• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.-2.11.2008 Grand Gala-08 & Hamsterinäyttely (Vantaa)

Aloittaja viiru, 03.10.08 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Niina

#75
Mä en ole kyl sit vielä mitään saanut...

Ninde

#76
^Sitten kannattaa ottaa yhteyttä ilmoittautumisten vastaanottajaan.

GaneshaX

#77
Kaikki hamsut on taas mennyt ihan kamalan näköisiksi :mad:
Miksi nyt...
Tarttee vielä seurailla säätiedotuksia, onko yhtä huono ajokeli aamulla kuin viime vuonna? XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#78
Huomenna messut  :pileet:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#79
Uh-huh, juna lähtee viittä vaille kaksitoista ja en ole aloittanutkaan pakkausta vielä..  :mrgreen:  Jännittää hiukan, pääsee arvostelemaan kunnon lössin syyriksiä pitkästä aikaa. Odotan innolla!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

s0puli

#80
Heissan, hidas hämäläinen kun olen niin kyselen että jos joku tietää miten tää homma nyt toimii.. Äiti ehdotti että mentäisiin lemmikkimessuille eli mulle siis hamsunäytelyyn :D Mitenkäs se toimii kun mä haluisin sisi aamulla jälki-ilmota ton pikkuisen lemmikkiluokkaan.

Messuthan on avoimet yleisölle 10-17, mutta ilmoja otetaan vastaan 9-9.45. Pääsenkö sisälle ajoissa ilmoomaan hamsuni vai kuinka tämä toimii ja jos minä olen menossa ilmoomaan hamsun jo 9.30 niin joutuuko muu porukka henggailemaan puoli tuntia ulkopuolella?
You wish I would treat you like my dog.

Sohvi

#81
 Täältä tullaan sunnuntaina ! Mä ja mun pikku Tapsu  :lov  I love Tapsu and Tapsu love me, Tapsu is hamster. can you see ? XD  :lov  Mä annoin tapsulle kurkkua .
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ninde

#82
Kello 8.30 eteenpäin pääsee näytteilleasettajat sisälle. Yleisölle sisäänpääsy on vasta klo 10 lähtien.

Sohvi

#83
Oonko ainoo joka mene ekaa kertaa ja menee sunnuntain lastenlemmikkiin ? :shock:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

#84
Oli kyllä kaikin puolin todella mukava näyttely, kiitos vain kaikille  :)  (erityisesti Vilmalle, Juulialle ja Ellalle hyvästä seurasta) Niisku sai ERI:n ja voitti kohtalaisen muhkeat palkinnot.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

s0puli

#85
Juu, mukavaa oli :D Vaikka nyt väsyttääkin ja jalat ovatkin kipeät. Meilläkin meni paljon odotuksia paremmin, Puikin ensimmäinen näyttely, minun toinen hamsunäyttely ja jännitti muutenkinkin ihan tarpeeksi :D
Kiitokset tuomarille :)
You wish I would treat you like my dog.

Vilma

#86
Kiitos kovasti mukavasta päivästä erityisesti Ellalle ja Nillalle! Meillä meni hienosti. Väinö sai ulkomuotoluokassa H:n + L1 ja lemmikkiluokasta EH:n. Ronja sai lemmikkiluokasta EH:n. Fanny sai sekä ulkkiksesta että lemmikistä H:n. Lisäksi saimme erikoispalkintoja. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minnaw

#87
Vieläkin aivan sekaisin koko päivästä ja kotona oli ruusukkeiden kanssa vähän ongelmia kun niihin nimiä kirjoittelin että mikä oli kenellekin.
Kuitenkin, aivan hirmu upeasti meillä meni.
Xoturi sijoittui talvikkojen ykköseksi sertin kera, ja oli BIS4.
Xaara oli lemmikkien ykkönen, ja lemmikki-BIS:n toinen, pokaalin kera.
Roosa sai Tuomarin Suosikin ulkkiksessa ja Ronja vielä lohdutusnameja, samoin Xoturi lemmikkiluokassa.
Jokaiselle siis jotain!

Meille kotiutui lisäksi kaksi mielettömän suloista cämpsyneidin alkua!  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

GaneshaX

#88
Meillä meni myös paremmin, kuin olisin alkuun veikannut. Harmittaa vaan kun olen niin uusi noissa näyttely hommissa, että sitten siellä pyörii yks ihan uuvattina... :kieli  (että minkä ryhmän BIS nyt on :huh ... ja jne...)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

eta

#89
Kotiin myös selvittiin näyttelyistä. Omia ei ollut näytillä mutta ihan kiva nähdä isommat "markkinat" xD. Muutama poikanen jäi uusille omistajilleen.