• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

petosiru

#240
Kiva kuulla Nape, ehkä se heltyy niihin kaneihinkin..  ;)
Mulla kans kaveri ihastu näihin hoitaessaan niin että haluaa nyt oman syrkin!  :P
Tai odottaa et mun pienet sais jälkikasvua..  :oops:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

#241
Kuulostaa muuten tuo iskä-sana niinku puhuisin omasta isästä :D  No miehestä täsdsä kuiteski on kyse :D

Minihamsteri

#242
Lainaus käyttäjältä: "ficaro"Voi oon niin iloinen kun otin tänään ensimmäistä kertaa Elmon oikein kunnolla syliin. :) Ja kiltisti se pysyikin! Mitä nyt pari papanaa päästi mutta muuten ei yhtään rimpuillut tai yrittänyt karata, vaan rauhallisesti katseli ympärilleen. Vielä kun itse osaisi olla jännittämättä. :oops: Mutta tosi kiva kun sitä voi nyt enemmänkin ruveta pitämään sylissä! :)

Heh, tulee niin mieleen se tapaus kun otin Tepan ensimmäistä kertaa syliin, päästi heti pipanan outoon käteen jouduttuaan.  xD

Hilssstu

#243
Ville ( kph tv ) ja minä olemme täällä molemmat sängyllä makoilemassa, katselemme näitä viestejä täällä. Ville istuu käsieni välissä, (makaansiis sängysstä, miniläppärillä) ja minä kirjotan :---) Kerran tai kaksi ville tuli näppikselle katsomaan lähempää kirjoitusta, ja tuli takaisin. Ville ei siis yhtään peloissaan ollut, se vain siinä kökki, välillä pesi itseään  :P
Voi kun en jaksa odottaa että saan minun robo-tyttöseni kotiin, 28.pv maanantaina ne saan. (jos saan) äiti ei ole oikein innostunut, ja tarvisin vielä jostakin 15e rahaa jos meinaan 2 ottaa, ja juomapullonkin ne tarvivat. :---( haluan niin nähdä mitä ville tuumaa juuri luovutusikäisistä tyttösistä.. (Tietenkin pidän ne toisistaan erillään, mutta näkö ja haju yhteys on.)

Sellaista täällä meillä villen kanssa. :sydan  :lov
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Nape

#244
Eilen oli ihanaa, kun tuo 2-v halusi mennä Lindan lenkkialueelle istuskeleen, ja niin se Markku istu siellä ja Linda tuli välillä katteleen markkua ja kiipeili olkapäillä ja sylissä ja silittääkki sai :lov
Minnin kanssaki se istui siellä ja Minni kävi nuoleen sen varpaita.

Jenna/hamsufani<3

#245
Onpa kuitenki kivaa ku saan sit ku muutetaan nii uuden hamsterin :lol:  :sydan . Oon miettiny jo nimee ja täs on nimet jotka keksin(voitteko antaa ideoita?) :) :

  Tyttö:           Poika:
  Pipari            Pulla(jos se olis vähän "pullukka" :sydan )
  Omppu          Hamtaro
  Karkki

Summer

#246
Mua huolestuttaa Taisto nyt tosissaan. On jo muutaman päivän ollut kakka semmosta "puuroa" ja laihtunutkin on selvästi. Kotihoidot on kokeilut, ei tuloksia. Tänään mennään sitten lääkäriin, inhottavaa vaan kun just piti tulla kauhea helle ja joudun kuitenkin lähemmäs 15 km matkan ajamaan autolla jossa ei ole ilmastointia, niin ei varmaan tuu kovin kiva reissu mokomassa saunassa.
Meillä asustaa]

Minski

#247
^ Voi pientä. Selvisikö eläinlääkärissä mikä hamsulla oli ?

---

Paljon onnea Odeliina ja Onesimos, paljon onnea vaan :sydan Onessa-siskolle myös sinne "Kaisalaan" 1-vuotis onnittelut :)
Hamsteriton tätä nykyä

Summer

#248
^Suolistotulehdus tai ruuasta johtuvaa, ei sen tarkemmin mitään. Antoivat nesteytystä ja b-vitamiinia sekä antibioottikuurin ja recovery-ruokaa. Onneks Taisto on sentään ollu tosi aktiivinen.
Meillä asustaa]

Rausku

#249
Arg, siivosin eilen cämpsypariskunnan ja talvikon kodit, mutta syyrialaisen jättiterraa en keskellä yötä eilen ruvennut turbosiivoaamaan, joten nyt hamsujen liikutusten ja päiväsiivoilujen lisäksi vielä pitää siivota mukavan kokeinen terra..  :msilly:
Waltzer ?

Anonymous

#250
Mikä/missä on joku semmoinen hamsteri chat? En muista mistä mä siitä luin (taisi täällä joku siitä jotain mainita). Onko se edelleen käytössä, ja onko siellä paljon ihmisiä? Vai onko se jo haihtunut menneisyyteen se paikka? :) Jos se on vielä olemassa, niin mikä sen osoite on?

GaneshaX

#251
http://www.hamsteriyhdistys.net/kysy_keskustele.php

Linkit - ylhäältä kysy/keskustele
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#252
^ Aa sori olinpas sokea, mä kävin tuolla jo katsomassa ennen kun kysyin, mutten huomannut. (: Kiitti!

Nape

#253
Ai täällä on hamsuchattikin :D  Vau!
Onpas hauska juttu!


Mun täytyy varmaan tänään käyä läpi Lindan häkki nurkasta nurkkaan läpikotasin, ku pissa haisee, mut pissapaikkaa ei löydy. Tietysti pesäänsä pissiny :lol: .

KaisaM.

#254
Voi että miten nätti 4kk vanha hamsumatami oli Lahden Faunattaressa, olisi niin lähtenyt mukaan ellei olisi ollut väärän värinen - soopeli. Tosi nätti lk ja tumma väri.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.