• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#150
^Kuulemma se ei ilmota se kaavake hintoi jos ilmoo vaan yhen elikon. En tiiä miks.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Takku-Turkki

#151
Oukkei, noh onneks asia on kunnossa ja pääsen kokeileen hamsun kanssa näyttelyä  :)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Hamsutin86

#152
Mä ilmoitinyhen hamsun ja mulle tuli sähköpostiin hintakin ja tiedot

jensku

#153
Huh, Nyt tuli laitettuu ilmot. 6 voimin ollaan tulossa. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Marla

#154
Mä taidan taasen vetkutella sinne viimeisille päiville, kun en osaa millään päättää, keitä noista toisin. Taitaa olla melko kääpiövoittoista tällä kertaa osallistuminen, kun noita kiinareita ja cämpsyjä lähinnä ajattelin ilmoitella. Syyrialaisissa ei nyt ole oikein ketään, ellen sitten jompaa kumpaa veteraanirouvaa innostu ilmoittamaan - rahatilanne luo omat rajansa, kun kesäkuulla on niin hitsisti menoa jos jonnekin päin.

jensku

#155
Muuten tietääkö joku että, onko tuolla näyttelypaikalla istumapaikkoja? Että pitääkö varautua omaan retkituoliin. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Takku-Turkki

#156
Niin ja mimmonen se kahvio siellä on? Tai siis että myydäänkö siellä minkälaisia suolasia, jos joku tietää? Pikkusisko sen verran nuori että tarttee ruokaa varmaan pari kertaa  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Saana

#157
Laitoin juuri kyselyä paikan varanneelle taholle tuoliasiasta. Buffetissa on jos jonkinnäköistä pupellettavaa niin suolaisen- kuin makeannälkään. :) Ja mikäli lämmintä ruokaa jää yli niin on mahdollista, että sitäkin voi ostaa. Ensin kuitenkin tuomarit ja talkoolaiset saavat syödäkseen.

Eevi

#158
Siis onko jollain tullu jo vahvistukset vai? Ei mulla ainakaan ole mitään tullut. :P
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

spellcaster

#159
Mä oon vitkutellu loppuun asti tän ilmottautumisen kanssa ku ootin että jos saan tuon neitihamsterin raskautumaan niin en sitä sitte ilmoita, mutta eipä tuo pariskunta tunnu saavan mitään aikaan niin taidanpa ottaa neidinkin sitten mukaan  :P

Mustikkamaan

#160
Täytyy varmaan tehä tän netti-ilmokaavakkeen kanssa joku astetta selkeempi infotus ku samaa kysytään näyttely toisensa jälkeen.

Sähköpostiin tulee se automaattikuittaus kun ilmoo eläimen, missä näkyy sen tiedot. Jostain syystä sitä ei taida tulla, jos ilmoo vain yhden elikon - täytyy kysyä Elyltä että osaisko korjata sen.

NäyttelyVAHVISTUS tulee kerralla kaikille sit vasta ennen näyttelyä, ihan samalla tavoin kuin aina on tullut.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Takku-Turkki

#161
Joo, siis mulle tuli semmonen viesti jossa luki jotain että ilmoittautuminen vastaanotettu, sit siinä oli listassa mun tiedot ja sit perässä hamsun tiedot. Muuta ei ollu  :pihalla:
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Mustikkamaan

#162
Ei siinä muuta kuulu ollakaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Takku-Turkki

#163
Aiemmin sanottiin, että siinä pitäisi olla hinta lopussa?
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

spellcaster

#164
Tais hintatiedot tulla sen jälkeen kun kuittaat kaikki eläimet ilmoitetuksi. Eli kun olet lähettänyt kaikki ilmoittautumiset ja kuittaat sen kohdan missä lukee jotain "lähetä vahvistus sähköpostiin..." niin sitten.