisiin väreihin ettei sitä oikein voi yllättyä jos se tupsahtaakin esille kulman takaa.

Kirjoitin tuon niin ajatuksissani. Tarkoitin siis tosiaan että "etteikö se silti umborous olisi" jne.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tanya

#751
Nessuhan on saanut hyvää keskustelua aikaiseksi. Elikkä siis tuo minkki olisi varteenotettava vaihtoehto..? Olisiko jollain laittaa linkkiä samppanjan värisestä hamsterista, ite kun en oo nähnyt muuta kuin Nessun isän kuvan, joka siis on samppanja.

Anonymous

#752
Tässä kuva mun samppanja pojasta jos auttais.
http://aijaa.com/v.php?i=000638558217.jpg

Tanya

#753
Nessu on siis Tompan tytär  xD

Anonymous

#754
^No olipas mukava sattuma  xD

Hani70

#755
Tanyan hamsterin emosta ja sen sisaruksista on vielä kuva emon kasvattajan sivuilla, hamsuvauvoja-osiossa.

jonna

#756


Meneekö ihan päin mäntyä jos sanon että vas. ps luonnonvalkoinen, oikealla ps hopsu?

Sintturainen

#757
^ No näin mä määrittelisin myös  :D

mirauh

#758
Mitä värejä ovat Svart Dominant Spot ja Chocolate Yellow Dominant Spot?
Musta laikukas ja keltainen suklaa laikukas?
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Eve87

#759
^ kyllä pitäisi olla ihan oikein. :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#760
Joo, paitsi toi keltainen suklaa on nykyisin muutettu muotoon suklaa-keltainen.

Tuoho

#761
Ostimme cämpsyneitimme Piirakan argentena, mutta onko neiti tosiaan argente? Hamsterin väri ei mielestäni sovi argenten kuvaukseen.

Anzukka

#762
En nyt cämpsyistä kauheasti ole perillä mutta voisikohan olla argente laikukas. :) Viisaammat korjatkoon. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

windi

#763
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"En nyt cämpsyistä kauheasti ole perillä mutta voisikohan olla argente laikukas. :) Viisaammat korjatkoon. :)
Täplikäs ;)
Hamsteritonta elämää syksystä 2007, vielä jonain päivänä mulla on taas oma hamsterihuone. Sitä odotellessa... :)

Ninde

#764
Kuviollinenhan tuo on ja kuvio usein muuttaa perusväriäkin (vaaleammaksi). Onko sukua tiedossa? Yksi vaihtoehto voisi tietysti olla keltainen, mutta ei tuosta kuvasta niin helposti pysty sanomaan.