Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - AnsaLucia

Kysy hallitukselta / rekisteröinti ?
08.11.10 - klo:16:38
kenelle menee rekisteröinnit tällä hetkellä? Tuumasin kysellä jotta ei turhaan kierrä kovin monen ihmisen kautta...
löytyypi täältä: http://www.kolumbus.fi/m.tallberg/
Hienoja kuveja ja lisänä vielä PetExpossa kuvattuja eläimiä, mukana myös meidän FIN CH Tarinan Noidanvaltikka, joka oli lauantain näyttelyssä BIS1. Ketähän muut kuvatut hamsut mahtavat olla?
Sinänsä tuo kuvaussessio oli mielenkiintoinen, Valtikka kun ei ole mikään esiintyjä luojan armosta eikä todellakaan halukas pysymään hetkeäkään paikallaan. Veikkasin että ketuiksi menee koko kuvaus, mutta yritetään nyt kun tällainen hieno tilaisuus tarjoutui. Kuvaajan ammattitaito tuli hienosti esiin kuvausrekvisiitan ja siinä eläimen paikan myötä, -Valtikka todellakin pysyi paikoillaan! Korvat nyt on luimussa mutta kaikkea ei voi saada. Ammattilainen on ammattilainen tässäkin asiassa.
Kiitän sydämestäni kaikkia asianosaisia, hallituslaisia sekä kaikkia muita jotka osallistuivat talkoisiin viemällä kasvattajanimiasiaani eteenpäin. Tulos on nyt kädessäni ja käsi vieläkin vapisee  xD
Tässähän ei nyt sitten oikein muuta voi sanoa kuin että TARINA jatkuu...  :sydan

t: Arja Myllylä & pikku novellit
Tämä tuleva tekstini ei ole epäluottamus SHY:n hallitusta vastaan, ei sitä kokonaisuuten eikä ketään sen henkilöä kohtaan. Haluan vain tuoda esiin minua tällä hetkellä kovasti kaivertavan asian, jokin osa yhdistyksen toiminnassa ei nyt oikein tunnu toimivan ja pyytäisin asian tutkimista ja selvittämistä. Ikävähän minä olen kun näin teen, mutta joskus kissa on nostettava vain pöydälle.

Olen havainnut harmikseni yhdistyksen toiminnassa eräiden osian  takkuamista. Se on toki täysin normaalia kun kyseessä on yhdistys jossa työtä tekevät vapaaehtoiset, oman elämänsä ja muun toiminnansa ohella. Mietin pitkään asian esille ottamista näin julkisesti, mutta kun yhteydenotot suoraan asioiden nimettyihin vastuuhenkilöihin ei tuota edes vastausta, pahoittelen jo ennalta tätä julkista kyselyä.

Kasvattajanimi anomukseni talvikoille on ollut kierroksella jo varsin pitkään. Kuinka ollakaan hidastukset alkoivat jo toukokuussa minusta johtumattomasta rekiseröintihässäkästä. Se meni kyllä vielä ihan hymyillen, sattuuhan näitä.  Kuitenkin anomukseni lähti asiallisesti kaiken sääntöjen mukaan matkaan tämän jälkeen. Olen pyytänyt ottamaan reilusti yhteyttä jos anomuksessa on jotain korjattavaa, poistettavaa, muutettavaa, jos maksu ei ole tullut ajoissa perille, jos nimiehdotus on virheellinen tai mitä vaan. Nyt, parin perään kyselyn jälkeenkin kun tilanne vain kestää ja kestää, haluaisin tietää missä vaiheessa anomukseni käsittely on vai onko se peräti hylätty kokonaan? Ja jos näin on käynyt, tieto siitä olis kohteliasta toimittaa anojalle joutuisasti. Jos tilanne on edelleen pitkän ajan myötä vaiheessa, mitä voisin tehdä nopeuttaakseni käsittelyä, auttaa, täydentää, vai mitä?

Ystävällisin terveisin, Myllylän Arja
Kasvatus ja genetiikka / sukusiitoslaskuri
03.02.08 - klo:19:26
löytyykö keltään sellaista hamsterikäyttöön sopivaa sukusiitoslaskuria? Vai lasketteko ihan paperilla? Tai lasketteko yleensä ollenkaan? Laittakaa tänne jos jollain löytyy hyvä linkki.
Näyttelyissä arvostellessaan hamstereita, tietävätkö tuomarit kulloinkin arvostelemansa hamsterin "henkilöllisyyden"? Viittaan vaan tuohon knikkikeskusteluketjuun jossa tuomarit selvästi tietävät mistä eläimestä on kyse? Vai onko näissä kyse erityistapauksissa. Uutena harrastajana jotenkin ymmärsin että arvostelun kuuluisi tapahtua nimettömänä koska tarkasti säännöissäkin sanotaan että esim. boksien merkinnät ovat kiellettyjä, arvostelua saa seurata muttei ilmaista omistamaansa eläintä jne. Mutta tässä varmaan siis kaksi eri asiaa kyseessä? Onhan?.. :roll:
Tiedän että tän syksyn näyttelysesonkin on vielä parhaimmillaan mutta onkos ensi vuoden näyttelyistä jo minkäänlaista tietoa? Ihan vaan näin alustavasti ajankohdat ja paikkakunnat kiinnostaisi. On niin hektistä tämä nykyajan elämä ja kun vielä tuo toinen harrastus (koirapuoli) täyttää kalenteria jo kovaa vauhtia ensivuodelle, ajattelin kysäistä. Kiva olisi päästä taas hamsujen kanssakin "kehiin" nyt kun tästä oikein innostuttiin.
Onkos tuonne Lemmikkimessu 2007 hamsterinäyttelyyn jo tuomarit tiedossa? Vai onko ne jo peräti jossain julkaistukin, en ole ehkä niitä vain huomannut..